مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مطالبات شاغلین و خواربار بازنشستگان پر! وعده چه کسی به سهامدار عمده است!

مخابراتما- شنیده ها حاکی است کسی یاگروهی به سهامدار عمده وعده داده اند بدون پرداخت هزینه از این بحران عبور می کنند!

مخابرات ما (نادری)- شنیده های جاری از نمایندگان و وزارت ارتباطات با رفتار امروز مخابرات ایران همخوانی ندارد!به همین دلیل همه سرگردان شده ایم! چرا؟ دلیل آن چیست؟

 

تاریخ را ورق بزنیم- بازنشستگی اجباری!

در اواخر سال ۱۴۰۰ رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران می گوید از بانک ها وام گرفته ایم تا کارکنان بالای ۳۰ سال خدمت را با پاداشی ۱۰۰ میلیون تومانی -مازاد بر پاداش سنوات- به بازنشستگی تشویق کنیم.

در حالی که همه منتظر پاداش مازاد بودند یک مرتبه و ناگهانی بخش نامه چکشی مخابرات از زیر میز یک مدیر بیرون آمد.ماجرا چه بود؟

شنیده ها حاکی است یک نفر از مدیران ارشد این سیستم با سهامدار عمده مخابرات  وارد مذاکره می شود.او به سهامدار عمده تاکید می کند که هرگز لازم نیست به مخابراتی ها پاداشی مازاد پرداخت شود.شما به ما اجازه بدهید ما تملم اینها را بدون پاداش و حتی با سنوات قسطی از شرکت بیرون می رانیم!

شد آنچه که نباید می شد! چون مدیری به سهامدار عمده وعده داده بود که ما بدون دادن یک ریال، همه را بیرون می رانیم!

 

تاریخ را باز ورق می زنیم! -خواربار بازنشستگان

گفته شده است  یکی به سهامدار عمده  وعده داده بود که خواربار بازنشستگان را قطع می کند طوری که آب از آب تکان نخورد! می گوید ما این هزینه ۱۰۰۰ میلیاردی را از دوش شما برمیداریم!

خواربار باز نشستگان و وظیفه بگیران از دی ماه ۱۴۰۰ تا امروز قطع شده است.

 

تاریخ را ببندیم به امروز بیاییم! -مطالبات و خواربار و طرح ایثارگری

حالا باز شنیده ها می گوید آقای مدیر  که خود را در شرف تغییر می بیند به سهامدار عمده پیشنهاد جدیدی داده است!  پیشنهاد  شده این تیم می تواند بدون پرداخت یک ریال از مطالبات شاغلین و خواربار بازنشستگان و بدون اجرای طرح ایثارگری از بحران عبور کند.

گروه این آقای  مدیر به سهامدار عمده قول داده تغییر تعرفه ها را هم میگیرد و از پس شورای رقابت، وزیر ارتباطات و سازمان تنظیم به راختی برمی آیند.بلافاصله پس از این گفتگو تلفنهای ثابت شورای رقابت به دلیل بدهی قطع می شوند تا حساب کار دستشان بیاید.

ظاهرا سهامدار عمده طرح را پذیرفته و پولهای برگشت داده را دوباره می گیرد! ما سندی برای این بخش نداریم اما مخابرات می گوید پولی در حساب ما نیست!

 

نتیجه چه می شود؟

آیا سرنوشتی مانند طرح بازنشستگی در انتظار مخابرات است؟ آیا دسته این مدیر می تواند مخالفان افزایش تعرفه و نمایندگان مجلس و تشکل ها را دور بزند و  باز مخابرات را در یک بحران رها کند؟

 

1403070cookie-checkمطالبات شاغلین و خواربار بازنشستگان پر! وعده چه کسی به سهامدار عمده است!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
134 نظرات
  1. شرکتی می گوید

    سردبیر عزیز بگو از کارهای افتضاح آقای محبی، بگو که همه بدونن پشت این همه سیاست گذاری های غلط کیست.بیان کنید که آقای سلطانی بدون تایید این آدم حتی آب هم نمیخوره.بگو این مشاور اینقدر قدرت گرقته که حتی تا لایه رئیس اداره باید تائید ایشون رو داشته باشن برای گرفتن حکم. بیان کنید که چه کسی با بی حرمتی بخشنامه کذایی بازنشستگی اجباری رو زد و تو جلسه شورا مدیران گفت دیگه بسه هر چقدر برای این فرسوده ها کار کردیم. امیدوارم که منتشر کنید این نظر رو که حقیقت محض است و هیچ غلو نیست.

  2. شیروانی می گوید

    هر کاری بگویی از این نهادها ستاد وتعاونی سپاه بر می اید

  3. مجتبی می گوید

    سلام سردبیر جان کمیسون اصل ۹۰ یک ماه مهلت به مخابرات داد ۶ ماه مهلت بده مخابرات به هیچ کس پاسخی نمی ده چرا کمسیون این دست وان دست می کنه کار قانونی علیه مخابرات انجام نمی ده اگر نمی تانند دست هارو به بربالا خیال همه رو ببر بالا تا ما این دندان لق خودمان یکارش کنیم

  4. بهزاد می گوید

    فقط یک راه وجود دارد تا هم حساب کار دست سهامدار بیاید و هم دست مدیران و هم دست وزیر و وکیل . آنهم اتحاد و اعتصاب و دست کشیدن از کار است .

  5. سرگردان می گوید

    تنهاراه باقیمانده اعتصاب عمومی کارکنان مخابراتی اعم ازرسمی وشرکتی است مسولین مخابرات بدنبال اغتشاش عمومی وفلج کردن دولت وهمراه با دشمنان ایران قدم برمیدارند

  6. گوشه گیر می گوید

    این هم دست گل جدیدی از مشاوران کوته فکر
    میخوان با قطع تلفن کارشون رو پیش ببرند
    شورای رقابت برای کم کردن روی اینها یا بدهی را می پردازد یا از آنجاییکه به نحوی زیر نظر رییس جمهور است از طریق دولت و وزارت ارتباطات و سایر دستگاه ها پا روی گلوی مخابرات می گذارد
    مثلا همین وزارت ارتباطات : بسیاری از ارتباطات voice و data از طریق زیر ساخت امکان پذیر است و وزارت ارتباطات می تواند مخابرات را کاملا فلج کند مثلا دیگر برای adsl به مخابرات پهنای باند ندهد یا برای سایر شبکه های زیر ساختی و….
    اگر با قطع تلفن می شد کا را از پیش برد قبلی ها انجامش می دادند

  7. نیروی شرکتی می گوید

    با سلام
    اینها استغفرالله خدا وپیغمبر راهم دور میزنند نمایندگان مجلس وتشکلها که چیزی نیست

  8. شرکتی می گوید

    وقتی آقای ……..

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      چون اسم نویسنده کامنت گذاشتین میشه براتون توضیح بذارم اگر ناشناس بود توضیح اصلا معنی نداشت
      میخوام بگم میتونستی طوری بنویسین که منتشر بشه
      کلمات شما حداقل سه ماه دردسر داره برای سردبیر و مدیر مسئول

  9. حیدر می گوید

    اینا به اصطلاح حرام خور نیستند و تو کشورمون حق کسی را پایمال نمیکنند

  10. مخابراتی می گوید

    سلام سردبیرجان اول یه گلایه بکنم یروز یطوری میای مینویسی میدن و پول هست و …..یه خوش خیال مثل من میره خودشو مغروض میکنه به امید دادن مطالبات و حالا میای از پر زدن مطالبات مینویسی من ۲۵ میلیون تو این ۲ هفته ک اولش نپر بود و حالاش که پر هست رفتم لای قرض حالا باید برم دنباله وام دوم اینکه یچیزی بگم خدمت همکارا اگر این موضوعی که نوشته شده صحت داشته باشه این مخابرات دیگه ارزش هیچ چیزیو نداره این مخابرات اون مخابراتی که خونه ی ما بود و براش زجر و زحمت کشیدیم و این حرفا نیس تنها راه گرفتن حقو و حقوق شکایته و لاغیر تجمع و اعتراضو اینام فایده نداره همونطور ک تاحالا نداشته و همش به نفع یه عده بوده و برای زمان خریدن حضرات چون اینا همه پشتشون گرمه شکایت منتها باهم و همگی یه نفر دونفرده نفرو میشه اذیت کرد تبعید کرد و…ولی ۱۰۰۰نفر وچندهزارنفر را نمیشه یکباربرای همیشه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      آخه کامنت شما چیزی نداره که نخوام منتشر کنم قربون شکلت
      منم نمیرسم به کارها بخدا
      پول هم ندارم که سه چهار نفر استخدام کنم
      حالا خیلی هنر دارین بیایین کمک کنین

  11. مخابراتی می گوید

    احتمالا حق السهم خودشو بابت طرح ظالمانه ش گرفته….. و برای حق الناسی که از همه کارکنان ضایع کرده منتظر حق السهمش از سوی عرش الهی هم باشه. اون وقت هم اگر تونست خدا رو دور بزنه!!

  12. مخابراتی می گوید

    حالا این مدیر کی هست تا……. ؟

  13. صادقی می گوید

    از زحمات شما بزرگوار در سایت مخابرات ما نهایت تشکر را داریم
    ما در بد جایی و بد زمانی گیر کردیم
    فقط خدا رحم کنه

    1. ناشناس می گوید

      لطفا یک شر خر استخدام کنید پولها نقد میشه بدهکار را وادار به پرداخت میکنه

  14. ناشناس می گوید

    دوم آذر ماه رسید خبری از معوقات بازنشستگان نشد !!!!!!!!!!

  15. ناشناس می گوید

    با سلام
    یعنی میگوئید کلاه وزارت ارتباطات وکمیسیون اصل نود مجلس پشم ندارد وشرکت مخابرات ایران همه را دور میزند !!!!!!!!

  16. ناآشنا می گوید

    دیگه حالمون از این مخابرات و سهامدار عمده اش بهم میخوره. تنها راه حل که همه هم میدونن اعتصابه. و متاسفانه مخابرات ما هم هیچ وقت از این راه حل اساسی و موثر حرفی به میون نیاورده. کارکنان هم باید یه روز دست از کار بکشن تا اینا هم حساب دستشون بیاد. این مدیران رانت خوار مخابرات هم فقط بلدن حق کارکنان رو بخورن. زهر مارشون بشه انشاا… (البته که کما فی السابق پیاممو حذف میکنی آقای سردبیر!)

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اگه همینجوری بنویسید حذف نمیشه
      ولی اگر فحش بنویسی حتما حذف میشه
      ضمنا دوست خوبم. کجا دیدی رسانه اعلام اعتصاب کنه؟ رسانه خبر می نویسه
      حالا اگر اینجا یه سردبیری داریم که خارج از توان رسانه و حتی توان یک انسان در امور مربوط به دوستانش (شاغلین و بازنشستگان و …) دخالت می کنه اون فرق داره
      اعلام مشکلات پیگیری اونا و … یک وظیفه انسانی است
      اما اعلام تجمع! این مال تشکل هایی است که عضو ثبت نامی دارن.

  17. ناشناس می گوید

    دیگه خسته
    شدیم‌با۲۰سال
    حاظریم‌بریم
    ازاین‌گداخونه

    1. شما می گوید

      سلام سردبیر عزیز
      واقعا حق حقوق مطالبات ما را ناجوانمردانه خوردند سوال این هست نکند از ادیان دیگری هستند به شرکت مخابرات نفوذ کردند

  18. خدمات اولی از یاسوج می گوید

    ظاهرا مخابرات چه طرحی را پذیرفته میشه سردبیر جان؟؟؟

  19. حسین می گوید

    نتیجه اینکارها ایجاد نا رضایتی به حدی که دشمن هم قادر به ایجاد آن نیست،اینها همان دشمنان دوست نما هستند با عناوین مختلف ،میبایست پیامد های اینگونه مدیریتها را فریاد زد و به اطلاع مسئولین رساند.

  20. شما می گوید

    سلام سردبیر جان
    این شخص اسم و فامیل دارد امیدوارم سهامداران محترم قول انسانهای خدانشانس نخورند که با ضایع کردن حقوق کارمندان غیر مستقیم در خدمت دشمنان اسلام هستندو

نظرات بسته شده است.