مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر دوباره سلام می کند- …. و اما بعد از سلام صبح!

مخابرات ما (سردبیر) -پس اط سلام صبح امروز، به نظرم رسید که چیزی جا مانده و یادم رفته ذکر کنم لذا دوباره سلام!

مخابرات ما (سردبیر) – سلامی دوباره! و یا شاید بهتر باشد بگویم …. و اما پس از سلام صبح! چرا که به نظر می رسد گفته های صبح ما با این جملات که در پی می اید کامل خواهد شد.یا حرفهای صبح چیزی کم دارد!

پس از آن نوشته چند نفری از دوستان در کامنت ها نوشته بودند که مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره اصلا نمایندگان مجلس را تحویل نمی گیرند و حتی جواب تلفن آنها را نمی دهند!

برایم عجیب بود! باور کردنش دشوار است یا بهتر بگویم آنچه دیده ایم برعکس بوده است  اما وظیفه خود نمایندگان است که از حریم و حیثیت خود دفاع کنند لذا من در این مورد حرفی ندارم  … اما دفاع از حرمت و حیثیت همکاران و بازنشستگان مخابراتی با من است! و وظیفه من است!

لذا در ادامه صحبتهای صبح امروز باید به مدیران گرانقدر مخابراتی خاطرنشان کنم چنانچه از این زمان   استفاده نکنند و به سمت کسب رضایت شاغلین و بازنشستگان  و…. حرکت نکنند، حرکت شدید شاغلین و بازنشستگان و نیروهای شرکتی بطور کلی آغاز خواهد شد و آنگاه دیگر خدای نکرده ممکن است اتفاقاتی بیفتد که هیچکس دوست ندارد.

عده ای که احساس ظلم کنند و فریادرسی نیابند وقتی دور هم جمع شوندهیئت مدیره و یا مدیر عامل نخواهد شناخت و این گروه خشمگین دیگر صبوری نخواهند کرد و  تا حق خود را نگیرند نمی روند!

 

این حرفها خدای نکرده تهدید نیست بلکه صرفا یک پیش بینی است  و آرزو می کنیم هرگز اتفاق ناخوشایندی رخ ندهد! انشا الله.

 

1406870cookie-checkسردبیر دوباره سلام می کند- …. و اما بعد از سلام صبح!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
38 نظرات
  1. امید می گوید

    باسلام و عرض ادب خدمت جناب آرشیان عزیز و سایر همکاران محترم؛
    اول : روی سخنم با سردبیر عزیز است.بی نهایت، از مطالب خوب و مطرح کردن مشکلات همکاران و رفع آنها و بیدار کردن مدیران در لاک فرو رفته و خودرا به خواب زده،از شما ممنونیم.آنچه بایستی مطرح و گفته میشد شما به تمام و کمال با عمق جان نوشتید و مطرح کردید و ما پشتیبان و پشت سر شما هستیم و خواهیم بود.
    دوم : روی سخنم با همکاران گرامی . دوستان لب کلام را سردبیر گفتند، لذا بهتر است در راستای فرمایش ایشان تا جلسه کمیسیون اصل نود صبر کنیم اگه مدیران به تعهدات خود مبنی بر پرداخت مطالبات بازنشستگان و شاغلین و سایر وظایف خود(همکاران شرکتی و قراردادی و ایثارگران) عمل کردند که هیچ و الا مطابق وظیفه خود که در آخر نوشته سردبیر بود(جان کلام) با تمام قوت ونیرو و هماهنگی عمل میکنیم.

  2. مهدی می گوید

    سلام
    تعرفه برای ایثارگران بود تعرفه زیاد شد ایثارگران همچنان بی نصیب.

  3. ای خداااااااا می گوید

    سلام سردبیر عزیز خراسان جنوبی ۷ ماه بیمه ها رو پرداخت نکردند با تورم و گرانی دارو و مشکلات متعدد چطوری از پس این هزینه ها براییم خانمم باردار و مشکل تروئید داره و هزینه درمان ازاد نداریم دکترم میری میگه بیمه تون اعتبار ندارد لطفا شما رو خدا پیگیر بشین ممنون شما هستم

  4. جوادی می گوید

    سلام باید بلایی که سر مدیر سازمان بازنشستگی کشوری امد سر این مدیر غافل و هِیئت مدیره اورد دیگر راهی نمانده دیگر مذاکره و صورت جلسه وقول و وعده ارزشی نداره وقت عمل است همکاران گرامی اماده باشید

  5. باهوش صبور می گوید

    سلام خدا قوت سردبیر لطفا طبقه بندی را پیگیری کنید اجراشودهمچنین طرح کارشناسی برایMDF ها اجرا نشد حتی برایری دیپلم و فوق دیپلم های شاغل در این قسمت که واقعا حجم کار بالا هست

  6. abbas می گوید

    جالبه در باقی درخواستها اسمی از نیروهای شرکتی نیست

  7. منتظر خبر می گوید

    سردبیر چرا نه تائید میکنین نه جواب میدین؟

  8. منتظر خبر می گوید

    سردبیر بزرگوار در سلام صبح فرمودین بحث ایثارگران جدا و در پست مدیر گروه آقای امیرآبادی از شواهد قبول طرح توسط مخابرات گفتین در نهایت جمله و در ختم کلام که حضرتعالی در بطن ماجرا هستین بفرمایید تا این لحظه که کامنت رو مطالعه میفرمایید مخابرات تصمیم به اجرای طرح داره یا خیر ؟ فقط بفرمایید همانند دو سال گذشته ملعبه مدیران نامروت هستیم .

  9. همولایتی می گوید

    یا حق
    سردبیر سلام
    الحق که حرف دل کارکنان را زدی.
    اجرکم عندالله.

  10. ناشناس می گوید

    سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
    سرها در گریبان است
    کسی سربر نیارد کرد پاسخ گفتن و دیدار یاران را
    نگه جز پیش پا را دید نتواند
    که ره تاریک و لغزان است…
    مسیحای جوان مرد من ای ترسای پیر پیرهن چرکین
    هوا بس ناجوانمردانه سرد است…آی…
    دمت گرم و سرت خوش باد
    سلامم را تو پاسخ گوی در بگشای!

  11. مخابراتی بدبخت می گوید

    سردبیر جان به گوش مسئولین برسونین این ماه شب یلدا حقوق به وقتش واریز کنن پیش خانواده شرمسار نشیم‌

  12. بازنشسته مخابرات می گوید

    سلام سردبیر محترم..حرفای شما حرف دل بازنشستگان است.. و نکات مهمی را گوش زد کردیدکه جلوگیری از یک اتفاقات است خسته نباشید..دقیقا همانطور که فرمودین..

  13. رنجبرازخراسان می گوید

    سلام وصد سلام به شماسردبیر فرهیخته ،باشعور،باادب ، صبورو شجاع و انسانی وارسته و دلسوز
    واقعا همه ما شاغلین وبازنشستگان وحتی مدیران مخابرات باید قدرومنزلت چنین مردی را که واقعا دلسوز مخابرات واینده آن است را بدانیم خدا خیردنیا وخیراخرت نصیبت کند عزیزمهربان موفق باشی 💓💓💓💓💓

  14. منتظر فرج می گوید

    سردبیر بزرگوار در سلام صبح فرمودین بحث ایثارگران جدا و در پست مدیر گروه آقای امیرآبادی از شواهد قبول طرح توسط مخابرات گفتین در نهایت جمله و در ختم کلام که حضرتعالی در بطن ماجرا هستین بفرمایید تا این لحظه که کامنت رو مطالعه میفرمایید مخابرات تصمیم به اجرای طرح داره یا خیر ؟ فقط بفرمایید همانند دو سال گذشته ملعبه مدیران نامروت هستیم .

  15. رساگو می گوید

    سلام سردبیرعزیز .فکرمیکنید آقایان ازتهدید میترسند که اگراینطوربودهمثال محبی را بعنوان مشاوراعظم باراه حلهای تنش زا انتخاب نمیکردند وبرراه حل اشتباه خود پافشاری نمیکردند

    1. ناشناس می گوید

      ارادت، از این قبیل تهدیدها زیاد دیدند. حداقل یکبار باید یک تهدیدی چه از جانب مجلس و چه از جانب کارکنان عملی بشه تا طرف مقابل متوجه جدی بودن و تو خالی نبودن تهدیدها بشه دیگه! همین ماه پیش گفته میشد که اگر مخابرات ۳ شرط رو اجرا نکنه دولت و مجلس فلان میکنند و بهمان میکنند! اما تا الان دولت که کلاً خودش کنار کشیده و از مجلس هم دیگه صدای خشنی شنیده نمیشه! تا حدی که کمیسیون صنایع و معادن از طرح هایی تندی مثل تغییر سهام مدیریتی و غیره رسیده به پیشنهاد دوستانه برای تغییر نحوه محاسبه تعرفه!!!!! احتمالاً کلاً سر کاریم! مدیران ارشد که هرگز راجع به پرداخت مطالبات تعهدی بر عهده نگرفتند و صرفاً از گروه ها و مجلس و مخابرات ما چنین موضوعی عنوان شده! امیدوارم حداقل اصلاح رفاهیات که وعده خود مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بود رو اجرایی کنند.
      با این تهدیدهای توخالی و پوچ و بدون پشتوانه، و یا با پشتوانه های سستی مثل مجلس که بی عملیش در موضوع مخابرات در طول سال گذشته و علی الخصوص در طی دو ماه گذشته اثبات شده، قطعاً سهامداران و مدیران ارشد که هیچ، بلکه مدیران میانی موثر هم هیچ ترسی نخواهند داشت.

  16. خدمات اولی می گوید

    سردبیر جان تمام خواسته ها برای شاغلین رسمی و باز نشسته ها و ایثارگران است این وسط فقط شرکتی های زحمتکش همیشه … شرکتی با ۲۰ سال سابقه نه رفاهیاتی نه مزایایی هیچ و دیگر هیچ

  17. شرکتی خدمات اول می گوید

    درود بر شما سردبیر محترم مخابرات کارت عالی بود

  18. ناشناس می گوید

    این نکات آخری اتمام حجت بود

  19. تنها می گوید

    …..(جای خالی)یعنی ایثارگران

  20. ناشناس می گوید

    هیئت مدیره وفرزندانشان مانند سایر بزرگان مملکت تا دو نسلشون تامینه
    نمیدانن ۱۰ ماه عدم پرداخت بیمه چیست
    نمیدونن امنیت شغلی چیست
    نمیدونن تبعیض چیست
    اصلا نمیخوان بدونن چون خودشون از مانیستن
    آنها رئیسن
    رئس

نظرات بسته شده است.