مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

این بار لرستانی ها با شکایت از خدمات اول خسارت گرفتند

مخابرات ما- تا امروز گوش شنوایی نبوده لذا برای آخرین بار تلاش می کنیم توصیه هایی برا عبور از شرایط امروز عنوان کنیم.

مخابرات ما- شنیده ها حاکی است پس از تبریزی ها این بار لرستانی ها از شرکت خدمات اول بابت عدم اجرای ضریب ریالی به دادگاه اداره کار شکایت کرده و حکم اجرائی گرفته اند.ظاهرا توافق اولیه ای بین خدمات اول و شاکیان برای عدم اجرای حکم انجام شده بود اما در نهایت این حکم با درخواست کارکنان شاکی در سه شهر استان لرستان به اجرای احکام رفت و طبق محاسبات حدود ۳۰ نفر ، هر یک حداقل ۱۰۰ میلیون تومان خسارت گرفته اند.پس از تبریزی ها این دومین مورد است که حکم برای اجرا رفته است.

خبرهای رسیده به مخابرات ما حاکی است هنوز هم خدمات اول سر حرف سال گذشته اش ایستاده و هر کسی را که شکایت کند و شکایتش را پس نگیرد  و حکم صادره را اجرا کند از جمع کارکنان خدمات اول جدا می کند. لذا استان این افراد را به قرارداد شرکت محلی اضافه می کند.باز هم شنیده ایم اختلاف این دو قرارداد حدود یک میلیون  یا یک میلیون و پانصد هزار تومان است(تردید از ماست و نمیدانیم کدامیک درست است).

 

از آنجا که همه، حتی شاکیان می خواهند همه چیز در سکوت خبری برگزار شود برای تایید نهایی این خبر منتظر نظرات و کامنتهای شما خوانندگان عزیز می مانیم.

 

1409170cookie-checkاین بار لرستانی ها با شکایت از خدمات اول خسارت گرفتند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. هادی می گوید

    لرستانی های عزیز خیلی کار خوبی کردن به ما هم راهشو بفرمایین .اگه الان صد تومان بدن من که میرم . الان به اندازه یه کارگر صفر حقوق نمی گیرم . الان وضع یه شرکت خصوصی خیلی بهتر از اینجاست واقعا مخابرات رو افرادی اداره می کنن که تا ۵ سال دیگه به فنا رفته .

  2. خدمات اول می گوید

    همکاران لرستانی بزرگواران ازتون خواهش میکنم راهی که رفتید رو به ما هم یاد بدین ما هم بریم حق و حقوق خودمونو از این مخابرات و خدمات اول بگیریم هرماه از حقوق ما کمتر و کمتر میشه به جای اینکه تو این وضعیت بد اقتصادی یه تجدید نظر کنن به حقوق شرکتیا برعکس شده کلی مطالبات نداده دارن که باید بدن شکایتو میزاریم موقعی که میخوان برا همیشه تسویه حساب کنن فرم تسویه رو امضا نمیکنیم تا حق خودمونو بگیریم به هر پرسنل ۱۰۰ میلیون بلکه بیشتر بدهکارن رفتیم با هزار بدبختی درس خوندیم مدرک گرفتیم ولی حقوق ما همکارایی که سیکل و دیپلم دارن هیچ فرقی نداره

    1. مهندسی با عنوان کارگر ساده می گوید

      همکارمحترم خدمات اولی
      گرفتن حق ،مدرک تحصیلی نمی‌خواهد دل شیر و جرات میخواد از مخابرات حقتو بگیری..
      توهین به دیپلم و سیکل ممنوع

  3. ناشناس می گوید

    دمشون گرم😁

  4. نیروی شرکتی می گوید

    دورود خدا برشیرزنان وشیرمردان لر که حق را گرفتن . همکاران محترم حق گرفتنی است نه دادنی باید برای گرفتن ان همچون همکاران لرستان مصلحت اندیشی وترس راکنار گذاشت

  5. نیروی شرکتی می گوید

    دورود برشما شیر مردان وشیر زنان لر که حق خود را گرفته اید

  6. ساط می گوید

    با سلام ما شکایت نکردیم بخش فروش شکایت کرد نفری ۵۰ میلیون گرفتند و برا ما هم به زور طرح کارشناسی رو اجرا کردند و یه کاغذ ازمون گرفتن که دیگه طلبی از خدمات اول نداریم .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      می گفتن طبق محاسبات کارشناسی مطالبات هر فرد جداگانه محاسبه شده و حداقل ۱۰۰ تومن رو داشتن
      حالا کسی بتونه اطلاعات دقیق بده ممنون میشم

نظرات بسته شده است.