مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات و ارتباطات فضایی در دنیا در حال تحولات اساسی است

مخابرات ما (مالکی)-به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات حسن سالاریه سرپرست پژوهشگاه فضایی ایران  در سخنانی با اشاره تحویل محصول ترانسپوندر به پژوهشگاه فضایی از طرف پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: مخابرات و ارتباطات فضایی در دنیا در حال تغییر و تحول اساسی است و ارتباطات فضاپایه از لایه لئو به لایه ژئو در حال تغییر است.

وی با اشاره به تولید ترانسپوندر، این پروژه را نخستین گام برای ارتباطات فضای پایه دانست و افزود: این مسیر با طراحی و ساخت نمونه پروازی آن ادامه پیدا می کند.
سالاریه با تاکید به اینکه یک پژوهشگر در هرجایی باید دغدغه رفع مشکلات کشور را داشته باشد، گفت: باید علم و تحقیقات در مسیر حل مسائل و نیازهای کشور باشد و نتیجه آن در خدمت مردم قرار گیرد.
بنابه این گزارش، امروز (دوشنبه) در مراسمی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات که با حضور وزیر ارتباطات و تعدادی از معاونان و روسای سازمان ها و شرکت های تابعه برگزار شد، از پژوهشگران برتر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تقدیر شد.
همچنین در این مراسم، محصول ترانسپوندر که توسط پژوهشگران پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ساخته شده بود در حضور وزیر ارتباطات رونمایی و تحویل سازمان فضایی ایران شد.
1410270cookie-checkمخابرات و ارتباطات فضایی در دنیا در حال تحولات اساسی است

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.