مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بازنشستگان قم و بوشهر و سرنوشت مطالبات معوق

مخابرات ما – پیام محبی سرپرست معاونت توسعه نیروی انسانی به مخابرات ما گفت قم و بوشهر مطالبات بازنشستگان را تعیین تکلیف می کند .

مخابرات ما- سرپرست جدید معاونت توسعه نیروی انسانی مخابرات ایران در پی بازنگری کلی در مسائل نیروی انسانی است.

پیام محبی روز گذشته به مخابرات ما گفت با طرح هیئت مدیره و مدیر عامل مبنی بر پرداخت مطالبات بازنشستگان از محل فروش اموال مازاد  انتظار داریم  این مطالبات به سرعت و طبق برنامه توسط استانها پرداخت گردد.ایشان گفت بطور مثال استانهای قم و بوشهر مبلغ مورد نظر را از فروش اموال مازاد آماده پرداخت کرده اند و اینک با نهایی شدن این فرآیند بزودی به بازنشستگان این دو استان پرداخت می گردد.

شنیده ها حاکی است هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران نیز با جدیت به دنبال اجرای کامل مصوبه خویش است. از جمله مهندس دهناد عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با مدیران کلیه مناطق مخابراتی بصورت تلفنی گفتگو کرده و ضمن اعلام ضرورت سرعت عمل، تلاش  کرده به حل مشکلات احتمالی استانها نیز کمک کند.

 

1411540cookie-checkبازنشستگان قم و بوشهر و سرنوشت مطالبات معوق

Please rate this

0 1 2 3 4 5
27 نظرات
  1. خیلی زود دیر خواهد شد می گوید

    همه دنبال افزایش سرمایه و اضافه کردن منابع هستند.
    مخابرات مثل یک پدربد همه چیز را برای فروش گذاشته
    تعطیل کنید والا بهتر

  2. ناشناس می گوید

    سلام تا حالا معوقات بازنشستگان موکول به افزایش تعرفه بود و حالا که به هدف خودشون رسیدن بازنشسته ها رو دوباره سراغ اموال فرستادن .
    اهای نخود سیاه کجایی

  3. کارشناس املاک می گوید

    سلام برسردبیرمحترم اینجاتیترزدیداخبارمربوط به استان قم وبوشهرولی عکس مربوط به بازنشستگان لشکرپیاده شکست خورده مخابرات آذربایجانغربی است الان درارومیه ساختمان ۱۶واحدمرکزفجرراتخلیه کرده اندکه میتوان آنراجهت تامین معوقات ومسکن ۶درصدهمکاران بفروش رساندویک ساختمان ۴طبقه راکه جهت اشانتیون به دانشگاه صنعتی جهت اخذمدرتحصیلی به هییت مدیرهای قدیم واگذارشده بودمیتوان کلی بارازروی مخابرات ایران برداشت وهمکاران هم به حقشان میرسیدند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      عکس از تجمع بازنشسته هاست
      چه فرقی میکنه مال کجاست خب

  4. ناشناس می گوید

    املاکی که از درآمدو تلاش وزحمت پرسنل سالها قبل خریداری شده ،حالا می خواهند بفروشند وبه عنوان بدهی به خود ما بدهند ،واقعا که مایه تأسف است .چه مدیران با خردی داریم.

  5. سربازی از مازندران می گوید

    این کاری که اینا میکنن نیاز به معاونت ودفتر دستک نبست .یه بنگاهی بی تجربه هم میتونه بفروشه بدهکاریشو بده

    1. فقط خدااااا می گوید

      سلام آقای سردبیر خسته نباشید..آفای سردبیر پس تکلیف خواربار ماهانه ی ما بازنشستگان چی شد؟؟ شما که دسترسی پیامی به آنها دارین بگین که از الان شروع کنن به پرداخت ماه به ماه خواربار…انشالله مطالبات رو هم بدن

  6. خداحافظ مخابرات ایران می گوید

    سلام برسردبیرمحترم وهمکاران به اطلاع میرساندکه اموال مازاددراستانهااولین موردساختمان ستادمخابرات میباشدچون طرح وتوسعه کارگزینی مالی اداری وخدمات اداری همه چیزتعطیل وبه عهده مخابرات ایران بوده درنتیجه بودن این واحدهادراستان اضافی میباشدوحتی میتوان بعضی ازمراکزتلفن راساختمانش راجداکرده وبفروش رساندوبعضی جاهااموال واملاکی هست که پنهان مانده وبافروش آن میتوان صدهانفررابصورت پاداش نقدی بازنشست کردچون درآینده نه چندان دورمراکزتلفنی نیزحذف خواهدشدوتمامی مراکزتلفن رابایک سرورساپورت کردواگربرنامه اینترنت استارلینگ هم راه افتاددیگرمخابرات خداحافظ شما.

  7. علی می گوید

    سلام
    اگر واقعا راست می گویند
    پس چرا از این ماه شروع به پرداخت رفاهیات نکردن

  8. خدا هرگز کسایی رو که حق خوردن نمیبخشه! می گوید

    شاعری نزد امیر دزدها رفت و او را با اشعار خود ستود، امیر دزدها دستور داد، تا لباس او را از تنش بیرون آورند و او را برهنه از ده بیرون کنند، دستور امیر اجرا شد، شاعر بیچاره در سرمای زمستان با بدن برهنه، از ده خارج شد، در این میان سگهای ده به دنبال او می رفتند، او می خواست سنگی از زمین بردارد و آنها را از خود دور سازد، سنگی را دید که در زمین یخ زده بود، دست بر آن سنگ انداخت تا آن را از زمین بردارد، ولی آن سنگ بر اثر یخ زدگی، از زمین کنده نمی شد، او از جدا کردن سنگ، عاجز و ناتوان گشت و گفت: ((این مردم چقدر حرامزاده هستند، که سگ را برای آزار مردم رها کرده اند، و سنگ را در زمین بسته اند؟))
    امیر دزدها، از دریچه اتاقش، سخن (ناهنجار ) شاعر را شنید و خندید و گفت: ((ای حکیم! از من چیزی بخواه تا به تو بدهم. ))
    شاعر گفت: ((من لباس خودم را می خواهم، رضینا من نوالک بالرحیل ((از عطای تو به همین خشنودیم که ما را برای کوچ کردن از اینجا آزاد بگذاری. ))
    امیدوار بود آدمی به خیر کسان
    مرا به خیر تو امید نیست، شر مرسان
    دل امیر دزدها به حال شاعر بینوا سوخت، لباس او را به او باز گردانید، به علاوه روپوش پوستینی با چند درهم به او بخشید.
    سعدی » گلستان » باب چهارم در فواید خاموشی-حکایت شمارهٔ ۱۰
    جناب آقای محبی عزیز :
    با سلام و احترام.
    از پیر مردی که از دنیای توهم و دروغ نیرنگ شما مدیران به ستوه آمده ؛ به جوانی که با شوکت و جاه طلبی بیش از حد سوار بر اسبی پر یال و کوپال چو رستم به جنگ دیو ورشکستگی مخابرات آمده.
    نظر به حکایت فوق از شیخ اجل سعدی شیرین سخن؛مرا به خیر تو امید نیست، شر مرسان.
    نظر من این هست و قصد القا به کسی رو ندارم.شما در مقام مشاور چه گلی به سر شرکت زدید که حالا کمر همت به آبادی این ویرانه بسته اید.
    لطفاً با ما شوخی نکنید و ما را مضحکه نفرمائید.شما قصدی به جز چند روزی ریاست بر این ویرانه که اساس دنیا بر ویرانی هست ، ندارید.
    قصد شما عمران و آبادی نیست ، لقمه برگرفتنی از این بساط و پر کردن رزومه ی کاری شما با وزنی سنگین تراست… (معاون منابع انسانی مخابرات ایران -الحق دهن پرکنه!)
    ما را رها کنید در این رنج بی حساب
    با قلب پاره پاره و با سـینه ای کباب
    حالی نشد نصیبم از این رنج و زندگی
    پیری رسید غرق بطالت پس از شباب
    این جاهلان کــــه دعوی ارشاد مـــی کنند
    در خرقه شان به غیر “منم” تحفه ای میاب
    دم بر نیار و دفتر بیهوده پاره کن
    تا کی کلام بیهده گفتار ناصواب — امام خمینی
    فقط ما رو رها کن تا با درد خودمون بسوزیم و بسازیم.
    همکارن عزیز فریب این عوام فریبی ها رو نخورید ؛ ما دیگه به اینها اعتماد نداریم-این بازی سیاست پلیس خوب و پلیس بده – والسلام

  9. عدالت می گوید

    درود.خست وبدنامی قدرت .مال ما اصفهانی هاست توشرکت حتی برای زاپاس مدیریتی .توزیع غنایم که هرچند بعید می دونم راست ودرست باشه از قم وشهرهای دیگه شروع میشه.تواصفهان هزارتا ملک وساختمان بلا استفادست که تو هر کدومش ۱۰ تا کارمند بلا استفاده . و خدمه وحشم ان بیشتر از نیروهای فرسوده وخسته. هست وازترس بیکاری وحقوق فعلی خوب وبه قول خودشون دادکوجا بی تر از اینجا کاری که نداریم جامون هم که خبه حقوق وعیدی وجذب ومزایامونم که سری جاشه .کولاه سری شوما رفت که دلدون برا جوونا شرکتی سوخت فکر کردی شوما برید اونارا استخدام می کنند.دیدم واقعا راست میگند..اقاجان ازقدیم گفتند قاشق وچنگال هزارتا شام وناهار؟؟؟مگر مخابرات اصفهان چندتا انبار از۱۰هزار متری خالی تاصدهزارمتری با اون همه هزینه نگهداری می خواد اگر قراره اقدامی بشه بعد ازتهران .اصفهان ثروتمندترین وپردرامدترین درامد را در کشور دارد اونوقت اومدند از دوتا استان که اندازه شهر بزرگ کاشان اصفهان هم نمیشه کار فروش املاک راشروع کردند..مارا مچل وکچل کردیدی ولی خداوکیلی ابله وسفیه حساب نکنید اخه ما خودمون تمام لیست داراییهای غیر منقول وارزش گذاری پی زوری تحویل دادیم .نکنید برادر. باما

  10. مریم از کاشان می گوید

    سلام آقای سردبیر خسته نباشید..پس استان هایی که ملک ندارن چه طور میشه؟باید واسه ی همه ی استان ها یکسان عمل کنن و واسه هممون واریزی باشه به طور همزمان.

  11. ناشناس می گوید

    سلام : این آقاپیام میخاد براخودش زمان بخره وترفندش واجرا کنه ایشون که ازاونایست که گفته بدون یک ریال چنان به آب میزنه که کف پاشم خیس نشه حالا قم وبوشهرانتخاب تا بتونه ما را شاخه شاخه کنه! چون اون زمان مشاوربوده ولی حالا مجریه ؟سردبیرعزیزشما وهمکاران عزیز پیشکسوت بعنوان کارشناس نظر مبارکتون چیست.( متشکرم)

  12. ناشناس می گوید

    سلام ببخشید مصوبه هیت مدیره یا هیت وزیران؟؟؟

  13. ج می گوید

    پس مطالبات شاغلین را کی پرداخت خواهد کرد؟ ؟؟سال ۱۴۰۱ تموم شد اما گرفتن مطالبات تمام نشد

  14. Safa0421 می گوید

    سلام به سردبیر وهمکاران سلام به دیار غیرت دیاررییسعلی دلواری بوشهر و سلام به دیار کریمه اهل بیت حضرت معصومه (ص) قم بنظرم پرداخت چندرغاز طلب با تعهد جز خیانت و خواندن فاتحه مابقی مطالبت است یقینا همکاران این دو استان بسیار باهوش و متعهد هستند و دچار دسیسه مدیران مخابران نخواهند شد سر دبیر عزیز اگر شما هم روشنگری کنید راه دوری نمیرود یا علی

  15. جواد می گوید

    ما بقیه هیچی
    استان کرمان که هیچی واسه فروش نداره عجب بابا عجب

  16. Safa0421 می گوید

    سلام سردبیر عزیز،لطف کنید ببینید پرداخت مطالبات طبق همون چندرغاز مطالبات با تعهد است یا روند کار عوض شده لطفا اگه بر اساس همون برنامه اجرا میشود پس باید فاتحه بقیه مطالبات را خوند و اگر تعهدی در کار نباشد استانهایی که ملک املاک ندارن چکار کنن خواهشا بصورت مکتوب برسی ودر اینجا بنویسید منتظریم منتظر

  17. بازنشسته از اصفهان می گوید

    سلاموعرض ادب خدمت سردبیر …آقای سردبیر میشه لطف کنید جواب بدین که استان هایی که ملک ندارن واسه فروش تکلیف مطالبات بازنشستگانش چی میشه؟؟لطفا جواب بدین؟درضمن قرار براین گذاشتن آقای وزیر و آقای سلطانی که تعرفه تلفن ثابت که بره بالا مطالبات کامل پرداخت میشه پس چی شد؟؟؟؟

  18. رساگو می گوید

    اقای محبی زیادافاضه مینمایند.مگرفروش ملک درمدت کوتاه امکان دارد؟

  19. محمد می گوید

    پرداخت مطالبات تا چه ماهی
    این نوع خبر تسویه حساب یعنی پایان رفاهیات

    اگر قصد پرداخت داشتن فعلا رفاهیات از دی ماه شروع به پرداخت می کردن و بعد مطالبات را تسویه می کردن

    سلطانی ها بدانند این حق قانونی ما است مهم نیست چقدر طول می کشد ما حقمان را می گیریم

  20. محمدی می گوید

    سردبیر عزیز خواهشا یه خبری از پرداخت مطالبات شاغلین بگیرید

نظرات بسته شده است.