مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شرکت خدمات اول به شکایت ها برای اعتراض به پرداخت بیمه ملت رسیدگی کند

مخابرات ما- اعتراضاتی نسبت به پرداخت نامناسب هزینه درمان توسط بیمه ملت در خدمات اول دیده می شود.

مخابرات ما – نحوه پرداخت یا بهتر بگوییم عدم پرداخت هزینه درمان بیمه تکمیلی توسط بیمه ملت، پیمانکار بیمه تکمیلی خدمات اول اعتراضاتی را به همراه داشته است.

تعدادی از خوانندگان مخابرات ما و از کارکنان شرکت خدمات اول گفته اند بیمه ملت به آنان گفته هزینه درمانشان پرداخت شده ولی آنان مبلغی دریافت نکرده اند.ضمن اینکه پاسخگویی دقیقی هم وجود ندارد تا حسابهای واریزی چک شود.

 

به معاونت نیروی انسانی خدمات اول توصیه می کنیم دفتری برای رسیدگی به این شکایت ها قرار دهد تا کارکنان بتوانند ضمن تماس با این دفتر شکایت خود را اعلام کنند.

 

مانند همیشه نمایندگان استانی در این مورد مسئولیتی به عهده نگرفته اند.

متاسفانه این اعتراضات در پرداختی های حقوقی هم گاهی بدون پاسخ مانده است.اعتراض در عدم پرداخت سهم کارشناسی معوقه، اعتراضی است که در این مدت تکرار شده است.

 

1413030cookie-checkشرکت خدمات اول به شکایت ها برای اعتراض به پرداخت بیمه ملت رسیدگی کند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
13 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    پرداختهای ویزیت و دارو و ازمایشگاهها و مواردی اینچنین اگر از دو هفته گذشت باید پیگیری بشه.
    به همون نماینده ای که تحویل می دید، از همون شخص پیگیری کنید
    البته برای هزینه های بیمارستانی زمان بیشتری وقت میبره.
    نماینده رو ملزم کنید تا اگر مدارک اشکال داره، بعد از مشخص شدن ایرادات بهتون برگردونه و بعد از اصلاح مدارک دوباره بهش برگردونید تا ثبت و پرداخت بشه.
    ضمنا مهلت تحویل مدارک حداکثر دو ماه بعد صدور می باشد.
    برای هزینه هایی که در فاکترتان آزاد محاسبه شده ، حتما دستور پزشک را ضمیمه کنید.
    مدارکتان باید دارای مشخصات بیمار و تاریخ و مهر باشد.
    برای هزینه های ازمایشگاهی ارایه فاکتور معتبر و یک صفحه از کپی جواب الزامیست.
    اگر هزینه ازاد محاسبه شده بود، دستور پزشک ضمیمه گردد.
    اگر مبتلا به بیماری خاصی هستید حتما با ارایه مدارک معتبر از نماینده بیمه بخواهید تا از سقف بیماریهای خاص برایتان استفاده کند.
    حتما قبل از ارایه مدارکتان، شیوه نامه ای که توسط بیمه و شرکت مخابرات تایید شده و میبایست در اختیار بیمه شده ها قرار گیرد را مطالعه بفرمایید.
    حواستان به سقف اعتبار آیتم های مختلف بیمه ای باشد.

  2. ملکناز می گوید

    پرداختهای ویزیت و دارو و ازمایشگاهها و مواردی اینچنین اگر از دو هفته گذشت باید پیگیری بشه.
    به همون نماینده ای که تحویل می دید، از همون شخص پیگیری کنید
    البته برای هزینه های بیمارستانی زمان بیشتری وقت میبره.
    نماینده رو ملزم کنید تا اگر مدارک اشکال داره، بعد از مشخص شدن ایرادات بهتون برگردونه و بعد از اصلاح مدارک دوباره بهش برگردونید تا ثبت و پرداخت بشه.
    ضمنا مهلت تحویل مدارک حداکثر دو ماه بعد صدور می باشد.
    برای هزینه هایی که در فاکترتان آزاد محاسبه شده ، حتما دستور پزشک را ضمیمه کنید.
    مدارکتان باید دارای مشخصات بیمار و تاریخ و مهر باشد.
    برای هزینه های ازمایشگاهی ارایه فاکتور معتبر و یک صفحه از کپی جواب الزامیست.
    اگر هزینه ازاد محاسبه شده بود، دستور پزشک ضمیمه گردد.
    اگر مبتلا به بیماری خاصی هستید حتما با ارایه مدارک معتبر از نماینده بیمه بخواهید تا از سقف بیماریهای خاص برایتان استفاده کند.
    حتما قبل از ارایه مدارکتان، شیوه نامه ای که توسط بیمه و شرکت مخابرات تایید شده و میبایست در اختیار بیمه شده ها قرار گیرد را مطالعه بفرمایید.
    حواستان به سقف اعتبار آیتم های مختلف بیمه ای باشد.

  3. کاظم می گوید

    …شماها دیگه کی هستین البته ما کارگرای مخابراتی کی هستیم که نشستیم اینا اینطور ظلممون کنند.از کوتهی ماست که دیوار بلند است.مخابرات دیگه شورش رو در اورده ……..

  4. بی خبر می گوید

    با سلام به همکاران محترم
    نکته قابل عرض اینست که نمایندگان شورای اسلامی کار در مورد بیمه معلم هرد توانشان بود سعی کردند ولی در نهایت به نتیجه نرسید و خسارات بیمه معلم تاکنون کامل پرداخت نشده‌است
    چه برسد به بیمه ملت که تازه از راه رسیده

  5. محمد می گوید

    مخابرات داره از حق و حقوق یه عده کارگر بیچاره نوسانگیری میکنه ، بیمه تامین احتماعی رو یک در میان پرداخت میکنه ، آیا این ………… نیست ؟

  6. ناشناس می گوید

    خدمات اول بیمه کارکنانش را تزدیک دو ساله ماه در میان پرداخت میکنه
    این بزرگان مخابرات چرا به فکر نیستن
    به کی پناه ببریم

  7. علی می گوید

    سلام خدمت شما جناب سردبیر
    بعضی از مسائل پیچیده هستن و تکلیفش به راحتی مشخص نمیشه،
    ولی این مورد که بیمه ملت فاکتورهای بعد از اردیبهشت ماه رو پرداخت نکرده، هیچ شکی درش نداشته باشید.
    آخه پیامکی نیومده و نیز پولی واریز نشده .
    بخدا انقدر میدونیم !!!

  8. خدمات اول می گوید

    درود بر شما جناب سردبیر عزبز و دوستداشتنی والا شما اگه نباشید نمیدونم دردمونو به کی بگیم تا به گوش مدیران برسه
    این بیمه ملت بخصوص مسول و کارمندان مالی شون یه دروغگوی به تمام معنان هیچ سرو سامانی نداره ادم بره ازشون شکایت کنه
    تو گوگل هم سرچ کنی هیچی نصیبت نمیشه جز دو شماره تلفن یه ادرس واقعا این خدمات اول نماینده ایی نداره بره بیمه مرکزی ملت ته و توی کارو در بیاره که به چه دلیلی دروغ میگید واریزی انحام دادید که مستنداتش خب روشن کنید برا ما اگه شماره حساب اشتباس مطمئنن برگشت میخوره به حساب بیمه چرا تماس نمیگیرن برا اصلاح شماره حساب اقا بقران دروغ میگن بخدا دروغ میگن هیچ واریزی ندارن اقای مدیرعامل خدمات اول لطف پیگیر شو تا از شما هم شکایت نکردیم شورشو در اوردین دیگه

  9. ناشناس می گوید

    سلام و خداقوت به سردبیر عزیز
    والا از,مهر ماه از جقوقمان پول کم کردن اما تا امروز هیچ پرداختی بابت هزینه ها نداشتیم
    علاوه بر اینکه باید دو جانبه پول بدیم هم از حقوق و هم برای درمان چون انلاین نیست متاسفانه

    1. خدمات اولی می گوید

      سلام سردبیر جان توروخدا یه پیگیری بکنین من هرماه بخاطر بیماریم حدود ۴ تومن خرج درمانم میشه از شهریور بیمه ملت پرداخت نکردن مگه چقد حقوق میگیرم

  10. ناشناس می گوید

    دفتر!!!!
    شما برید ساختمون یا واحد جدید خدمات ببینید۲ تا خانم تو یدونه اتاق ۳۰ متری نشستن
    مشخص نیس اون ساختمون با اون عظمت چیکار کردن و کارمنداش کجا رفتن
    خوده خدماتم می دونه رفتنیه

  11. بهرام می گوید

    سلام.دوست دارم جناب آرشیان لایو یا همون مصاحبه ای که با یکی از مدیران خدمات اول که ساله پیش در اینستاگرام داشتید وایشون در مورد بیمه تکمیلی صحبت کرد رو پخش کنید.البته اگه تو آرشیو داشتید.شاید خجالت بکشند.اینکار دقیقا دزدی هست.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      در اینستاگرام همش هست

نظرات بسته شده است.