مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر سلام می کند- سلام بر سهامداران

مخابرات ما- سردبیر سخنی کوتاه با سهامداران دارد
مخابرات ما- (سردبیر) – پیش از سلام به سهامداران لازم است به موضوعی اشاره کنم که به گذشته برمیگردد و حال!
از سال ۱۳۶۰ با ۱۸ سال سن،  که در صدا و سیما به عنوان گوینده و نویسنده کارم را شروع کردم  تا سال ۱۳۸۶ که دو سال پیش از خصوصی سازی مخابرات ما را راه انداختم و تا امروز که دیگر روزهای پایانی فعالیت های اداری خود را می گذرانم، با خود عهد کرده ام جز به حقیقت قلم نزنم و زبان نگردانم.
این روزها هم که به دلیل حال بد، تا حد استراحت مطلق پیش رفته ام نتوانسته ام بخوبی وظایف سردبیری را انجام دهم. این وضعیت یک ماهی ادامه دارد و باید با خود مدارا کنم.لذا مجبورم ساده و آسان حرف بزنم.
حاصل مجموع دو پاراگراف بالا یک متن ساده است که خطاب به سهامداران مخابرات می نویسم و به دلیل حال و وضعم توان توصیف بیشتر ندارم..

 

سردبیر سلام می کند به سهامداران مخابرات!

سپس توصیه می کند که هرگز فقط با تغییر یک مدیر عامل در انتظار  تغییرات بنیادی در سیستم نباشند.اصولا تغییر مدیر عامل وظیفه سهامداران نیست.بلکه ابتدا باید اعضای هیئت مدیره پالایش گردد سپس آنان مدیر عامل را انتخاب کنند.اما انچه تاکنون در مخابرات رخ داده خلاف این قاعده ساده است.

تمام دعواهای سهامداران نیز بر سر انتخاب مدیر عامل بوده است در حالی که در این باب اصولا وظیفه ای ندارند.

اینک نیز راه را به خطا نروید و مخابرات را دچار چالش های جدی نکنید.ابتدا هیئت مدیره را پالایش کنید.

 

 

1418590cookie-checkسردبیر سلام می کند- سلام بر سهامداران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
33 نظرات
  1. فنی می گوید

    حتما هیات مدیره خودش از سهامداران گردن کلفته وگرنه چرا زور کسی بهش نمیرسه

  2. ناشناس می گوید

    جناب سر دبیر از صمیم قلب برای شما ارزوی سلامتی داریم و قدر دان تمام زحمات شما بزرگوار هستیم

  3. رضا می گوید

    اتفاقا برعکس نقش مدیرعامل کلیدی و مهم است.مثال:آقای صدری حق جذب نمیداد اما آقای سلطانی حق جذب رو پرداخت کرد

  4. بازنشسسسسسسسته می گوید

    سهامداران عمده در خصوصی سازی تتمه حمله اعراب صدر اسلام ومغولها هستند بر ایران ما

  5. قراردادی 92 کردستان می گوید

    امیدوارم خداوند بهتون عزت و سلامتی بده

  6. ناشناس می گوید

    آقا سلام ، خدا قوت و سلامتی بدهد می خواهی بچه ها را ول کنی وبری. دست خوش توی این برهوت بی معرفتی که کسی با بچه ها کاری ندارد.بازنشستگی بهانه ی خوبی برای کنار کشیدن نیستا.ما گفتی .نکند سودای مهاجرت داری آقا هر جای که میری دو چیز با خودت ببر .
    اول منو دوم سایت رو.سپاس سرکار

  7. رزمنده می گوید

    سردبیر تو چیزیت بشه کسی دیگه صدای ما نخواهد بود😊بزرگی کن قبل از وداع اخر پیگیری از تبدیل وضعیت ایثارگران بکنید

  8. ناشناس می گوید

    سلام در استان گیلان بعداز اجرای چارت جدید چرا احکام حقوقی را نمی زدند؟

  9. سخن اخر می گوید

    سر دبیر به سلامت عزیز جون هیت مدیره چه کشکی مجلس هم دیگر چیزی حساب نمی کنند .حال بگذارید مدیر عامل تغییر کنند .فقط امیدوارم یک مخابراتی مدیر عامل شود!!!!!

  10. سکرت می گوید

    به قول مشهدی ها،منده نباشی !!!

  11. حسین می گوید

    سلام
    با آرزوی بهبودی هر چه سریعتر برای شما،سردیبر گرام ما سهامدار داریم ولی سهامداران خیر،سهامدار ما هم یک ارگان انقلابیست ،که پشت اسم فلان شرکت نهفته،و این اوضاع و احوال زیبنده مخابرات و سهامدارش نیست ،بخدا ما بازنشستگان کم زحمت نکشیدیم تصورش برای این برادران قابل تصور نیست،سال ۷۰ ماموریت می رفتیم با روزی ۱۸۰۰ تومن دور از خانواده،با اون مبلغ باید سه وعده غذا تهیه می کردیم و تا ساعت ۱۱ شب کار می کردیم به والله قسم ،حالا دیواری از بازنشسته کوتاهتر پیدا نمی کنند،خدا شاهده نفهمیدیم بچه ها مون چطور بزرگ شدند،خدایا خودت شاهدی ،حلا وقتی جلو وزارتخانه برای شکوه جمع می شویم در را به رویمان می بندند و نیروی انتظامی خبر میکنند،اینه حرمت مو سفیدان؟به کجا داریم میرویم؟

  12. زندگی زیباست پس زیبا ببین می گوید

    بنی آدم اعضای یکدیگرند / که در آفرینش ز یک گوهرند
    چو عضوی به درد آورد روزگار / دگر عضو ها را نماند قرار

    سلام
    دوستان کمی به حال و روز خودمون دقت کنیم .خودخواهی ها مونو بزاریم .نگاه طلبکارانه جایگاهی نداره.کمی باهم مهربان باشیم .شما خودتون برای رسیدن به خواسته تون چقدر زحمت میکشید ؟اخه اینقدر پرتوقع .
    فراموش نکید ما بواسطه این سایت قراره از رخدادهای مخابراتی آگاه بشیم نه اینکه سکوی ما رو در رسیدن به خواسته مون باشه.
    همینکه سردبیر و همکار نازنینمون باتمام شرایطی که خیلی واضح در نوشته های خودش قید کرده باز هم کنار همه مون ایستاده (رسمی-شرکتی بازنشسته … ) وتمام تلاششو میکنه همه با لب خندون به مقصودشون برسن خودش قدر یک دنیا ارزش داره
    قدر آدمهای خوب زندگی مونو بدونیم …
    برات آرزوی یک دنیا سلامتی و دل شاد وتوفیق همیشگی در زندگیت دارم سردبیر عزیز

  13. ناشناس می گوید

    این چه سلام کردنی بود دلم بدجوری گرفت اونم بدجووووور

  14. حسین جعفری می گوید

    سلام
    سلامتی شما بزرگوار، سلامتی مخابرات ماست .شفا حق

  15. ناشناس می گوید

    استاد سلامتی شما و
    همکاران‌ازخداوند‌
    خواستارم

    1. Roodin می گوید

      در این روزهای ماه رجب از خداوند مهربون و قادرم ارزوی سلامتی و طول عمر شما عزیز رو دارم که دلسوز مردم هستین و مثل یک پدر راهنمایی و کمکشون میکنین

  16. ناشناس می گوید

    سلام..خسته نباشید
    در مورد تبدیل وضعیت ایثارگران خبری ندارید؟
    اخه جدیدا یه نامه نگاری هایی شده
    لطفا یه خبری بگیرین…ممنون

  17. ناشناس می گوید

    جانا سخن از زبان ما می گویی

  18. ناشناس می گوید

    سلام :با ارزوی شفای عاجل و سلامتی از خدای بزرگ برای سردبیر عزیز سهامداران مخابرات باید بدانند که شرایط و وضعیت حاکم بر شرکت فوق العاده بحرانی است و عدم تغییر تیم هیات مدیره و مدیر عامل چنان ضرباتی را به شرکت وارد می کنند که میسر نخواهد بود.جسارت به خرج دهید و اشخاص قدرتمند و مسلط به دانش روز را در هیات مدیره بیاورید . افراد کهنه فکر و جمود هرگز نخواهند توانست ما را از این مخمصه نجات دهند.

  19. رساگو می گوید

    سلام سردبیرعزیز کاملا صحیح فرمودید.نمونه تغییرنفر رابرای جلوگیری از اعتراضات وایجادسکوت درسالهای قبل داشته ایم .درصورتیکه آن نفرفقط دستورات بالادستی راانجام میدهدپس بایددرنفرات بالاوافکار آنان تغییرایجادکرد.ان شاله تمام همکاران عاقبت بخیرگردند

    1. حشمت می گوید

      سلام.برسردبیر عزیز..انشالله که هرچه زودتر سلامتی خود را بازیابید…اما بعد…. نکته مهم تر از انتخاب هیئت مدیره و مدیرعامل ، تغییر در استراتژی سهامدار اعظم است.هیئت مدیره و مدیر عامل اگر از متخصص ترین و سالم ترین و دلسوز ترین افراد هم باشند بازهم باید باید در چارچوب خواسته سهامداران اعظم حرکت کنند…پس دلخوش به این مقدار (تغییر مدیریت) نباشید….که آب در هاون کوفتن است و بس….التماس تفکررررر

    2. ناصر می گوید

      سلام خدمت شما دوست عزیز و سردبیر گرامی
      بلی تعویض مدیرعامل به تنهایی درست نیست ولی باید این تفکر را داشته باشید که هیات مدیره هم آقا بالا سر نیستند آنها هم فرامین سهامداران را تصویب می کنند و مدیرعامل اجرا می کنه تا اینجا مدیرعامل و هیات مدیره تقریبا در یک خط قرار دارند ولی از زمانی که آقای سلطانی مدیرعامل شدند پیشنهادهای سازنده ای به هیات مدیره نبردند که در روند مدیریتی شرکت گامی برداشته باشند مشاورانی را سرکار آوردند که تیشه به ریشه مخابرات زدند خصوصا آقای محبی حقیقتا فقط در چنته اش مشاوره دادن منفی وجود داشت و دارد و یک امتیاز خیلی منفی برای مدیرعامل شده است و اصل تعویض مدیرعامل که اتفاق می افتد بدلیل حضور منفی آقای محبی و آنهم در اساس برای خرید زمان می باشد کاش با این اتفاق تعویض مدیرعامل و زمانی که سهامداران پیدا می کنند بنشینند و راهکار اساسی را برای برون رفت شرکت که حتما هم می دانند از طریق مدیرعامل جدید اجرایی کنند

  20. هیچ بزرگ می گوید

    ای بابا سردبیر کو گوش شنوا😒

نظرات بسته شده است.