مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر- در مشهد و جلسه نشست توسعه کسب و کارُ صبح و عصر چه گذشت

مخابرات ما- جلسه عصر همایش به مستندی بسیار مهیج و طولانی تبدیل شد. ماراتون \چهار و نیم ساعته

 

مخابرات ما- سردبیر- روز گذشته همایش توسعه کسب و کار مخابرات ایران در مشهد (خراسان رضوی) در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.گزارش نوبت صبح بطور خلاصه در دو خبر جداگانه در بین نشست صبح و عصر منتشر شد.اما قطعا مطالب کاملی نبود.گزارش کامل آن بزودی منتشر می شود.

 

اما جلسه عصر ….

مارتون پرسش و پاسخ بود! این جلسه چهار و نیم ساعته از ساعت ۲ آغاز شد و تا شش و نیم عصر ادامه یافت.مدیر عامل مخابرات ایران به همراه معاونینش بجز معاون نیروی انسانی و معاون شبکه در نشست حاضر بودند.عدم حضور معاون نیروی انسانی به دلیل بیماری بود اما حضور دکتر زارع معاون مالی شرکت هیجان جلسه را بالا برد.

همان ابتداُ مهندس سلطانی اعلام کرد این جلسه برای شنیدن صدای شماست.هر انتقادی را هم اجازه داد.این کلام موتور محرکه مخابرات ما شد برای طرح ۱۷ سوال متفاوت که پرسیدن برخی از آن سوالات خروج از خط قرمزهای خبرنگاری بود.

اما ما تنها پرسشگر جلسه نبودیم.به نظرم حدود ۵۰ سوال متفاوت مطرح شد.که هر یک مدیر عامل و معاونینش را تا سطح مرکز تلفن به چالش می کشید.اما مدیر عامل و معاونینش صبورانه تا دیر وقت پاسخ می دادند.در نهایت دکتر زارع با پیش کشیدن کاهش ارزش پول طی سال آینده و امکان عدم وجود این امتیاز در سال های بعدی  برای بازنشستگی  توصیه می کرد مشمولین بازنشسته شوند ضمن اینکه تاکید کرد با وام دریافتی فقط تا ۲۵۰۰ نفر پذیرش خواهد داشت.

بر اساس نظرسنجی مخابرات ما ۶۰ درصد از مشمولین تقاضای بازنشستگی خواهند داد.تعداد واقعی مشمولین را نمی دانیم اما با وجود ۲۰۰۰ نفر باقیمانده سال گذشته به نظر می رسد حدود ۳۰۰۰ نفر مشمول داشته باشیم.زمان باقیمانده برای تنظیم فرم بازنشستگی ۱۵ اسفند است.

این مساپل مهمتر بود لذا برای اطلاع منتشر کردم. بقیه مساپل این جلسه را باید به فرصت مناسبی واگذار کنم.امیدوارم روز جمعه و شنبه این گزارش ها کامل شود.

صبح امروز دومین روز همایش سه روزه و سالانه بسیج مخابرات ایران در مشهد است. مهمان امروز آنان مهندس سلطانی است لذا از من هم دعوت کرده اند برای تهیه خبر در جلسه شرکت کنم. ساعت یازده نیز باید به یکی از شهرهای اطراف سفر کنم تا ادامه مراحل درمان را انجام می دهم. به همین دلیل امکان نوشتن گزارش نشست دیروز ممکن نمی شود.

 

 

1421560cookie-checkسردبیر- در مشهد و جلسه نشست توسعه کسب و کارُ صبح و عصر چه گذشت

Please rate this

0 1 2 3 4 5
28 نظرات
  1. Yagoob می گوید

    امروز در راه رو های مخابرات استان آذر بایجان شرقی سخنانی نقل قول شد که آزار دهنده بود و آن اینکه همکاران با سابقه بالای سی سال در صورت عدم درخواست بازنشستگی بعد از عید به مرخصی اجباری از محل مرخصی های ذخیره شده خواهند رفت و این موضوع دربعضی از بانک ها از جمله بانک سپه اجرا می شود
    یعنی پول مرخصی را به صورت اقساطی می دهند و از طلب کارمند کم می شود و اداره یک سال به کارمند در واقع حقوق نمی دهد و در ضمن چون کارمند در مرخصی است حق پول غذا و ایاب و ذهاب و حق جذب هم چون در اداره فعالیت ندارند پرداخت نخواهد شد
    امید وارم این مطالب صحت نداشته باشد

نظرات بسته شده است.