مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

راه گرفتن سریع تعرفه ۱۴۰۲ توسط شرکت مخابرات ایران

مخابرات ما- دکتر پژمانفر به مخابرات ما اجازه انتشار مطالب و نتایج جلسات راداده است از جمله اینکه ایشان می گوید راه گرفتن تعرفه ۱۴۰۲ این است.

مخابرات ما- همیشه مخابرات ما متعهد به اخلاق رسانه ای بوده است.بطور مثال با اینکه از اسفند ۱۴۰۰ یک پای ثابت ارسال و دریافت اطلاعات به/از مجلس بوده ایم ابتدا صبر کرده ایم شرکت مخابرات یا وزارت ارتباطات و یا مجلس و کمیسیون اصل ۹۰ اقدام به انتشار نتایج کنند.اما وقتی اکراه از همه طرف ها دیدیم در حدی که انتشار خبر منعی نداشته باشد اطلاع رسانی کرده ایم.

 

اما این بار دیگر باید همه خبرها را منتشر کنیم. مجوز آن از دکتر پژمانفر گرفته شده تا اصل خبر منتشر شود که یکی از دلایل آن این است، توان تیم پیگیری و اطلاعات دهی باید روشن شود.در نهایت هم اثر این همه مراجعه به مجلس و کمیسیون اصل ۹۰ ملموس باشد.وقتی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تحت فشار قرار می گیرد تا ۴۸ ساعته تکلیف پرداخت مطالبات شاغلین و بازنشسته ها را روشن کند، اگر خبر منتشر نشود فشار افکار عمومی با تصمیم همراه نمی شود.

وقتی تعرفه ۱۴۰۱ توسط تیم ما (مخابرات ما و مهندس نصرتی) آنقدر دقیق دنبال شد که مجلس هم وارد صحنه کمک و یاری شد خبرش را منتشر نکردیم و از پس آن مخابرات ایران به تعهدش عمل نکرد چرا که فکر می کرد با قدرت خودش، وزارتخانه را مجبور به پذیرش تعرفه کرده است.

اینک تعرفه ۱۴۰۲ در دستور است.تفاوت ریالی آن با تعرفه ۱۴۰۱ قابل مقایسه نیست.موارد متفاوتش باشد برای آینده، اما شرط به نتیجه رسیدن تعرفه اقدام مخابرات ایران است.

هر یک از این اقدامات، صدها آمار و اطلاعات می طلبد تا مجلس متقاعد به دخالت گردد! آیا مخابرات ایران گمان کرده است صرفاً با گفتگو با نماینده های غیر مرتبط توانسته است تعرفه ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ را جلو ببرد؟

از این پس بی پرده می نویسیم اما باز هم ناچار بخشی پنهان می ماند و اطلاعات نهفته در ذات خبر است.

تمامی این حرفها به این معنا نیست که مجلس بهترین عملکرد را داشته است بلکه ما منتقدیم و همیشه در موضع منتقد، دوستان را بیشتر آزرده ایم!

 

مخابرات ما و این تیم پیگیری اثرات مهمی در روند وقایع دارد اما مهمتر از آن اقدام به وعده هایی است که وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران پذیرفته است.

اگر مخابرات ایران تعرفه ۱۴۰۲ را در همان ابتدای سال آینده می خواهد همین فردا باید:

  1. تفاوت رفاهیات شاغلین در سال ۱۴۰۱ (با سال ۱۴۰۰) را به سرعت پرداخت کند.
  2. پس از اجرای بند ۱ رسمی اعلام کند که مطالبات بازنشستگان را تا خرداد ۱۴۰۲ از محل فروش املاک پرداخت می کند.

معنای بند ۲ این نیست که فقط راس خرداد ۱۴۰۲ پرداخت کند بلکه فروش املاک و پرداخت آن، استان به استان و در نهایت تا خرداد پرداخت شود.

آیا ساده تر از این هم می شود؟

 

1421630cookie-checkراه گرفتن سریع تعرفه ۱۴۰۲ توسط شرکت مخابرات ایران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
79 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام به آقای دکتر پژمانفر بفرمائید خوب سهامدارن عمده شما را هم به هر وسیله و روشی که آنها بلدند و شما اجابت می کنید تطمیع کردند و آه و نفرین مخابراتی ها را بجان خریدید و تغییراتی در مخابرات در راه هست و وقت آن را دارید که یک بار دیگربا مدیران جدید بر سر فریب مخابراتیها معامله کنید
    پیشنهاد می کنم آقای دکتر چند ساعتی با خود خلوت کنند و ببیند آیا اینکارها با وجدانش سازگار هست یا محمکه وجدانش اعمالش را رد می کند

  2. ایثارگر می گوید

    سال تمام شد و دوباره ایثارگران به بازی گرفته شدند
    شما نگاه کنید از اول سال
    مخابرات گیرش تعرفه ها بود که بالا برد و وزیر در ظاهر ادعای پشتیبانی از ایثارگران و کارمندان رو داشت و د حقیقت گیرش طرح ftth بود. مخابرات با اجرای طرح موافقت کرد اونم بیخیال ایثارگران شد. همه به ما به چشم طعمه نگاه میکنن. این وزیرم خیلی بیعرضه است مخابراتم اینو فهمیده برای همین داره نهایت استفاده رو میبره.
    از طرف دیگه مجلسم دیگه کارش تمومه اونور سال همه درگیر رای جمع کردن توی حوزه های انتخابیشون هستند چون برج ۴ این مجلس به ظاهر انقلابی دیگه نفسش تموم میشه و مخابرات روی این هم برنامه ریزی کرده.
    ما ایثارگران مخابرات فقط وسیله ایم هیچ کس توی این مملکت زورش به مخابرات نمیرسه وسلام.
    این وسط یه عده هم به اسم ایثارگران تونستند اسمی درکنن و معروف بشن
    به عنوان مثال اقای پژمانفر کسی که میگه من پیگیری میکنم ولی مخابرات بنا نداره اجرا کنه تبدیل وضعیت ایثارگران رو!!!! کسی نیست سوال کنه از ایشون پس شما چیکاره ای که یک شرکت فنی تونسته سرتون رو شیره بماله

  3. ناشناس می گوید

    استاد پژمانفر
    قانون‌خودشم
    قبول‌نداره؟

  4. ناشناس می گوید

    تا زمانی که در مخابرات تبعیض باشه وخان ورعیتی اداره بشه همینه
    منتظر فرج نباشید

  5. ناشناس می گوید

    مخابرات ما روز به روز داره ساکت تر و بی رمق تر میشه حتمأ مصلحتی در کاره

  6. بینام می گوید

    تعرفه رو گرفتن و بردن و خوردن و رفت شما هنوزمیگی تعرفه خخخ

  7. ناشناس می گوید

    دوستان بازنشسته عزیز،دوشنبه ۱۵ ،اسفند تجمع سر جاشه تهران مقابل وزارت ارتباطات و شهرستانها مقابل شرکت مخابرات هر استان لطفا مثل هفته های قبل شرکت کنید راضی نشید به وعده سرخرمن خرداد ۱۴۰۲

  8. بازنشسته می گوید

    افزایش نگهداری تلفن ثابت بشرط پرداختن مطالبات بازنشستگان بود که مدیران بدعهد گردن کلفتی کردند هم مبلغ افزایش را صاحب شدند و بازنشستگان را سرکار گذاشته اند و همچنین نمایندگان مجلس هم نتوانستن کاری کنند

  9. پرستو می گوید

    ایثارگران رو میخواید استخدام کنید هیچ اشکال نداره حق همه است نه فقط اونا
    چرا مارو پیمانکاری کردید

  10. طلا می گوید

    سلام ظاهرا پرداختی بازنشسته های بیچاره در خصوص توافق جناب پژمانفر و مدیران شرکت واجرای تعرفه دعوای لحاف ملا بود در این شب عیدی که ۴۵۰۰۰ خانواده شرکت باید الت دست وخجالت زده وشرمنده جامعه وخانواده بشوند رگ غیرت کسی را متورم نمی کند وقطره چکانی اول به فکر شاغلین که حداقل ۶برابر ما عیدی می گیرند لااقل دو ریال هم شب عیدی خیر سرتون صدقه سرتون به بازنشسته هابدین که بهسال۴۰۲ برسند ببینیم شرکت چراغانی میشه و جیب خوری می کند….امیدداریم یک ابرمرد دلسوز درد دل مارا لمس کند وهل من ناصر مارا لبیک گوید والا همش شعاره وعوام فریبی..

  11. عدالت می گوید

    سلام اگر شب عیدی پس از ۲سال مخابرات نخواهد حساب بازنشسته هارا .چه طلب فاکتورهای درمانی ورفاهیات ومطالبات را هر چند به اندازه توانش شارژ بکند وظاهرا میلی هم ندارد سال دیگه با مصوبه جدی ۲۰%واگذاری سهام دولت به سهام عدالت توسط مجلس متمول و بی خیال و بی درد نمایندگان تشریفاتی در۱۴۰۲ دیگه بدبخت ونگون بخت وجسارتا بی صاحب وبی کس وبدون پشتیبانی می شیم واین نقشه راه جدید هبئت مدیره دلسوز وزمان خر برای مااست وبیدارباشید خانواده بازنشسته ها بعد از عید ریالی به ما نمی دهند واز فروش املاک خبری نیست وقم وبوشهر هم به پشتوانه اقای دهناد. دوریالی گیرشون اومد وبد بختانه اصفهان که هم مدیر ومشاورش اصفهونی است وهم ما لک ترین ملک در اصفهان هستند دل نمی کنند از مال وغنیمت مفت بدست اومده والا در بد ترین نقطه شهر اصفهان زیر ۱۰ میلیون تومان وکاربری خدماتی زمین حتی تو بیابونهاش هم نیست کافیه ۱۰۰۰۰مپتر زمین بفروشند وقائله ختم شود گفتم که نگید نفهمیدیم وندونستیم تمام خواب وخیالات که دارید پرررر

  12. شرکتی می گوید

    تبدیل وضعیت ایثارگران هم که پیچوندن مثل آب خوردن

    1. وظیفه بگیرحداقلی می گوید

      سلام آقای سردبیر..انشالله که بهتر باشین..ببخشید میشه لطف کنید جواب بدین؟یا شما یا آقای رساگو؟؟؟
      مثلا به قولشون عمل کردن وبافروش ملک مطالبات بازنشستگان رو دادن خب؟؟پس تکلیف واریز خواربار ماه به ماه بازنشسته ها چی میشه؟؟چه برنامه ی دارن؟؟؟میشه لطفا پیگیری کنین؟؟ممنون ازتون

  13. فرزند ایثارگر می گوید

    سلام گفتین ۱۱ اسفند در مورد تبدیل وضعیت ایثارگران و حکم ها حرف میزنین
    امروز ۱۳ اسفنده ؟

  14. ناشناس می گوید

    حالا اگه مخابرات به جای راه سریع، راه کند رو انتخاب کنه چی میشه؟ دیگه نیازی به پرداخت مطالبات کارکنان نیست؟ یعنی همون راهی که کمیسیون در سال ۱۴۰۱ پیش روی مخابرات گذاشت که برای مدیران و سهامداران طولانی و ناراحت کننده بود، اما ۲۰۰۰ میلیارد براشون سود داشت! هزینه و ناراحتی سهامداران چند تا مصاحبه از سمت پژمانفر و یکی دو نماینده دیگه بود، چند تا جلسه هم شرکت کردند، همین! ۲۰۰۰ میلیارد نمی ارزید!؟ عدم افزایش رفاهیات شاغلین و حذف پرداختی های بازنشستگان برای سال ۱۴۰۱ نزدیک ۱۰۰۰ میلیارد سود داشته، سال بعد سودش ۱۵۰۰ میلیارد میشه! اگه به جای ابتدای ۱۴۰۲، مثلاً شهریور تعرفه افزایش پیدا کنه، یعنی راهی که طبق این خبر پیش روی مخابرات هست، طبیعتاً مورد انتخاب سهامداران و مدیران خواهد بود.

  15. بازنشسته ۹۳» ۹٪ می گوید

    شرکت راحت با سیاست و سوءاستفاده از بازنشستگان وجلو انداختن آنها در اعتراضات و…به اهداف ومطامع خود رسید و کلاه بزرگی سر ما بازنشستگان گذاشت !!حال شما هم فقط پیگیر مطالبات شاغلین هستید و بس !
    والا طلب طلب است چه شاغل چه بازنشسته چرا شما وعده سر خرمن به بازنشسته ها میدهید که باید از فروش املاک بدهی آنها را بدهند ،کمی انصاف بد نیست !!

  16. همکاررسمی می گوید

    خوب که چی؟
    بعدازماههابازاگربدهدچنان میشودواگرندهدچنین!؟
    متاسفانه دراین چندماه فقط پژمانفرتبلیغ شده است

  17. ناشناس می گوید

    نتیجه جلسه
    مخابرات ورشکسته
    پول‌توجیب‌مردمه

  18. رضاخان می گوید

    باسلام
    شما در مورد افزایش تعرفه ها و هزینه های سال قبل هم پیش بینی هایی کرده بودید که به نتیجه نرسید مثل ارجاع پرونده مخابرات به قوه قضایه حالا دوباره پیش بینی کردید؟

    1. ناشناس می گوید

      چقدر خوب و مختصر گفتید. لایک دارد.

    2. همکار می گوید

      افرین گل گفتی..اینا دچار توهم شدن

  19. آماده خودسوزی در جلوی شرکت مخابرات ایران می گوید

    جنتب سردبیر عزیز
    از خروج چند صد هزار میلیارد خبر جدیدی نیست؟ ضمنا و ملتمسانه خواهشمندست چرا خبر را گذاشنید و برداشتید؟
    ممنون میشوم کامنت را بگذارید و به دو مورد بالا پاسخ بفرمائید که این مورد حتی از مطالبات هم حیاتی تر می باشد

    1. آماده خودسوزی در جلوی شرکت مخابرات ایران می گوید

      سلام آقای سردبیر عزیز
      جواب ندادید لطفا جواب بدهید تا از حدس و گمان همه خارج شوند
      و یا اگر خبر دروغ بود باز خبر را تکذیب کنید تا از مشغولیت ذهنی خارجی شویم

  20. درمانده ی مخابراتی می گوید

    درود فراوان و عرض ادب خدمت سردبیر محترم وتمامی کارمندان شرکت.جناب آقای سردبیر اگر خبری در مورد موعد پرداخت عیدی کارمندان دریافت کردید حتی شده حدودی در سایت بگذارید.همگی چشممان به واریز عیدی و امید برای شرمنده نشدن در قبال خانواده هامون هستیم.به اواخر نیمه ی اول ماه آخر سال هم رسیدیم ولی خبری نشد.سپاسگزارم.

نظرات بسته شده است.