مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر – برای دوستانی که حضور سردبیر در پاتوق ها و پاسخ به کامنتها را می خواهند

مخابرات ما- سردبیر مخابرات ما پیام کوتاهی برای شما عزیزان دارد

پی نوشت پس از نوشته- سردبیر- دوستان خوبم! شما مخابرات ما را در روزگاری می بینید که من ۵۰ روز است به ندرت توانایی داشتم کامنتها رو ببینم و پاسخ بدهم. دو دوست خوبم زحمت تایید کامنتها را کشیده اند اما به هر کامنتی تردید داشتند مجبور به نگه داشتن  و عدم انتشارش بودند.شما را بخدا گله نکنید.وقتی اینطور گله می کنید با خودم فکر می کنم سردبیر، جانش، سلامتیش و بیماریش در این ۵۰ روز برای شما هیچ ارزشی نداشته. من ۱۶ سال شما و حرفهایتان را شنیدم و اهمیت دادم. شما دو ماه شرایط مرا تحمل نمی کنید؟

به نظر می آید گروهی جز منافع خودشان ( منافع اطلاعاتی مخابرات ما) برایشان مهم نیست! اگر من هم به منافع لحظه ای خودم فکر می کردم که حالا ……………. عزیزان هنوز توان کار ندارم! قبلا هم عرض کردم بخدا خوشحال می شوم منابع خبری دیگری پیدا کنید و به مخابرات ما متکی نباشید …. من هم خسته ام و بیماری آزارم داده!

مخابرات ما(سردبیر)- دوستان خوبم! دلم واقعا برایتان تنگ شده.برای شما برای پیام ها، نظرات و گفتگو ها! شجاعت از پیام ها و نظرات شما به من منتقل می شود حتی اگر از من انتقاد کنید.اصل انتقاد به بیان درست و کلمات مناسب، گره گشاست.

حالم بهتر است.اما انرژی محدودی دارم. کامنتها را در هر فرصتی می خوانم و مجموعه آنان را سعی می کنم به خبر تبدیل کنم.البته برای نوشتن خبر با یکی از نویسندگان سایت هماهنگ می کنم تا متن را آنان بنویسند.دلیل آن همین کم توانی و کم حوصله گی دوران نقاهت است.

ضمن اینکه فعلا حتی حرفها، مشکلات و موارد کوچک ساده از  آستانه تحمل من عبور می کند و بعد … باید برای بازیابی زمان بگذارم.

کار اداری هم مزید بر علت است.دوستانم تقریبا ۵۰ روز جور مرا کشیده اند.صبورانه.حالا باز هم یک باره می بینید وسط ساعت اداری مجبور می شوم بروم. بروم به جایی که به من آرامش می دهد! مزار دوستان و اقوام شهیدم، حرم مطهر، خیابان و …. ! اینها زمان می برد.

بعدش جلساتی که به دلیل نفوذ سایت، تلفنی، حضوری و ویدئویی برگزار می شود بخش مهمی است که ساعتها وقت می برد.

هم من باید صبور باشم هم شما … به ویژه برای رفلکس های روحی و عصبی باید به هم فرصت بدهیم … اگر می خواهیم مخابرات ما باقی بماند.

اما بزودی برای حفظ مخابرات ما، کارهای خاصی خواهم کرد که متفاوت است.آثارش را در استان خودتان هم بهتر خواهید دید.اما برای همه اینها باید کاملا انرژیک و بدون تنش ذهنی، به گذشته برگردیم. اینها همه صبوری می خواهد اگر به هم زمان ندهیم

امشب سعی می کنم به بخشی از کامنتهای غیر تکراری پاسخ بدهم. … سعنی می کنم …

1422290cookie-checkسردبیر – برای دوستانی که حضور سردبیر در پاتوق ها و پاسخ به کامنتها را می خواهند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
43 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سردبیر گرامی فضولی نباشه این بیماری شما چیه که سایت رو یکطرفه کرده همکارا هر چی کامنت میزارن جواب نمیگیرن یه جورایی سایت بیحال و بی رمق شده از طرف دیگه اخبار مدیران ارشد که همکارا دل پر خونی ازشون دارن با آب و تاب خاصی منتشر میشه به نظر میرسه سایت داره با نظر مدیران اداره میشه هر چی که هست حس خوبی در کارکنان و بازنشستگان از این بابت احساس نمیشه.

    1. رصدگر می گوید

      ناشناس گرامی(کاش حداقل اسمی می نوشتید)
      سردبیر چند بیماری داشتند که به طور زنجیروار یکجا وخیم شد و به ایشان فشار آورد مثل کبد و واریس و دیسک. و چون تمام این ها با اعصاب ارتباط تنگاتنگ دارند انجام تمام کارهای پرفشار برایشان ممنوع شد.
      الحمدلله الان خیلی بهتر هستند.
      آب و تابی در کار نیست هرچه هست نقل موضوع است و فکر کنم بسیاری دلشان برای سردبیر تنگ شده تا اخبار مدیریتی فعلی🙂

      1. ناشناس می گوید

        ضمن تشکر از توضیحات رصدگر عزیز به درستی اشاره فرمودید به نظر من هم منشأ اصلی گلایه های اخیر دوست داران مخابرات ما دلتنگی برای مصاحبت با سردبیر عزیز است بالاخره سالها عادت کردیم با ایشان درد دل کنیم و سبک بشیم.از صمیم قلب برای سلامتی و بهبودی عاجل و کامل ایشان دعا گو بوده و هستم.

  2. کاظمی.... تبریز می گوید

    باسلام وخسته نباشید خدمت شما سردبیرمحتر وفداکاررو زحمت کش…

  3. نادر می گوید

    تو را به قران یه خبر از عیدی یا حقوق بذار.تو را به خداااااااااااااااااااااااااا.چقدر التماس کنیم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      قربون شکلت
      خبر گذاشتیم خب
      دوباره بذاریم؟
      این هفته عیدی رسمی ها رو بدن بعدش دوباره میپرسم

  4. چوپان دروغگو می گوید

    عیدی چی شد؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      به استانها گفته شده امروز واریز میشه

      1. چوپان دروغگو می گوید

        مرسی عزیزم

        واقعا باور کنیم؟!

      2. درمانده ی مخابراتی می گوید

        سردبیر عزیزم درود بر تو.ممنونم که به فکر ما کارکنان رسمی هم هستی.تو اداره شایعه شده حقوق رابه منوال ماه های گذشته پنجم به بعد میدهند.آیا این حقیقت دارد؟ارادتمندم.خدا به خودت و خانوادت سلامتی بده و عافیت.

  5. محمد می گوید

    با سلام سردبیر چرا ساکتی این سردی نشانه چیست ؟؟؟ اما اگر پرداخت عیدی رسمی ها ؟؟؟کی حل می شود. چشم انتظار خبر پرداخت عید ی هستیم

  6. رسمی ۱۴۰۳ می گوید

    سلام برسردبیرمحترم وهمکاران بنده امسال بازنشستگی زودترازموعددرخواست دادم ولی روزدوشنبه گذشته وضعیت همکاران بازنشسته رادرحیاط ستادمخابرات درحال شعاردادن دیدم رفتم انصراف بازنشستگی دادم چون حرف مخابرات ومدیراش ر راست ندیدم پس هیچ کس بازنشست نشودبازنشستگان۱۴۰۰هنوزمبلغ پس انداز۶درصدرانگرفته انداینها فقط میخوان رسمی هارابه هرطریقی ازمخابرات بیرون کنند.

  7. هادی می گوید

    عیدی رسمیها کرمانشاه واریز شد

  8. مجید می گوید

    سلام
    امیدوارم سلامتی تان را جناب عرشیان عزیز بدست آورده باشید وهمیشه در پناه حق سالم وتندرست باشید این آرزوی قلبی ماست جناب سردبیر حالا که در حدود ۶۰درصد از همکاران بانشسته می شوندودر حدود بالای ۱۰۰ ملیارد تومان به به نفع مخابرات می شود از مدیر عامل محترم تقاضا دارم با توجه به اینکه حجم کارها برای افراد شاغل زیاد می شود خواهشمند است حقوق وپاداش وحق جذب همکاران را به موقع پرداخت کند تا با امید وتوانایی بیشتری کارها به سرانجام برسند

    1. رصدگر می گوید

      آرشیان صحیح است.

  9. مرحبا می گوید

    یبار از عیدی همکاران رسمی چیزی نذاریداااا…دوستان کارفرما ناراحت میشند

  10. هادی می گوید

    سلام سردبیر چرا برات سخته یه کلمه از عیدی رسمیها بنویس با رسمیها قراردادی و کارگزاران نیز هستند به خدا دق کردیم

  11. ناشناس می گوید

    با سلام حضور با سعادت سردبیر عزیز
    ضمن آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای شما، مشکلات مادی به حدی غیر قابل تحمل شده و اصل مساله اینست که متاسفانه بزرگواران اصلا توجهی به کارکنان خود ندارند و همین مساله باعث ناراحتی و انتشارناراحتی شده.خداوند متعال هر اندازه که از درون تک تک انسانها مطلع بوده و از تمام کارهای عمدی و تصنعی مطلع و آگاه است همانقدر از نیات پاک و زحمات خیرخواهانه و بی ادعا و بدون نمایش هم مطلع است.ضمن آرزوی سعادت و سلامتی برای شما ممنون هستیم از شما بابت انعکاس مشکلات کارکنان و
    باز نشستگان.

  12. درمانده ی مخابراتی می گوید

    درود فراوان و عرض ادب خدمت استاد آرشیان عزیز.با آرزوی سلامتی و شادکامی.جناب آقای سردبیر عزیزم اگر مقدور هست یه زمانی برای واریز عیدی ما نیروهای رسمی هم اعلام بفرمایید.باور کنید اگر مثل پارسال آخر وقت بدن که دیگه شرمنده ی خانواده هامون میشویم.سپاس فراوان بابت زحماتتون.

  13. ناشناس می گوید

    ✊✊آخرین گردهمایی دوشنبه های اعتراضی بازنشستکان شریف مخابرات ایران در سال ۱۴۰۱
    در برابر ظلم و ستم مالکان و مدیران مخابرات ایران
    🟧🟧🟧🟦🟧🟧🟧

    🔸دوشنبه
    🔸۲۲ اسفند
    🔸ساعت ۱۰ صبح‌

    🟢تهران:وزارت ارتباطات

    🟢استان‌ها: ادارات کل استانها

    ✊✅ تنها راه رسیدن به حق مان حضور پرشور شما پیشکسوتان می باشد
    ✊ تا حق خود نگیریم آرام
    نمی نشینیم
    ✊ اجرای آیین نامه حق مسلم ماست

    🟧🟧🟧🟦🟧🟧🟧

    پیشکسوتان مخابرات ایران

  14. شرکتی بی پول می گوید

    سردبیر عزیز و دوست داشتنی اصلا کامنت های بعضی ها که فقط فکر خودشون هستند برات مهم نباشه الهی که سالم و تندرست باشی و سایت بالاسر خانواده و ما مخابراتی ها باشه

  15. ناشناس می گوید

    دوست عزیز پیشنهاد بازنشستگی و راحتی از این اداره به انحراف رفته را برای شما دارم

  16. همکار بازنشسته می گوید

    سردبیر گرامی
    سلام
    از دل نوشته های همکاران دلگیر نباش
    همه از روی گرفتاری ومشکلات وظلمی است که در رابطه با مطالبات مخابرات به آنها شده .
    از خداوند متعال شفای تمام مریض‌ها بلاخص جنابعالی را داریم.

نظرات بسته شده است.