مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آنچه در ۱۱۸ استانها اتفاق می افتد خلاف قرارهای قبلی است

مخابرات ما – خبر از استانهای مختلف می رسد که در پایان سال کارهای عجیبی کرده اند

مخابرات ما- راه دور زدن اداره کار در برخی از استانها در حال انجام است، دقیقا امری که خلاف گفته های معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات است. برخی استانها کلا و یا موردی قراردادهای خود را به پیمانکاران محلی سپرده اند تا از مجموعه خدمات اول و یا شسکام خارج شوند.راهی است برای کاهش هزینه یا به تعویق انداختن بدهی های بیمه و …!

 

از جمله این موارد ۱۱۸ در استان مرکزی است که موجب حذف ۸ نفر از کارکنان این مجموعه در پایان سال شده است.

شاید بد نباشد یادآوری کنیم که در طی سال ۱۴۰۱ دکتر زارعیان معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات ایران ، بارها در گفتگو با مخابرات ما اعلام کرده است که هدف ما در ۱۱۸ حذف نیروها نیست بلکه با جابجایی نیروهای اضافه را تعیین تکایف می کنیم.تاکید ایشان این بود که هیچکس نگران حذف نباشد.

 

بگذارید داوری کنیم تا در آینده استانهایی مانند مرکزی بدانند چه پیش خواهد آمد:

  • ممکن است در حال حاضر با فشار پیمانکار محلی، هزینه های پرسنلی کاهش یابد اما به محض قطع ارتباط کاری با خدمات اول سیل شکایات به اداره کار خواهد رفت تا برای بیمه و …. درخواست حق کنند.
  • این امر فقط مربوط به ۱۱۸ نیست بلکه برای تمام کارکنان قطع ارتباط کرده با خدمات اول و شسکام صادق است.
  • اگر نیروهایی بطور کلی از سیستم کاری مخابرات منطقه ای حذف شوند همان فشارهای عادی نیز از آنان برداشته می شود.به بند اول مراجعه کنید.
  • ادامه این روند، خدمات اول و مخابرات منطقه را دچار مشکل می کند.

موارد شکایت کارکنان شرکتی، چیزی نیست که قبلا نگفته باشیم اما ااینجا از بیان آن خودداری می کنیم  تا استانها فرصتی داشته باشند تا با کارکنان عادلانه برخورد کنند.

 

پی نوشت: از حالت خبری خارج می شویم و به عنوان دلسوز اعلام می کنیم آتشی است که اگر بخصوص با اخراج پرسنل روشن شود، سال آینده بخش زیادی از  درآمد مخابرات استانها در اداره کار هزینه می شود.هر یک از مدیران محترم که در این امر تردید دارد با سردبیر (۰۹۱۵۹۱۱۰۶۵۳) تماس بگیرد تا شفاف اعلام کنیم.گاهی آفتاب آنقدر تند است که اطراف بدرستی دیده نمی شود.

 

1422450cookie-checkآنچه در ۱۱۸ استانها اتفاق می افتد خلاف قرارهای قبلی است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
25 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام وقت بخیر چرا وقتی ۱۱۸ در مرکز استانی جمع شده ولی قرادادهای کارکنان همان قرارداد ۱۱۸ می باشد قرارداد جدید ۶ ماهه تنظیم شده وخبری از حق کارشناسی نیست واقعا این عدالته لطفا پیگیری کنید

نظرات بسته شده است.