مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

جلسه فردای همراه اول با موضوع استقلال

مخابرات ما -ساعاتی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فردا، شنبه و در اولین روز کاری، هیات مدیره باشگاه استقلال با هیات مدیره شرکت همراه اول، جلسه‌ای تشکیل خواهد داد تا در صورت موافقت این اپراتور، طلب آندره آ استراماچونی توسط همراه اول پرداخت شود. اما نکته اینجاست که طبق اطلاعات موثق، هیات مدیره باشگاه استقلال اصلا قرار نیست فردا در این جلسه حضور داشته باشند چرا برخی از اعضای هیات مدیره استقلال تهران نیستند. برخی هم در شمال به سر می برند و برخی هم در خارج از کشور!

مخابرات ما (مالکی)-طبق اطلاعات رسیده به خبرنگار فوتبالی، فردا قرار است هیات مدیره همراه اول تشکیل جلسه بدهد و در خصوص پرداخت بدهی تصمیم بگیرد. تصمیم هیات مدیره همراه اول هرچه باشد تا فردا به وزارت ورزش و باشگاه استقلال ابلاغ می شود و اگر پرداخت کردن تایید شود، تا هفتم فروردین ماه اجرایی می‌شود. البته نحوه پرداخت هم مهم است که طبق خبر قبلی اعلام شده، پرداخت از طریق یکی از راههای وزارت ورزش قطر، کمیته المپیک یا فدراسیون فوتبال قطر است.

به نظر می‌رسد مدیران استقلال از دریافت کمک توسط دیگر نهادهای دولتی و حتی وزارت ورزش قطع امید کرده اند و همراه اول آخرین امید فتح‌الله‌زاده و دیگر مدیران استقلال است.

باشگاه استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده بایستی تا دهم فروردین ماه ۱۴۰۲ بدهی خود به طلبکاران داخلی و خارجی اش پرداخت کند که تا این لحظه، آبی ها در کسب رضایت طلبکاران خود ناکام بوده اند.

1423330cookie-checkجلسه فردای همراه اول با موضوع استقلال

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. بازنشسته می گوید

    باسلام وعرض تبریک سال نو خدمت جناب سردبیر محترم وهمکارانشان از قدیم گفته اند چراغی که به خونه رواست به مسجد حرامه ایا این درسته که همراه اول بدهیهای یک تیم فوتبال که به اصلا به درد زندگی مردم نمیخورد را پرداخت کنه بعد پرسنل مخابرات وبازنشستگان از هر نظر حتی خدمات اولیه پزشکی که لازم وضروری است در مضیقه واقعا انسان میمونه که مدیران و سهامداران مخابرات کی هستند وچه هدفی را دنبال میکنند؟ وگرنه فوتبال چه ربطی به مخابرات دارد وقتی که کارمند وبازنشسته این شرکت به خاک سیاه نشسته وبا فلاکت زندگی میکنند وتمام حق وحقوقشان توسط همین مدیران به ظاهر مدعی دین ودیانت ضایع گردیده چرا باید بدهی تیم استقلال توسط همراه اول پرداخت شود؟ دوستا ن وهمکاران مظلوم تا رسیدن به حق و حقوق خود تجمع هر دوشنبه یادتان نرود

  2. همکار گلفت بار می گوید

    واقعا” کمال بی حیایی است ۱۲ سال است تمام همکاران از عدم دریافت معوقات می نالند .اونوقت همرا اول می خواد بدهی استراماچونی رو بده از جیبب کی؟؟؟؟؟ از حق کی؟؟؟؟
    وقتی استانی ۶ میلیارد پول براشون پرداخت نکرده وهر چند وقت اداره برق برق مخابرات رو قطع می کنه وتا فرماندار و استاندار رو نیندازند برق وصل نمی شه این حاتم بخشی ها بابت چیست ؟؟؟؟؟؟ خدا ازتو ن نگذره

  3. ناشناس می گوید

    پرسنل مخابرات خود در پرداخت بیمه حقوق مونده بره بدهی استقلال روبده

نظرات بسته شده است.