مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تماشای تلوبیون با اینترنت خانگی رایگان شد

مخابرات ما از جمعه ۲۷ اسفند تا پایان ۱۳ فروردین، اینترنت مصرفی کاربران سایت و اپلیکیشن تلویزیون تعاملی تلوبیون با اینترنت خانگی (شرکت مخابرات ایران) به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

مخابرات ما (مالکی)-تلوبیون به عنوان بزرگترین پلتفرم انتشار ویدیو حرفه‌ای در کشور با بیش از نیم میلیون محتوا در تلفن همراه ۲۰ میلیون ایرانی نصب شده و خدمات جامع پخش زنده، آرشیو و تعاملِ برنامه‌های صداوسیما را ارائه می‌کند.

از جمعه ۲۷ اسفند تا پایان ۱۳ فروردین، اینترنت مصرفی کاربران سایت و اپلیکیشن تلویزیون تعاملی تلوبیون با اینترنت خانگی(شرکت مخابرات ایران) به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

پیش از این وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  به عنوان عیدی به مردم گفته بود که  ترافیک پیام رسان‌های داخلی و برخی از سکو‌های ارتباط تصویری داخلی در ایام نوروز به مدت دو هفته رایگان است و هزینه آن توسط وزارت ارتباطات به اپراتور‌ها پرداخت می‌شود. ترافیک تلوبیون در اینترنت ثابت (شرکت مخابرات ایران) نیز در زمان ذکر شده  رایگان است.

1423340cookie-checkتماشای تلوبیون با اینترنت خانگی رایگان شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    پارسال هم تلوبیون مصرف اینترنت کاربران مخابراتی رو رایگان کرد. خب الان جای سوال اینجاست که بابت رایگان کردن این حجم از اینترنت، پارسال چقدر پول به مخابرات پرداخت کرده؟؟؟ و اینکه درآمدزایی مخابرات از این طرح چقدر بوده؟؟؟
    سوال بعدی اینکه امسال بر سر چه مبلغی توافق کردند که بابت این طرح به مخابرات پرداخت کنند؟؟
    امیدواریم انقدری باشه که حداقل بخشی از حقوق فروردین ماه رو تامین کنه.

    لطفا این سوال رو مطرح کنین که مسئولین شفاف سازی کنن.

نظرات بسته شده است.