مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- نحوه برخورد خود مسئولین رسمی میان رده/ بالارده با شاخص مشکل دارد…

مخابرات ما- در حال ردیابی مشکل هستیم. خرابی های تلفن ثابت طولانی است و دلایل آن در کامنتهای شما بخوبی روشن شده است.

خدمات اولی

۱۴۰۲/۰۳/۰۴ در ۱۰:۰۲ ق.ظ

جناب سردبیر…
اینقدر یک طرفه و به نفع مسئولین رسمی یکه به قاضی نرو…
جوابت در این مورد مشخصه…
همکاران شبکه وقتی کابل و مفصلی ندارن واسه جبران سرقت…وقتی مشترک خودش بعد از بارها پیگیری حاضر به تامین هزینه یا کابل و مفصل از بازار آزاد میشه…وقتی حقوق اون همکار نوعی تو شبکه رو با تاخیر زیاد میدن… اون بیچاره راه دیگه ای نداره…
وقتی سرپرست مرکز تماس(یک مسئول رسمی) دستور میده خرابی ها رو ببندین…مشترک اگه مشکل داشته باشه حودش دوباره تماس بگیره ۲۰۱۱۷ یا ۲۰۲۰…و اگه این اتفاق نیوفته بازم این کارمند مرکز تماس شرکتی زیر دست هستش که مسئول و گناهکار تشخیص داده میشه، نمره ارزیابی‌اش بدون در نظر گرفتنحدود اختیارانش میاد پایین و اخطار میگره…وقتی درخواست همکار کمکی میخواد و در جوابش میگن “همینقدر بیشتر نیرو نداریم…تو کم‌کاری نکن…از فلان همکارت( یک عزیزکرده نیرو رسمی که ارزیابی نمیشه) یاد بگیر‌.”
چی انتظار داری…
بله…شاخص ها مشکلی نداره…نحوه برخورد خود مسئولین رسمی میان رده/ بالارده با شاخص مشکل داره…
نه نحوه برخورد کارمند شرکتی جزء…

1430650cookie-checkشما نوشته اید- نحوه برخورد خود مسئولین رسمی میان رده/ بالارده با شاخص مشکل دارد…

Please rate this

0 1 2 3 4 5
19 نظرات
  1. حقوق خواه می گوید

    از حقِِِ وَق چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. ناشناس می گوید

    ای بابا تو کدوم ارگان دیدی پول ماشین ماهی دو تومن بدن ….من خودم مخابراتی هستم تلفنم کابل ابونه اش سرقت شد یکماه قطع بود اون یک ماه پول اینترنت استفاده نشده رو گرفتن ….بعد از بیست سال سیمبانی هنوز لیست بیمه کارگر ساده رد میشه ….پایه سنوات رو که قرار بوده بدن از سال۹۲ هنوز که هنوزه حاضر به پرداختش نیستنو خیلی چیزهای دیگه…..

  3. بازنشسته مخابرات ، پالس دو ریال & می گوید

    سال به سال دریغ ازپارسال ، عاقبت مخابرات چه خواهد شد ، من که پیش بینی بدی براش دارم ، و در روز مجمع امسال خواهم گفت ، و تمام مسئولین مخابرات از سال ۱۳۸۸ تا روز فاجعه مخابرات را مقصر و متهم و مجرم خواهند بود . مخابرات به جای تعلیم و تربیت متخصص و فنی ، افراد سفارش شده را جایگزین افراد با تجربه که بازنشسته شده کرده و اکثرا هم مدیر کل و ریس ، و اکثرا هم بیسواد و نا کار آمد، و تمام املاک و دارایی هایش را غارت کردند و با ترفند بدهکار بودن از همه گونه خدمات مصرف کننده و مشترکین را محروم ، قبض کاغذی برای مشترکین صادر نمی‌شود، sms می‌شود که باید حتما موبایل داشته باشی و در sms هم شماره قبض و شماره پرداخت ذکر نمیشو د و می‌گوید برو تو سایت ببین و باید حتما اینترنت و فیلتر شکن داشته باشی ، که تمام این روش برای حمایت سهامدار عمده است که در آمد موبایل و اینترنت و فیلتر شکن فروش را افزایش می‌دهد، حقاشتراک ماهیانه ۲۰۰۰۰۰ ریال هم و خدمات امور مشترکین که ساختمان هایش را فروخته اند به بخش خصوصی دفا تر داده اند ، هیچ کس بهتر از این ها نمی‌توانست خراب کند

  4. ناشناس می گوید

    مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات، شرکت مخابرات را در سراسر کشور به جهنم تبدیل کرده است

  5. علی می گوید

    سردبیر خبر از حقوقققققققققق

  6. میلاد از گیلان می گوید

    درود سردبـــیر عزیز
    تقریبا تموم کامنت ها رو خوندم در پست های اخیر .
    یکی از مواردی که متوجه شدم و شما هم تاکید داشتید اینه؛

    چجوری مشکل و خرابی مشترک با گرفتن پول حل میشه؟
    در حال حاضر خرابی ها به دو دسته تقسیم میشن.
    ۱.خرابی معمولی
    ۲.خرابی خاص
    خرابی معمولی به راحتی قابل حله و فقط یک نیروی انسانی نیازِ(مواردی مثل سرداخله و داخلی مشترک)
    خرابی خاص در لحظه حال میشه اون دسته از مواردی که به سیم و کابل نیازمنده
    و
    سرقت مهم ترین عامل بوجود اومدنشه.

    حالا مشترک چند بار اعلام خرابی میکنه و به تلفن هم نیاز داره بواسطه ADSL اما مخابرات بدلیل نداشتن کابل کاری نمی کنه خب،این مشترک با هماهنگی با سیمبان هزینه کابل و سیم و خودش میده تا به تلفنش زودتر برسه.
    سیم بان هم کابل از بیرون میخره و میره درستش میکنه.
    من داخل مرکز فنی مشغولــــم و از این موارد خیلی دیدم و شنیدم.
    حدود ۲هفته است تلفن یکی از دوستانم و همسایه هاش در یک منطقه بدلیل سرقت قطع شده و هنوز مخابرات نتونسته حل کنه در ضمن بیشترشون هم از خود مخابرات ADSLدارن. حتــــی دیروز تماس گرفت با من و گفت همگی حاضرن کابل رو خودشون بخرن.

    این نهایت فاجعه برای خودِ مخابراته.

    البتـــه منکر،این نمیشم که افرادی هستن چه در داخل مراکز و چه بیرون که همه جوره با،کاراشون به مخابرات ضربه میزنن اما یقینا اندک هستن و اگه به این حد رسیدن تنها دلیلش خودِ سیستم می تونه باشه.
    ناگفته نمونه ما در داخل ادارات و مراکز هم مشکلات عجیب و جذاب کــم نداریم اما فعلا اولویت با همین مشکلات مطرح شده است و من هم اشاره،ایی نمی کنم.

    در انتها این جوری بگــم که تا مدیریتِ درست و سالم روی کارکنان مجموعه نباشه
    نمیشه نمیشه نمیشه مــــردم رو راضی نگه داشت.
    حالا بگردیم مدیریت سالم و درست رو معـــنی کنیم و یاد بگیریم.

    با تشکر
    یک نیرو ی شرکتی نا امید از این وضعیت ها

    1. عاصی می گوید

      مرسی دوست فرهیخته

  7. ناشناس می گوید

    بحث‌ اینکه مخابرات سیم برای خرابی دایری نداره مثل غذابی هست که باره ولی گوشت نداره مگه کارمند میتونه جادو کنه سیم تولید کنه مشترک هم کاملا حق داره ولی کارمند بیچاره چه کنه

  8. مهدی می گوید

    آقای سردبیر بجای اینکارها پیگیر حقوق _سنوات و بیمه های عقب افتاده پرسنل باشد
    هر کسم پول میگیره نوش جانش
    خوب مشترک نده

  9. اخابرات می گوید

    والا برای یک خط تلفن ۲۵۰ تومنی باید ۵۰۰ تومن کابل کشید خب معلومه که بصرفه نیست وقتی به مشترک هم میگی بنده خدا با رضایت کامل برای اینکه خطش وصل بشه میره کابل میخره یه جایی هم مخابرات حق داره بابا

  10. ناشناس می گوید

    متأسفانه برای همکاران شبکه وقتی کابل در سراسر مراکز تلفن ثابت مخابراتی کشور و هم در زمان دولتی و هم در زمان خصوصی هیچ گونه ارزش قائل نیستند

  11. ناشناس می گوید

    همه مشکلات مخابرات و هم کارکنان رسمی و بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور از آبان ماه سال ۱۳۸۸ شروع و آغاز شده است.

  12. ناشناس می گوید

    همه چی رو بی نقص گفت این دوست عزیز

  13. HA می گوید

    سلام به نظرمن این همکار درست میگه من سیمبان هستم با تما مشکلات کنار میام ریس مرکز ما کارمنده نمره میگیره به خاطر نمرش کم نشه دست به هر کاری میزنه با تماکم بود سرقتی که داریم نداشتن نیرو ما بعضی از دایری جدید پول سیم مشترک میده

  14. ناشناس می گوید

    دلیل نمیشه که چون حقوق دیر میدن شما از مشترک بدبخت از همه جا بی خبر پول بگیری این اسمش دزدیه. توجیه نکنید اشتباه خودتون رو

  15. کارشناس خسته می گوید

    سلام سردبیر بزرگوار
    من در یکی از مراکز پر ظرفیت تهران مشغول به کارم و تمام مشکلاتی که گفته شد را قبول دارم ، ولی یه مشکل بزرگی که بارها بهش برخوردیم اینه که به عنوان مثال همکار شبکه ‌کم کاری کرده یا بر فرض پول گرفته و رئیس مرکز موضوع رو فهمیده … مشکل اساسی اینجاست که اگر بخواد نفر رو توبیخ کنه یا باید جابجاش کنه یا اخراج مثلا که در هر دو صورت جایگزینی برای اون نفر نمیدن و همین امر باعث شده که با اگاهی از این قضیه شخص راحت تر بدون ترس از عواقبش تخلف کنه ….
    اینا رو بزارید در کنار عدم واریز مرتب حق بیمه و عدم واریز حقوق به موقع که کوچکترین حق هر شاغلی هست …. و نتیجش میشه همین شرایط فعلی که وقتی هیچ کدوم از حق و حقوق پرسنل به درستی پرداخت نمیشه و حایگزین هم برای نفر متخلف نمیدن اینی میشه که داریم میبینیم…

  16. م می گوید

    با سلام
    این نشد پاسخ که چون حقوق اون همکار نوعی تو شبکه را با تاخیر زیاد میدن اون بیچاره راه دیگه ای ندارد این شرایط برای تمام همکاران است این نشد پاسخ ودلیل که چون حقوق دیر میدن من هر کاری برای بدست آوردن نامشروع پول انجام بدم اون همکار شبکه که معدود هستند با بی فکری آبروی همه همکارانی که در شبکه صادقانه کار می کنن می برد وباید همان تعداد معدود تنبیه بشوند

    1. ناشناس می گوید

      همکار عزیز متن رو درست نخوندی…
      مشترک پول کابل رو میده…اون دوستی‌ ام که اسمش رو میذاره دزدی میشه بگه تاحالا سیمکش رایگان اومده خونه‌اش سیمی رو تعویض کنه؟
      اونجاش که نیروی رسمی به جای گزارش و پیگیری صحیح به دروغ زیردستهاش رو مجبور میکنه گزارش رفع خرابی بدن اسمش دزدی نیست…اونجاش که درجواب نیروی شرکتی میگه “ما نمیتونیم تو کار بقیه بخشها دخالت کنیم…فقط میتونیم رو نیروی خودمون فشار بیاریم” اسمش دزدی نیست؟…من خودم کابل آبونه ساختمونم سرقت شده بود…همکار شبکه یه مرکز دیگه راهنمایی‌ام کرد کابل رو از بازار آزاد بخرم…وقتی ام اومد با ماشین شخصی خودش به عنوان سیمکش اومد و گفت “خودتم میتونستی جایگزینش کنی”….این کجاش دزدیه؟

  17. مجید می گوید

    با سلام به همکاران
    چون خودم نزدیک ۳۰سال در مراکز تلفن کار کردم بیشتر مشکل عدم تامین کابل ومفصل وکابل خاکی می باشد اگر لوازم به اندازه کافی به مراکز اختصاص می یافت این چنین مشکلاتی مواجه نمیشدیم ودر حال حاضر نظارتی بر توزیع کابل نمی باشد وشرکت شستکام خودش کابلها را اختصاص می دهد و بیشترین خسارت سرقت می باشد و اداره بازرسی باید نظارت بیشتری داشته باشد وکسی که عمدی پول از مشترک می گیرد برخورد کند چون وجهه همکاران تلاشگر مخابراتی را زیر سوال می برد و این مسایل عمداتا در مراکز بالا شهر می باشد ودر مراکزی که محروم هستند این چنین مسایلی کمتر می باشد پیشنهاد می شود که مامورین شبکه را سالیانه تعویض وارزیابی شوند ودر جابجایی افرادی که در شبکه کار می کنن حتما ازناظرین مراکز نظر کارشناسی خود را اعلام نمایند تا مامور رفع خرابی شبکه ارزیابی شوند

نظرات بسته شده است.