مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیر عامل مخابرات ایران : اینجا مخابرات است، باید با وضو وارد شوید.

مخابرات ما- مهندس سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران در نشست ارزیابی و تقدیر از فعالان ارتباطات مخابرات ایران قرائت جدیدی از مخابرات ایران ارائه کرد.
مخابرات ما- صبح روز دوشنبه ۲۲ خرداد، نشست ویژه ای با حضور مدیران ارشد مخابرات ایران و مدیران مناطق مخابراتی با عنوان تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات برگزار شد.
مهندس سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران یکی از سخنرانان این جلسه بود که صریح و روشن قرائت جدیدی از مخابرات ایران ارائه کرد.وی با یادآوری رشادت و شجاعت مخابراتی ها در ۸ سال دفاع مقدس گفت: مخابراتی ها در سالهای جنگ همیشه کنار رزمندگان بوده اند، آنان اگر در خط مقدم نبوده اند حتما  پشت خط مقدم مستقر بوده ا ند،مخابرات   ۳۵۰۰ شهید داده است، ۵۰۰۰ جانباز دارد، ۴۰ درصد از قراردادی ها ایثارگر هستند،لذا اگر کسی می خواهد در مورد مخابرات صحبت کند ابتدا باید وضو بگیرد.
مهندس سلطانی با این مقدمه طرح سوال می کند: مخابرات با این پیشینه و سابقه، انحصارگر است؟ شرکتی که ۵۰ سال سابقه فعالیت درخشان دارد در این کشور انحصار درست کرده است؟ هر شرکتی به اندازه مخابرات فعالیت کند حوزه نفوذش گشترش پیدا می کند اما دلیل نمی شود بگوییم مخابرات انحصارگر است.
سلطانی در توصیف شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات شرکتی معمولی نیست، بلکه بزرگترین شرکت کشور در میان تمام شرکت های خصوصی و دولتی است.شرکتی استراتژیک، راهبردی و سرنوشت ساز است اما نیاز به صیانت دارد.
ایشان صیانت از مخابرات را وظیفه خانواده مخابرات می داند اما معتقد است صیانت از طریق کار، تلاش، از خود گذشتگی، برنامه ریزی، هم سویی و هماهنگی انجام می گیرد.  مدیر عامل، مخابرات را یک خانواده می داند که اعضای خانواده باید از آن صیانت کنند و می گوید: برای کسی مهم نیست مخابرات زمین بخورد و کارکنانش توی خیابان بریزند، اجازه نمی دهند درآمد مخابرات به حد استاندارد جهانی که هیچ، حتی به میانگین درآمد کشوری برسد.
مهندس سلطانی درآمد فعلی مخابرات را خنده دار می داند و اعتقاد دارد مخابرات باید آنقدر درآمد داشته باشد که بتواند به راحتی کارکنان و بازنشستگانش را اداره کند اما گروهی می خواهند آبروی مخابرات ریخته شود، صدای مردم در بیاید و جلوی رشد مخابرات گرفته شود.
ایشان راه نجات مخابرات را توسعه و ارائه سرویس های جدید می داند و به گروه رقبا توصیه می کند “بار کج هرگز به مقصد نمی رسد!” و از گروه دولتی می پرسد “یک نفر از یک سوراخ چند بار گزیده می شود؟! چرا دوباره همان مسیر اشتباه گذشته را می روید؟”
مدیر عامل مخابرات ایران در پایان گفت :”حق مخابرات را باید بدهند! اما حتی با این وجود این مشکلات، مخابرات تمام عرصه ها را فتح خواهد کرد و گریزی از این نیست!”

 

1432610cookie-checkمدیر عامل مخابرات ایران : اینجا مخابرات است، باید با وضو وارد شوید.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.