مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس سلطانی: واژه انحصار برای شرکت مخابرات کاملا هدایت شده نوعی فرار رو به جلو

مخابرات ما- مهندس سلطانی: استفاده از واژه انحصار برای شرکت مخابرات نوعی فرار رو به جلو و کاملا هدایت شده است

منبع: ایستنا

مخابرات ما- مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نشست تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات گفت: شایسته نیست با کارکنان مخابرات که پیشکسوتان آن در خط مقدم جبهه و جنگ از جان گذشته اند، برخی رفتارها انجام شود یا از انحصار آن صحبت شود؛ در حالی که هیچ گونه انحصاری در بخش های مختلف شبکه مخابرات وجود ندارد ومصادیق  انحصار مراجع دیگری هستند.
وی با اشاره به اینکه تحمیل بی ثباتی اقتصادی در شرکت مخابرات ایران در دهه گذشته، این شرکت را در تنگنای مالی و عدم توازن هزینه و درآمد قرارداده است، گفت: تحمیل هزینه های مخالف با قانون تجارت از جمله این موانع است.
سلطانی با بیان اینکه ریشه مشکلات مخابرات در این بخش است، گفت: اگر ان سیاستهای انقباضی ادامه پیدا کنند، حوزه ارتباطات سیار نیز به این وضعیت دچار خواهد شد.
وی افزود: مخابرات بزرگترین شرکت خصوصی و دولتی کشور است و حوزه فعالیت آن سرنوشت ساز و راهبردی برای کشور است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: کارکنان و مدیران مخابرات باید از خانواده مخابرات صیانت کنند و استفاده از این فرصت، می تواند مجموعه مخابرات کشور را به سر منزل مقصود برساند.
1432810cookie-checkمهندس سلطانی: واژه انحصار برای شرکت مخابرات کاملا هدایت شده نوعی فرار رو به جلو

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. مسیح می گوید

    هرموقع عکسهای مدیزان مخابرات و طرحها و تصمیماتی را که میگیرند ، میبینم بیش از آن که رنگ و بوی حیات و تدبیر در آن باشد، بوی “تدمیر” می دهد

  2. مرتضی می گوید

    اگر در تنگنای اقتصادی هستین ! اگر زیان ده هستین ! اگر در این ده سال گذشته کفگیرتان به ته دیگ خورده ! چرا هر سال سودهای انچنانی را دو دستی به سهامداران عمده تقدیم میکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات بسته شده است.