مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

احیای کارخانه صنایع مخابرات راه دور ایران روی میز رئیس جمهور

مخابرات ما- با حضور استاندار فارس در پاستور انجام گرفت؛ احیای کارخانه صنایع مخابرات راه دور ایران روی میز رئیس جمهور

مخابرات ما (ایلنا) – یکی از مشکلاتی که با حضور رئیس جمهور، استاندار فارس، معاون اجرایی رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزیر صمت، رئیس کل بانک مرکزی و معاون وزیر اقتصاد و معاون بانک مرکزی بررسی شد؛  حل مشکل کارخانه صنایع مخابرات راه دور ( ITI ) بود.

کارخانه صنایع مخابراتی راه دور ایران (ITI) نیز که بیش از یک دهه پیش به‌دلیل سوءمدیریت با مشکل عدم نقدینگی برای تأمین مواد اولیه و در نتیجه تعطیلی و رکود کامل کارخانه مواجه شده، در انتظار سرمایه‌گذار برای احیای مجدد است.

در صورت احیای آن امکان بازگشت حداقل هزار و ۳۰۰ نفر به طور مستقیم به چرخه اشتغال فراهم و ظرفیت گسترده در صنایع مخابرات از راه دور نیز احیا خواهد شد.

در این جلسه چگونگی فعال شدن کارخانه پس از شانزده سال رکود و پرداخت حقوق کارگران مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

در حاشیه جلسه محمد هادی ایمانیه استاندار فارس موضوع حقوق پرسنل وزارت کشور را با رئیس جمهور مطرح کرد و رئیس جمهور نیز بر تسریع در اقدام مناسب تاکید کرد.
ContentImages_174759

رئیس جمهور پس از شنیدن صحبت‌های مدیران این شرکت‌ها و توضیحات مقامات مربوطه، ناظر به مشکلات مطرح و راه‌حل‌های ارائه شده، دستورات لازم را صادر و مسئولان مربوطه را به پیگیری و رفع مشکلات آنان تا حصول نتیجه نهایی و همچنین گزارش اقدامات صورت گرفته مکلف کرد.

آیت الله رئیسی همچنین با بیان اینکه امروز «تولید» محوری‌ترین مسئله کشور است، بر عزم دولت برای حمایت از همه تولیدکنندگان و کارآفرینان در سراسر کشور تأکید کرد.

وی گفت‌: این جلسات به منظور حمایت از تولید و رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان به عنوان یکی از مسائل مهم و اولویت دار دولت ادامه خواهد داشت.

1439500cookie-checkاحیای کارخانه صنایع مخابرات راه دور ایران روی میز رئیس جمهور

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ادم ابوالبشر می گوید

    ما با خدایمان با انها قضاوت خواهیم کرد . یا محکوم میشوند. یا حاکم . ولی چون این طر ف خدا هست . محکو م خواهند شد و انموقع وقت حساب است . به نرخ روز وباتوجه به تورم شصت درصدی وتاخیر ماهیانه طبق قانون الهی باید حساب وکتاب پس بدهند . خیلی دور نیست . خدا را چه دیدی . روزی هزار بار در ثاتیه باید استغفار بکنند . خدا هم به دادشان نخواهد رسید . چون خدا کاری به حق الناس ندارد . ان موقع . موقع حساب پس دادن است . پیر مردی داشتیم . گفت خدا داروغه اش هست تو بازار . دنیا خالی نیست .

  2. ادم ابوالبشر می گوید

    ننوشتی . ولی شب وروز دعا براشان میکنیم ِ

نظرات بسته شده است.