مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: برای نیروهای مخابرات کارت ضابطین خاص صادر می‌شود.

مخابرات ما- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: به نیروهایی که از سوی مخابرات معرفی می‌گردند آموزش داده و کارت ضابطین خاص صادر می‌شود.

مخابرات ما- (عصر عدالت) دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: به نیروهایی که از سوی مخابرات معرفی می‌گردند آموزش داده و کارت ضابطین خاص صادر می‌شود.

مهدی بخشی در دیدار با هیأت مدیره مخابرات منطقه کرمان ضمن قدردانی از تعامل مجموعه مخابرات منطقه کرمان با دادستانی مرکز استان در جهت حفاظت و پیشگیری از تخریب و سرقت تجهیزات مخابراتی بیان کرد: بر اساس بخشنامه دادستان کل کشور و در راستای تسریع در رسیدگی به گزارشات مخابرات به نیروهایی که از سوی مخابرات معرفی می‌گردند ضمن صدور کارت شناسایی به عنوان ضابط خاص آموزش‌های لازم را به آنان ارائه می‌دهیم.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اضافه کرد: در خصوص سرقت اموال دولتی که بیت المال هستند کوتاه نخواهیم آمد و با مسببان آن برخورد قانونی صورت می‌گیرد که البته در کنار دستگاه قضائی و نیروی انتظامی، ادارات دیگر از جمله مخابرات و برق نیز وظایف و تکالیفی دارند و باید کمک نمایند و اگر این ادارات در انتخاب پبمانکاران خود دقت لازم را به عمل نیاورند کار دستگاه قضائی بسیار دشوار خواهد شد.
مدعی العموم در استان خاطر نشان کرد: امید است بتوانیم در جهت حفاظت و پیشگیری از تخریب و سرقت تجهیزات مخابراتی گام های موثری برداشته و همراه با مخابرات، مشکلات مردم را در اسرع وقت رفع نمائیم .
حسن آذری نصرآباد نیز در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از پیگیر‌ی‌ها در جهت رفع مشکلات استان گفت: مسائل زیرساختی و همچنین حفظ و پایداری ارتباطات در زمان وقوع حوادث غیر مترقبه و بحرانی بسیار حائز اهمیت‌اند و گاهاً در این راستا موانعی وجود دارد که منع قانونی نیز ندارند لذا انتظار می‌رود با کمک دستگاه قضائی و سایر مسئولین استان بتوانیم در راستای توسعه هر چه بیشتر گام برداریم.
مدیر مخابرات منطقه کرمان همچنین در خصوص مسائل و مشکلاتی همچون سرقت‌ها، مالکیت سایت‌ها افزود: پیگیر حل این مسائل هستم تا هر چه زودتر با حمایت دادگستری و دادستانی استان کرمان موانع برطرف شود.
آذری نصر آباد بیان کرد: در برخی از مناطق کارهایی انجام شده ولی متاسفانه علت عمده قطعی ارتباط، سرقت‌ها می‌باشند که در آینده برنامه‌هایی در جهت رفع این مشکل داریم.
در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات سید وحید میررضایی، معاون اجرای احکام دادستان در راستای همکاری‌های همه جانبه با مخابرات منطقه کرمان تشکر ویژه به عمل آمد.

 

1439650cookie-checkدادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: برای نیروهای مخابرات کارت ضابطین خاص صادر می‌شود.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. حسن می گوید

    ضمن سلام واردات محضر جناب بخشی بزرگوار ضمن تشکر از اقدام حضرت عالی در جهت پیشگیری از سرقت اموال عمومی خوب بود در مقام مدعی العموم خود به حضرات مخابراتی یادآور می‌شدید بیش از ۲۰ ماه از نپرداختن رفاعیات بازنشستگان این قشر مظلوم سپری شده در این وضعیت نابسامان اقتصادی نسبت به پرداخت حقوق از دست رفته این بیچاره ها اقدام لازم صورت بگیرد با تشکر عده ای از بازنشستگان

  2. غ _ع می گوید

    سلام سردبیر محترم این آقای مدعی العمومای کاش درمدت حداقل این دوسال مدیران مخابراتی را برای یک بار هم شده آموزش میدادند که نفرت پراکنی را ادامه ندهند ؛درمبدان دشمن بازی نکنند ؛دروغ نگویند ؛به حقوق و مزایای شاغلین وبازتشستگان دست نزنند ؛و……اگراتفاق میافتد امروزه کلی مشکل حل میشد وهرکس احساس مسئولیت درقبال اموال و تجهیزات پیدامیکرد ونیازی به آموزش ضابطین نبود.

نظرات بسته شده است.