مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر سلام می کند- ۱۶ روز راه تنفس کسی را ببندید، چه نتیجه ای دارد؟

مخابرات ما – سردبیر اوضاع جاری را قلمی کرده است.
مخابرات ما (سردبیر) – سلام بر همه کسانی که بدون توجه به شرایط جاری و خطری که آرامش نسبی مخابرات را تهدید می کند به طی طریق می پردازند!
سلام به مخابراتی هایی که صبورترین قشر جامعه بوده اند!
فرصت کوتاهی برای نوشتن دارم! در فاصله کوتاه بین دو جلسه اداری شاید بتوانم آنچه در دل دارم بیان کنم!
راستش در شانزدهمین روز مرداد هستیم و هنوز حقوق کارکنان پرداخت نشده است! درست مثل این است که ۱۶ روز مسیر تنفس کسی را ببندی و بعد از او بخواهی مثل گذشته، بدون نفس، تمام توانش را برای کار تو بگذارد! ماه به ماه هم شرایط بدتر می شود! یعنی امیدی به فردا و بهبود نداریم چرا که در رفتار مدیران تغییری نمی بینیم! کار بر گشودن دربسته ای می چرخد که کلیدش گم شده!

آنچه نگرانم کرده، عدم توجه به این مشکلات در جلسات مدیریتی است! انگار نه انگار بحرانی پیش آمده و ۱۶ روز است حقوق کارکنانی که درآمد ثابتی دارند پرداخت نشده است! آنچه مرا نگران می کند، جامعه را عصبی کرده است! به سرعت نهادهای شاغلین با نهادهای بازنشستگان و مجموعه شرکتی ها یکدیگر را پیدا می کنند و اتفاقاتی خواهد افتاد که هیچکس آن را دوست ندارد!

حقوق شاغلین، پاداش سنوات بازنشسته جدید، سنوات سالیانه نیروهای شرکتی خط قرمزهای جامعه مخابراتی است! رد کردن این خطوط قرمز به نفع هیچکس نیست!

این گفته ها نه تهدید است و نه حرف بی حساب! بلکه یک پیش بینی است که به سرعت به وقوع خواهد پیوست.این مطلب را در نوشته های پیشین نیز بارها ذکر کرده ایم اما هرگز به اندازه امروز به بحران نزدیک نبوده ایم!

از سردبیر گفتن …..!

 

1439680cookie-checkسردبیر سلام می کند- ۱۶ روز راه تنفس کسی را ببندید، چه نتیجه ای دارد؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
24 نظرات
  1. زبان سرخ می گوید

    بهتره به جای این قربون صدقه رفتنها یه فکری بکنید اینکه کسی یه چیزی بگه بقیه هم به به و چه چه کنند که چی؟

  2. فانتوم می گوید

    شد ۱۷ روز! و خبری از حقوق نیست

  3. ناشناس می گوید

    سردبیر محترم سرت بسلامت نگران نباشید آب از آب تکان نخواهدخوردحتی اگر بدتر از اینها باشد

  4. کارمند بی پناه می گوید

    سلام خدمت سر دبیر محترم و دلسوز و سایر همکاران عزیز چند بار این مطلب را فرستادم ولی منتشر نشد ولی حقیقت تلخ است من هر بار که صحبت های مدیر عامل و رییس هییت مدیره و سایر اعضاء انرا میشنوم یا میخوانم یاد کارتن پینوکیو میافتم این اقایان روی همه را سفید کرده اند

  5. بازنشسته اسفند ۹۹ می گوید

    سردبیر گرامی درود و خداقوت ،ابتدا بابت نقدی که احتمالا شما و عده ای از همکاران سابق (شاغلین) را خواهد آزرد عذر خواهی میکنم .
    دوما حدود دو ساله که خواربار و رفاهیات بازنشستگان قطع شده و همکاران سابق ( شاغلین ) هیچ حرکتی از خود نشان ندادند و فقط به انحاء مختلف به بازنشستگان توهین و پشتشان را خالی کردن و در بهترین وضعیت سکوت اختیار کردند و سرخوش از دریافت حقوق ، مزایا و رفاهیات بودند .
    پس از اینکه مخابرات و سهامدار به زعم خود توانسته رفاهیات و خواربار بازنشستگان رو قلع و غم کنه و قطع و نپرداختن آن را هم نهادینه کنه ، حالا نوبت همکاران سابق است که مشکلات بازنشستگان را طی این دو سال درک کنند. در مطلب جنابعالی هم این موضوع مشهود و ظاهرا بازنشستگان را فقط بازنشستگان اسفند سال ۱۴۰۱ میدانید و مطالبات آنها و همکاران سابق را جزو اهم واجبات تشخیص داده اید. تا موقعیکه تفکر و اعمال ( شما و شاغلین ) به این شکل باشه اوضاع به همین منوال۱ پیش خواهد رفت و آقایون هرکاری دلشون بخواد خواهند کرد ،( داستان شیر و روباه که با تفرقه تونستن به مطامع خود برسن را بیاد آورید )
    در هر صورت حق حق است و اگر در مقام اعتراض ودفاع برآمدید ، بهتر بود از حقوق ضایع شده همه مخابراتیها اعم از بازنشستگان( همه نه ۲۰۰۰ نفر از ۵۰۰۰۰ نفر ) ، شاغلین ، نیروهای شسکام و tct1 دفاع میکردید نه که باتوجه به تداوم ظلم به بازنشستگانیکه شاید برخی از آنها جای پدر و مادر من و شما باشند و در شرایط سخت گذران زندگی میکنند ، چشمها را بر ظلم آنها ببندید و محقان واقعی را فراموش کنید. و من الله توفیق

  6. ناشناس می گوید

    به راحتی همه قید مطالباتمان را زدیم و‌نگران حقوق خشک و خالیمان شدیم پاداش بهروری و رفاهیات و …از یادمان رفت به مرگ گرفتند و به تب رضا شدیم خدا را به خدایش قسم حق کارگر خوردنی نیست

  7. سکرت می گوید

    شما۱۶ روزه راه نفست گرفته شده…من ۲۳ساله تواین خراب شده هوای آلوده تنفس می کنم!!!

  8. فنی می گوید

    دوستان بجای ضجه موره در سایت ها کانال ها و گروها باهم یکدست بشید برای گردهمایی جلو وزارت ارتباطات و ستاد اجرایی تجربه نشون داده اینا زبون خوش گوش نمیکنن بیخود وقت خود را اینجا تلف نکنید

  9. ناشناس می گوید

    جناب سردبیر عزیز،فرمودید که بین دو جلسه مطلب را مینویسد ،شما و شماهای نوعی جزئ مدیران این منطقه هستید،آیا شما به عنوان مدیری که طبعاً زیردستانی دارید،هرگز در مقابل بالاییها در این جلسات از حقوق زیردستان خو ددفاع نموده اید،؟ یا فقط از آنان کار خواسته اید،بیایید از خودتان شروع کنید،ارادتمند«»

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خواننده تازه ماذهستید
      خوشامد میگم بهتون

  10. بازنشسته اسفند ۹۹ می گوید

    سردبیر گرامی درود و خداقوت ،ابتدا بابت نقدی که احتمالا شما و عده ای از همکاران سابق (شاغلین) را خواهد آزرد عذر خواهی میکنم .
    حدود دو ساله که خواربار و رفاهیات بازنشستگان قطع شده و همکاران سابق ( شاغلین ) هیچ حرکتی از خود نشان ندادند و فقط به انحاء مختلف به بازنشستگان توهین و پشتشان را خالی کردن و در بهترین وضعیت سکوت اختیار کردند و سرخوش از دریافت حقوق ، مزایا و رفاهیات بودند .
    پس از اینکه مخابرات و سهامدار به زعم خود توانسته رفاهیات و خواربار بازنشستگان رو قلع و غم کنه و قطع و نپرداختن آن را هم نهادینه کنه ، حالا نوبت همکاران سابق است که مشکلات بازنشستگان را طی این دو سال درک کنند. در مطلب جنابعالی هم این موضوع مشهود و ظاهرا بازنشستگان را فقط بازنشستگان اسفند ستل ۱۴۰۱ میدانید و مطالبات آنها و همکاران سابق را جزو اهم واجبات تشخیص داده اید. تا موقعیکه تفکر و اعمال ( شما و شاغلین ) به این شکل باشه اوضاع به همین شکل پیش خواهد رفت و آقایون هرکاری دلشون بخواد خواهند کرد ،( داستان شیر و روباه که با تفرقه تونستن به مطامع خود برسن را بیاد آورید )
    در هر صورت حق حق است و اگر در مقام اعتراض ودفاع برآمدید ، بهتر بود از حقوق ضایع شده همه مخابراتیها اعم از بازنشستگان( همه نه ۲۰۰۰ نفر از ۵۰۰۰۰ نفر ) ، شاغلین ، نیروهای شسکام و tct1 دفاع میکردید نه که باتوجه به تداوم ظلم به بازنشستگانیکه شاید برخی از آنها جای پدر و مادر من و شما باشند و در شرایط سخت گذران زندگی میکنند ، چشمها را بر ظلم آنها ببندید و محقان واقعی را فراموش کنید. و من الله توفیق

  11. عزیز می گوید

    آقای سر دبیر چرا از شرکت‌های جهاد کشاورزی لرستان نمی‌گیرد که یک ماهه حقوق ندادن سه فرزند دارم مستاجرم با این ۸ تومان حقوقی که اون رو هم نمیدن ۸ سال عیدی وسنوات مرخصی ما رو خوردن کسی هم به داد ما نمیرسه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      عزیز آقا
      چون که محدوده کار ما ارتباطات و مخابراته

  12. حق می گوید

    پس چرا سهامداران موقع برداشتن سهمشون روزاشون عقب نمیندازن اگه اونها پولشون از سهم مخابراته ماها جسم و توان و روحمون سهم مخابرات محسوب میشه…. پس سهامدار اصلی کارکنان مخابراتن

  13. ناشناس می گوید

    سلام
    چه بلایی سرمون آوردن که از پیگیری معوقاتمون رسیدیم به دادن حقوق سر ماهمون؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

  14. ناشناس می گوید

    چرا فقط حقوق کارکنان رسمی خراسان رضوی رو ندادند؟ بقیه استانها که گرفتن حقوق

  15. سیدجعفر می گوید

    جناب سردبیرعزیزم واقعابه خاطراین مطلبی که گذاشتین جای تقدیرداره شیرمادرتون حلالتون باشه ودست شمارومیبوسم فدات بشم سیدجعفر

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مخلصیم سید

  16. محمد می گوید

    سلام وعرض خسته نباشی خدمت سردبیر اقا حقشون هست وحقموم هست هر موقع کاری از ما سر نمی زند همین دیگه هر موقع کار تعطیل کردی وشلوغ کردی نتیجه میده حسابی اما همه با هم یا ۵۰ درصد با بالا جناب سردبیر شما کار خودتون انجام میدی هر کس هم بود من اینو به جرات میگم نه شما رو دیدم نه می شناسم اما کسی دیگه نمی تونست با شجاعت کنار کارکنان رسمی بازنشسته باشه ما خودمون مشکل داریم که با هم نیستیم هیچ شرکتی یا ارگانی اینجوری نیست یا اقایون همه با هم هستن ویا نه من از امروز نشستم دفتر ریاست جمهوری دفتر مقام رهبری بازرسی کل هر جا وهر جا از حق خودم وخانوادهام دفاع می کنم چرا من دارم کتر می کنم زحمت می کشم در کنارش باید حقوقم بیمه ایم مطالباتم اوکی بشه دست رودست گذاشتن دیگه فایده نداره ……..

  17. کارگر بی جیره می گوید

    آنچه در ذهن مدیران امروز مخابرات می گذرد این است که “سکوت کارکنان نشانه رضایت آنهاست”.
    در عجبم سکوت ما نشانه چیست؟ شاید در کسب درآمد شرکت مخابرات نقشی نداریم وگرنه دست از کار کشیده و تکلیف خودمان را روشن می کردیم

  18. بدبخت می گوید

    سردبیرعزیزپس کی حقوق ما را میدن به پست بانک مراجعه میکنیم میگه حقوق نیامده است و ما بدهکار به همه هستیم. شما بگید چکارکنیم؟

  19. بازنشسته 77 می گوید

    سلام خدمت سردبیر محترم و دوستان عزیز ما همه عزیزان بازنشستگان شاغلین نیروهای خصوصی همه در یک کشتی نشسته ایم ابتدا مطالبات را ندادند بعد خواربار بازنشستگان را از در ۱۴۰۰ ندادند حال حقوق شاغلین را با تاخیر پرداخت میکنند بقول همکار پیشکسوت ما مطالبه گر نیستیم و هر بلایی سر ما بیاید هیچ نمی گوییم تنها راه چاره اتحاد است و پیگیری بین همه گروه ها

  20. خدا هرگز کسایی رو که حق خوردن نمیبخشه! می گوید

    سلام جناب سردبیر عزیز
    جناب آقای آرشیان گرامی.
    جانا سخن از زبان ما می گویی اما…
    نوشدارویی و بعد از مرگ سهراب آمدی!
    جناب سردبیر فاصله ی ۱۰ الی ۱۶ به مدت یک هفته ما به گلی چون شما احتیاج داشتیم که کنارمان باشد اما کنار ما کویر بود و رسانه ی شما خاموش!
    این حرف ها روز ۳۰ ام که حقوق پرداخت نشد جای حرفش است.
    مثل اسبی که کند می دود باید این مدیران را تازیانه زد و گرنه ۱۶ ام که سهل است حقوق را ۲۸ ام به ۲۸ می دهند!
    داریم از آخر اول می شویم!
    راه نجات عزل همه مدیران فعلی است.
    کنارمان باش و از این تغییر حمایت کن….
    بهشت از دست آدم رفت از اون روزی که گندم خورد…
    ببین چی میشه اون کس که یه جو از حق مردم خورد!
    کسایی که تو این دنیا حساب ما رو پیچیدن!
    یه روزی هر کسی باشن حساباشونو پس میدن…
    عبادت از سر وحشت واسه عاشق عبادت نیست
    پرستش راه تسکینه پرستیدن تجارت نیست!
    سر آزادگی مردن ته دلدادگی میشه…
    یه وقتایی تمام دین همین آزادگی میشه…
    کنار سفره خالی یه دنیا آرزو چیدن!
    بفهمی آدمی یک عمر بهت گندم نشون میدن…
    بذار بازی کنن بازم برامون با همین نقشه
    خدا هرگز کسایی رو که حق خوردن نمیبخشه!
    کسایی که به هر راهی دارن روزیتو میگیرن
    گمونم یادشون رفته همه یک روز میمیرن…
    جهان بدجور کوچیکه همه درگیر این دردیم!
    همه یک روز میفهمن چجوری زندگی کردیم…

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست من
      همه شما عزیزان باید کاری بکنید
      من اونو رسانه ای کنم
      بارها و بارها وسط میدون تنها موندم ولی برام مهم نبوده
      ولی هرگز سکوت نکردم و همشه حرف خودم رو زدم
      مطالب قبلی سایت رو نخوندین در این چند روز؟ فکر کردیم از آسمون اومده توی سایت؟

نظرات بسته شده است.