مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مشکلات مردم برای رفع خرابی تلفن ثابت و اینترنت را دریابید

مخابرات ما- مردم برای رفع خرابی تلفن ثابت و اینترنت خود مشکلات زیادی دارند.

مخابرات ما- شاخص های ارزیابی به جای پیشرفت مایه مشکلات می شود. مخابرات ایران شاخصی دارد به نام “زمان رفع خرابی تلفن ثابت” یا “زمان رفع خرابی باند پهن”. هر استانی زمان رفع خرابی کمتری داشته باشد امتیاز بیشتری می گیرد.استانها نیز با همین شاخص ها شهرستانها را ارزیابی می کنند.لذا مشکل به کل سیستم متصل می شود.

 

این شاخص به خودی خود بسیار خوب است اما وقنی که مشکلاتی اینچنین ایجاد می کند چه باید کرد؟

وحید

ازتمام ادارات بدتر ازمخابرات نداریم

پول بیشترازهمه ادارات دیگر ازمامیگیرندواصلاپاسخگونیستند

یک تلفن گویا گذاشته اندفقط میگه شماره بدهید بعدپیام میده تلفنتون وصله درصورتیکه قطعه اداره مخابرات اشکاوندراکه دربش رابسته به روی مراجعه کننده ها فقط پول میخواهند تازه مدیرعامل مخابرات ازبدبختی ما  اهل اصفهانه ازخدامیخواهیم همه را هدایت کند.

بله! مشکل را به درستی دریافتید.

در مرکز تلفن و یا مراکز پاسخگویی نیم ساعت پس از تماس مشترک برای اعلام خرابی، پیامی مبنی بر رفع خرابی برای مشترک ارسال می شود در حالی که هنوز هیچ اقدامی از سوی مرکز برای رفع خرابی صورت نگرفته است.

حذف شاخص منطقی نیست ا ما زمان های غیرعادی نباید پذیرفته شود! وقتی زمان رفع خرابی ftth  برای یک استان فقط ۴ ثانیه است، قطعا باید صحت اطلاعات بررسی شود!

این سومین بار است که مشکل اعلام می شود امیدواریم این بار بطور جدی توسط مخابرات بررسی شود.

 

1440720cookie-checkمشکلات مردم برای رفع خرابی تلفن ثابت و اینترنت را دریابید

Please rate this

0 1 2 3 4 5
42 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    رضایت کارکنان = رضایت ارباب رجوع

  2. عبدالله می گوید

    سلام بنده بازنشسته مخابرات اصفهان هستم چهارروز است تلفن خونمون از مرکز خاتم الانبیا قطع است تا حالا به هر وسیله ای حتی پارتی پیگیری کردم مشکل حل نشده وقتی مدیر منطقه فکر موکب داری در کربلا ومشهد وبرگزاری مراسم در مخابرات است هیچکس کار خودش را نجام نمی دهد کاشکی یک نفر به این مدیر میگفت شما که دنبال موکب داری ومراسمات مذهبی هستی برو اداره اوقاف یا حج وزیارت یا تبلیغات اسلامی بذار دو تا ادم درست وحسابی بیاند تا کار مردم را انجام بدهند

  3. ناشناس می گوید

    سلام
    لطفا خبری از حقوق بزارید ۴ ماه هست و ما ۲وم ماه قبل حقوق گرفته بوریم
    نزدیک ۳۳ روز گذشته

  4. مخابرات انتظامی می گوید

    از حقوق و سنوات چه خبر؟!

  5. کارمند می گوید

    لطفا یه گزارش تهیه کنید با این موضوع که دلیل ابقای سلطانی دقیقا چی بوده؟؟؟ خیلی ممنون‌

  6. ناشناس می گوید

    وقتی که ریس اداره اینقدر از مدیر منطقه حساب میبره و جرات حرف زدن و دفاع از نیروی شرکتی خودشا نداره به مامور mdf فشار میاره و مجبورش میکنه تا خرابیها را قبل از این که رفع بشه تایید کنه نتیجش همین میشه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      واویلا …

  7. ناشناس می گوید

    عزیز مخابرات با این همه سرمایه حقوق کارمندان رو هر ۱۵ هم پرداخت میکنه چه انتظاری داری ؟؟؟؟؟؟

  8. خسته دل کهنه کار می گوید

    جناب سردبیر دوست بزرگوارم
    رفع خرابی ftth در استانی اگر ۴ ثانیه اعلام و مسئول مافوقی آن را قبول کند باید مفهوم این شعر در باره آن شهر(یا به نوعی شرکت) صدق کند
    افتاده به شهریم که ویرانه ندارد
    ویرانه مکانیست که دیوانه ندارد
    در شرکت با این عظمت که باید مسائل فنی به چالش کشیده شود و هر روز امورات فنی بهتر از دیروز شود متاسفانه مشکلات پرسنلی و مالی و اداری رسیدگی به مسائل فنی و بهبود آن را بدست فراموشی سپرده است حالا مخابرات با کارکنان خود دست به یقه است دیری نمی پایدکه مدیران مناطق و روسای شهرستانها مستقیما باید به استانداران و فرمانداران و حضور دسته جمعی مشتریان پاسخ بدهند که پاسخی نخواهند داشت البته از طرف دیگر نمایندگان مجلس هم مدعی امر خواهند بود

  9. کوروش می گوید

    مخابرات به فکر کارکنانش نیست اونوقت توقع دارین به فکر مردم باشه.

  10. شرکتی می گوید

    هر وقت تونستین حقوق و سنوات و پول مرخصی و حق لباس و به موقع بدین بعد بیایین با هم راجبع سرعت عمل رفع خرابی صحبت کنیم .مدیران …

  11. ناشناس می گوید

    ۴ثانیه خیلی هم درسته،چرا سیاه نمایی میکنید،در شرکتی که از جدیدترین تکنولوژی ۲۵ سال قبل یعنی PCMxاستفاده می‌کنه میشه این چهار ثانیه را به یک ثانیه رساند،بعله

  12. بد بین می گوید

    نگهداری این شبکه فرسوده نه ممکن است و نه صرفه اقتصادی دارد.
    آنچه از تجهیزات و پرسنل به ادارات اختصاص داده شده بود برای نگهداری و رفع خرابی کافی نبود. حال معزل سرقت را اضافه کنید که همین امکانات محدود باید صرف آن گردد.(البته فراموش نشود در تمام بخش های مخابرات عده ای زیاد کار می کنند و عده ای خوشگذرانی 😃)

    اگر مخابرات خصوصی است باید مراکزی که مقرون به صرفه نیستند را تعطیل نماید. دولت های محترم برای ارائه خدمات در آن مناطق دست به کار شوند.

    نگهداری یک مرکز در یک روستا با شبکه خراب عاقلانه است؟ چرا سازمان‌های خصوصی دیگر آنجا نیستند؟ چرا ایران خودرو و سایپا نمایندگی ندارد؟ چرا بانک ها شعبه ندارند؟ خرید اینترنتی انجام می دهند ولی برای آنها ارسال نمی شود و باید خودشان به جای دیگر بروند و تحویل بگیرند.

    1. ناشناس می گوید

      حرف حساب و بی جواب
      آفرررررررررررررین

  13. همکار می گوید

    ادم گرسنه دین ایمان ندارد حقوق نریختند چه خرابی

  14. مسعود مازندران می گوید

    جوابشو من به شما میدم
    بنده پرسنل واحد رفع خرابی در استان مازندران هستم استانی که رطوبت هوا دمار از روزگار تجهیزات مخابرات در آورده و سرقت هم بر این گرفتاری اضافه شده. و تقریبا ۱۴ سال هستش که کسی نیومده دستی به سر و روی تجهیزات مخابرات بکشه (دقیقا از زمان خصوصی سازی) و هیچ اراده ای برای درست کردن وجود ندارد در کنار همه اینها نبود تجهیزات و کابل و علی الخصوص پرسنلی که ازهمه طرف (اداره. خانواده. مشترک) تحت فشار هستند و انرژی که در روز صرف هیچ می شود (نه حقوق درست و حسابی نه بیمه نه مزایا) حال پیدا کنید پرتقال فروش را…

  15. دستم تو کاره می گوید

    وقتی که هدف هر مرکز گرفتن نمره بالا در پایش ماهانه و امتیاز بالاتر گرفتن و درنتیجه گرفتن پاداش سرماه برای آن منطقه و رییس مرکز هست خوب روشن هست که رفع خرابی واقعی صورت نمیگیرد و فقط روی کاغذ و آمار سرعت رفع خرابی بالا میرود درصورتی که مشترک ناراضی و گاه رفع خرابی چند روز هم زمان میبرد

  16. ناشناس می گوید

    به این مشترک بگید خبر داری پرسنل‌مخابرات کی و به چه شکلی حقوق می گیرند؟؟؟؟

  17. هیچی می گوید

    سلام جناب سر دبیر
    با این اوصاع که مخابرات داره خرابیها خیلی هم خوب داره رفع میشه ده ساله ی نوسازی نشده همینجور فقط داره وصله پینه میشه ما تو شهر خودمون اینترنت هم نبود ۱۵ سال پیش ۱۳ تا نیرو بودیم الان با این همه حجم کار ۵ تا هستیم… فک کنم از اول دیوار کج چیدن…

  18. مخاطب می گوید

    در مورد رفع خرابی باید یک سری موارد رو بدونید که حائز اهمیته، قبلا mdfها ناظر داشتند که خرابی ها رو هفتگی و ماهانه و بعضا روزانه کنترل میکرد، خرابی های سرقت و خسارت را تا درست نمیکردند بدون اجازه ناظر و رئیس مرکز یا رئیس اداره تایید نمیکردند، از اون طرف مسئول شبکه بهمراه ناظران شبکه ، از صحت کار پرسنل شبکه هوایی و کابل مطمئن می شدند و کنترل می کردند، یک شاخص درصد و سرعت رفع خرابی هم بود که شش ماهه تحلیل و تفسیر میشد، با گذشت چند سال بعد بازنشستگی پرسنل ریمی و ظهور شسکام، کم کم همه چی به حاشیه رفت، پرسنل mdf که پرسنل شسکامه ،خرابی ها رو اجبارا باید تایید کنند، چه رفع شده باشه چه نباشه، چون مامور رفع خرابی اون هم شسکامیه ، ناظر شبکه هم نداریم که کنترل کنه، مردم هم حس و حال پیگیری و مراجعه به اداره رو ندارند، مراجعه هم کنند نتیجه ای نداره و جوابی قانع کننده ای نمیگیرند، چون کسی تو ادارات نمونده و اگر هم باشه دلسوز نیست، بهر حال شبکه و mdf دست شسکامه، شاخص را به هر الگویی بخواهید براتون درمیارند ، جدیدا هم که ftth اضافه شده که اون هم رو هر طور بخواهید الکی ردیف میکنند،
    واقعیت اینه ، مخابرات خیلی وقته از هم پاشیده، ولی ما خودمون رو گول میزنیم، انرژی منفی نمیفرستم، واقعیت همینه، به نظرینجی بگیرید ببینید کی از حقوق و مزایا و تعلق سازمانی و امیدواری به مخابرات و وضعیت بهتر آن نظر مثبت داره،

  19. واقعیت می گوید

    سلام سردبیر . زمانی که وضیت حقوق پرسنل بخش خصوصی با همین روال پیش بره مخابرات برای اینده به باتلاق می افته . خسیس دوبار هزینه می کند. تو مخابرات مازندران بچه ها برای رفع خرابی از مشترک پول می گیرند. هر مشترکی که پول بیشتری دهد خرابی سریع رفع خواهد شد. ولی مشترکی که پول خرج نکند. تا چندین ماه رفع نخواهد شد . این را همه مدیران کشور می دانند. پول حلال مشکلات است . ختم کلام

  20. خدمات آخر می گوید

    وقتی پرسنل به هیچی حتی همون حقوق خشک و خالی هم دلخوش نیستند چه انتظاری دارید.

نظرات بسته شده است.