مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شسکام «مشاور معین» وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور

مخابرات ما- شسکام «مشاور معین» حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   کشور شد.

مخابرات ما- پیرو تفاهم نامه مشترک «اداره کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «شسکام» در حوزه ایجاد تحول دیجیتالی در عرصه تبلیغات کشور شسکام به عنوان مشاور معین این عرصه معرفی شد.

 

هاشمی مدیرعامل شرکت سرمایه کارکنان ارتباطات و مخابرات (شسکام) با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در توسعه دولت الکترونیکی و شکل دهی تحول دیجیتالی در کشور اظهار داشت: پیرو برگزاری جلسات و نشست‌های تخصصی بین دو مجموعه شسکام و دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نهاد حاکمیتی متولی عرصه تبلیغات کشور زمینه همکاری و هماهنگی دو مجموعه در  توسعه سازوکارهای تبلیغات هوشمند در کشور فراهم شد.

 

مدیرعامل شسکام با تاکید بر گسترش سریع بازار تبلیغات هوشمند در جهان افزود: بنا بر آمارهای موجود درآمد جهانی تبلیغات در سال ۲۰۲۳ بیش از ۶۲۵ میلیارد برآورد می‌شود که نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۸٫۱ درصد رشد داشته است. همچنین سهم تبلیغات دیجیتال از درآمد تبلیغاتی جهانی در سال ۲۰۲۳ بیش از ۵۰٫۸ درصد بوده است که نشان از رشد ۲۳٫۴ درصدی تبلیغات دیجیتالی در سال جاری میلادی دارد.

 

علیرضا هاشمی افزود:  خوشبختانه پیرو هم افزایی و نشست‌های تخصصی متعددی که با اداره کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی حاکمیتی حوزه تبلیغات برگزار شد نیاز راهبردی کشور به توسعه زیرساخت‌های تبلیغات دیجیتالی و هوشمند احصاء گردید و شسکام به عنوان «مشاور معین» این اداره کل تعیین گردید.

مدیر عامل شرکت شسکام در پایان افزود: با امضای این تفاهم نامه طرفین حد اعلای تلاش خویش را در جهت توسعه ظرفیت‌های مشترک در عرصه تبلیغات و اطلاع رسانی کشور  و شکل‌دهی تحول دیجیتالی در حوزه صنعت تبلیغات‌  معمول خواهند داشت.

 

1441360cookie-checkشسکام «مشاور معین» وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. انصاری می گوید

    از طریق یکی از آشنایانمون که کانون تبلیغاتی داره می دونم به شدت کار تبلیغات درآمد خوبی داره برای همین اگر مخابرات با این همه ظرفیت و نیروی انسانی و ساختمون و دکل و اطلاعات تو این حوزه یک قدم جدی برداره خیلی نتیجه های خوبی بدست میاد و مشکل مالی ما کارگرا هم تا حدود زیادی بر طرف میشه، خودمونیم دیگه دوران پول درآوردن مخابرات از تلفن ثابت داره تموم میشه و به قول صحبت چند وقت قبل رهبری باید رفت دنبال روشها و ابزارهای جدید

  2. مدیرشبکه منطقه می گوید

    شسکام مثل ِ یک درخت در شاخه های مختلف وارد می شود و رشد خواهد کرد و باید شاهد میوه های آن باشیم.

  3. خدا هرگز می گوید

    جای تاسف داره برای مخابرات که شسکام به زودی می بلعتش!

  4. اسماعیل می گوید

    فقط میتونم بگم وای بحال کارمندان وزارت ارشاد

نظرات بسته شده است.