مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اصلاحیه – چارت جدید فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران، به دنبال نیروی کار

مخابرات ما- پیش از این مطلبی نوشته بودیم که دوباره با توجه به اطلاعاتی که از فناوری اطلاعات مخابرات ایران در اختیار ما قرار گرفته اصلاح می شود.
مخابرات ما   – چارت فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران  در کمیته ساختار به تصویب رسیده و تا مصوب شدن در مخابرات ایران از جمله مگرفتن مصوبه هیئت مدیره  هنوز چند گام دیگر باقی مانده است اما کارکنان قبلی و متقاضیان جدید بر اساس علائق و توانمندی های خود می توانند برای تیم های مختلف تقاضای همکاری بدهند.
این چارت با آدرس https://its.tci.ir/  قابل مشاهده است اما برای ثبت نام و ارسال رزومه نیاز است در شبکه مخابرات در بالای صفحه ثبت تیم کاری انتخاب شود وبا یوزر کد ملی و پسورد که هر روز وارد ویندوز می شویم ۵ تا انتخاب داشته باشیم. همه همکاران اجازه انتخاب دارند.
روز سه شنبه هفته گذشته، این سامانه و جزئیات ساختار آن توسط  مهندس سید صالحی معاون فناوری اطلاعات مدیر عامل در جلسه ویدیو کنفرانس برای همکاران توضیح داده  شد.مطابق گفته های ایشان همه همکاران در سطح شرکت بر اساس توانمندی های خود  می توانند در یک تا پنج تیم کاری ثبت نام کنند.
کارکنان شرکت خدمات اول و سایر شرکت های پیمانکاری نیز در صورت ثبت نام و تایید صلاحیت فنی در تیم ها قرار می گیرند و بر اساس قرارداد خود با شرکت پیمانکار حقوق خواهند گرفت.

فناوری اطلاعات به دنبال یکپارچه سازی کارکنان در یک مجموعه متمرکز است و تا زمانی که این مجموعه شکل نگیرد هیچ قراردادی تغییر نمی کند.  کارشناسان فناوری اطلاعات -کارکنان رسمی و قراردادی- قرار است در چهار دسته از سطح کارشناسی تا مدیر کلی مدیریت و ساماندهی شوند که بر همین اساس حقوق می گیرند.

فناوری اطلاعات قصد دارد کارکنان خدمات اول را نیز  در مجموعه ای یکپارچه سازماندهی کند و فعالان خدمات اولی را از بقیه جدا کنداما  اگر هم تصمیمی گرفته شود در قالب همین چارچوب های سازمان شرکت مخابراتی  و ارزیابی ها اتفاق می افتد.

 

فناوری اطلاعات مخابرات ایران فعالیت هایش را در قالب کشوری و منطقه ای انجام می دهد. هیچ بخش ستادی و غیرعملیاتی در این مجموعه وجود نخواهد داشت.
در مناطق مخابراتی یک مرکز فناوری خواهیم داشت که با یک رئیس اداره می شود.  سطح هر مرکز بر اساس  به تعداد سیستم های پشتیبانی شده و تعداد رک های مراکز داده و تعداد ساختمانها و شبکه های لوکال مناطق  در چهار سطح تعیین می شود. همانطور که در معاونت شبکه مراکز  در چهار سطح دسته بندی شده اند در معاونت فناوری هم ۴ سطح مرکز وجود دارد که با  تعیین K مرکز، حقوق رئیس مرکز تعیین خواهد شد.
کارشناس در ۴ سطح کارشناس ۱ تا کارشناس ۴ تعریف شده است و حقوق کارشناس ۴ در حد رئیس اداره یا همان رئیس تیم می تواند باشد.
همکاران فناوری اطلاعات مناطق کارکنان ستاد مخابرات ایران می شوند و از ذیل کارکنان مناطق مخابراتی جدا می شوند و دیگر با مدیر منطقه رابطه ندارند و نماینده فناوری اطلاعات ستاد مخابرات ایران در منطقه می شوند.
گفته می شود استقلال معاونت فناوری و طرح آن به عنوان یک شرکت مستقل در برنامه مخابرات ایران قرار ندارد و بر اساس اعلام معاونت فناوری، ایشان نیز با این طرح مخالف است.
هر شش ماه تیم ها و فعالیت های فناوری اطلاعات ارزیابی خواهد شد و  متناسب با آن تصمیم گرفته خواهد شد. به پنج درصد از بالای جدول بهترین ها،  پاداش داده می شود و پنج درصد پایین، به لیست خروج از مجموعه می روند.  کسی که از لیست فناوری اطلاعات خارج می شود در اختیار منابع انسانی قرار می گیرند. نیروهای رسمی به معاونتهای دیگر می روند و با همکاران شرکتی که نتوانسته اند در مجموعه فعالیت کنند از او خداحافظی می شود.
مناطق مخابراتی در ۵ ناحیه شمال- جنوب -غرب- شرق -مرکز سازماندهی خواهند شد. بنابراین به نظر می رسد در سازمان جدید کشوری :
  • ۹ مدیرکل
  • ۶۰ رئیس اداره
  • ۳۱ رئیس فناوری اطلاعات منطقه
  • ۵ رئیس مرکز ناحیه
در نظر گرفته شود.
بخشی از ساختار جدید فناوری اطلاعات مخابرات را در اینجا می بینید اما چنانچه والات دیگری دارید می توانید به بخش پرسش و پاسخ در سایت معاونت فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
1441970cookie-checkاصلاحیه – چارت جدید فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران، به دنبال نیروی کار

Please rate this

0 1 2 3 4 5
26 نظرات
  1. علی می گوید

    سلام سر دبیر عزیز
    اول اینکه حقوق کارشناس یک از حقوق الان شرکتی کارشناس بیشتر است یا خیر بعد این طرح تبدیل وضعیت ایثارگری اگه بنده ثبت‌نام کنم معاونت فناوری اطلاعات آیا از طرح تبدیل وضعیت خارج میشم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      نمیدونم
      خیر

  2. ناشناس می گوید

    با سلام و احترام.
    نیروی شرکتی اگه در ارزیابی زیر پنح درصد باشه باهاش خداحافظی میشه یعنی اخراج؟
    شما که گفتید برگشت داده میشه به تی سی تی و در بخش دیگه به کار گرفته میشه
    ولی الان میگین اخراج….

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      زیر ۵ درصد باشه؟
      میشه خواهش کنم خبر رو درست بخونین؟
      خب کسی شما رو مجبور کرده برین اونجا؟

  3. پور پژ همد می گوید

    همکاران عزیز بدانید و آگاه باشید که این هم نوعی شعبده بازی دیگر است که اولا تفرقه بیاندازند و ثانیاً یه حیاط خلوتی درست کنند نور چشمی های خودشون رو بهخ نون و نوایی برسونند …. فریب اینها را نخورید و هیچ کس در این تیم ها ثبت نام نکند ………. مگه ساختار کنونی چه مشکلی داره که میخوان ساختار جدید و جنگولک بازی دربیارند؟؟؟؟؟

  4. ناشناس می گوید

    کسانی که امتیاز نمیآورند به زندان منطقه خودشون و با صلاحدید مدیر منطقه به انفرادی منتقل میشوند!!!!
    آخه یکم مطالعه کنید.
    این تخصص هایی که میخاین از کارمندان اگر کسی داشت که اینجا نبود.
    با این شرایط کلیه مدیران ارشد مخابرات در بخش فناوری باید اول نفر از شرکت اخراج شوند

  5. همکار می گوید

    سلام.فایل رزومه در داخل سایت باید بارگذاری کنیم شامل چه مدارکی میشه؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      من چیزی نمیدونم
      در خود سایت هست همه چی
      من تا مرحله آخرش نرفتم

  6. مانی می گوید

    سلام
    اگه نیروی قراردادی جز اون پنج درصد پایین باشد و از مجموعه خارج شود امکان برگشت به مخابرات رو دارد؟؟؟؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      قراردادی ها هم مثل رسمی ها

    2. ناشناس می گوید

      قراردادی ها اصولاً در کمترین حالت ۱۰ سال سابقه دارند! شما چجور قراردادی هستید که بعد از ده سال خدمت، هنوز از نوع شرایط استخدامیتون اطلاعی ندارید!؟

  7. Farahi می گوید

    سلام وقت بخیر
    آیا کارگزارانیکه مدرک مرتبط دارند ، میتونن رزومه ارسال کنند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      تفکیک نکردن
      به نظرم همه میتونن

  8. مجید می گوید

    سلام من با رشته مهندسی تکنولوژی فناوری اطلاعات میتونم ثبت نام کنم

  9. خسته دل کهنه کار می گوید

    سلام خدمت آقای سردبیر عزیز
    این ساختار که قصد اجرای آن را دارند تقریبا شبیه زمزمه جدایی همراه اول از تلفن ثابت و سپس تبدیل به شرکت شدن همراه اول می باشد حالا که درآمد بیشتر مخابرات از فروش پهنای باند هست با اجرای این ساختار عملا شرکت مخابرات بدلیل عدم تامین حتی یک دهم هزینه های جاری دیگر پایدار نمی ماند و با گسترش voip با تلفنهای معمولی در عرض چند سال خداحافظی باید بشه که مشکلات عدیده ای برای کارکنان باقیمانده در مخابرات مناطق ایجاد خواهد شد و اینکه می گویند این معاونت به شرکت تبدیل نخواهد شد یک دروغ محض است

    و اما در مورد همکارانی که می خواهند درر این معاونت ثبت نام کنند یک مورد باید هشدار داده شود
    ۱_در بخشنامه قید شده همکار رسمی که به این شرکت بتواند بپیوندد اگر در ارزیابی نمره کم اخذ نماید در اختیار سایر معاونتها قرار خواهند گرفت با این روند و تعداد پرسنل موجود در کدام معاونت ردیف خالی وجود خواهد داشت که وی مشغول شود
    ۲_در مورد همکاران شرکتی قید شده در صورت پیوستن به این معاونت و اخذ نمره ارزیابی پایین از وی خداحافظی خواهد شد یعنی دیگر به مخابرات مناطق هم نمی تواند برود

    1. ناشناس می گوید

      با سلام و احترام
      بنده با شماره تلفنی که در سایت معاونت فناوری اطلاعات در قسمت تماس با ما درج شده بود همین الان تماس گرفتم و پرسیدم چرا اگه نیروی شرکتی رتبه رو کسب نکنه اخراجش میکنید؟ گفت ما همچی چیزی نگفتیم گفت اگر رتبه مد نظر در ارزیابی رو نیاره یا به بخش دیگری از معاونت فناوری اطلاعات منتقل میشه و یا اینکه کلا باید از معاونت فناوری اطلاعات بیرون بره و با نظر شرکت پیمانکار و مدیران بخش هایی که تیاز به نیرو دارن در اون قسمتها مشغول بشه. گفت اصلا اخراج و خداحافظی در کار نیست. قراردادتون همچنان با تی سی تی هست و به قسمت دیگری میروید. بنابراین همکاران شرکتی نگران نباشید. خودتون هم میتونین زنگ بزنین و بپرسید. که خیالتون راحت بشه

  10. ناشناس می گوید

    درود
    فیلد کلمه عبور چی باید نوشته بشه ؟

  11. مجتبی می گوید

    سردبیر یه پست در مورد مهمانسراهای اکام شهر و رستم رود و هتل مشهد بگذارید
    یه گزارش تهیه کنید هتل دیدار کیش چی شد.هتلی که تا چند سال پیش همکاران مخابراتی ازش استفاده میکردن و دیگه نه تو سایت hr و کلا دیگه هیچ جایی نیست
    یه گزارش از مهمانسرای قشم تهیه کنید….لطفا این کارو بکنید..تو شرایط فعلی رفاهیات پولی که نیست حداقل رفاهیات فیزیکی بگید چی شد

  12. ناشناس می گوید

    عجب

  13. همکار می گوید

    سلام بنده در رشته ای نامرتبط مدرک دکتری دارم. می تونم رزومه ارسال کنم؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      من نمیدونم دقیقا
      ولی اونجا متخصص آی تی میخوان.ولی به نظرم میتونید ثبت نام کنید

      1. همکار می گوید

        ممنون. فقط رمز ثبت کاربری رو نمی دونم چیه

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          چه جوری وارد ویندوز میشه؟
          پسورد ایمیل ها ، ویندوزتون و شبکه itc همش یکیه
          اگر یادتون نیست زنگ بزنید به قسمت آی تی استانتون
          بگین براتون درست کنه

          1. همکار می گوید

            خیلی ممنون. لطف کردید؟

  14. وحید می گوید

    یوزر و پسورد را چی وارد کنیم؟

  15. […] و بر اساس اطلاعات جدید ویرایش شده است.لطفا خبر جدید را اینجا بخوانید. ۲۵ ۵,۶۲۹ کلید اشتراک(Share) […]

نظرات بسته شده است.