مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر سلام می کند- سلام بر خوش حسابی! سنوات شرکتی ها را پرداخت کنید!

مخابرات ما- سردبیر دیگر کاسه صبرش لبریز شد و برای پرداخت سنوات کارکنان شرکتی ها مدعی شد!

مخابرات ما (سردبیر ) – سلام می کنم به همه کسانی که دردهای مردم را می شناسند و برای درمان آن از خود می گذرند! حتی سلام می کنم به کسانی که حداقل در پی پرداخت حق مردم هستند حتی اگر کم ارزش باشد!

 

مدت ها ناراحتی و عصبیت دوستان شرکتی مخابرات را دیدم و سعی کردم مایه آرامش آنان باشم! اما به نظر می رسد دیگر زمان آن رسیده است که مشکلات مالی آنان در اولویت قرار بگیرد!

کارکنان شرکتی زودتر از اقشار دیگر مخابراتی، به اعتراضات و تجمعات روی آوردند اما بجای شنیدن حرفهایشان بشدت سرکوب شدند.بنابراین اگر انتظار دارید نیروهای شرکتی هم مثل بازنشستگان در اعتراض باشند، این ممکن نیست! آنها خسته تر از آن هستند که حتی اعتراض کنند!

 

ساختن با حقوق اندک، ساختن با بی پولی و مشکلات اقتصادی کار همیشگی ما مردم است.اما وقتی چیزی را حق خود بدانیم، به همان اندک طناب نازک وصل می شویم تا تعادل زندگی خود را حفظ کنیم. در مخابرات، همه نیروی انسانی چه شاغل و چه بازنشسته طلبکارند اما باید طلب نیروهای ضعیف تر در اولویت قرار بگیرد.از جمله طلب بازنشستگان و کارکنان شرکتی.

اینک که کمی به مطالبات بازنشستگان پرداخته شده، چه خوب است که پرداخت نیروهای شرکتی در اولویت قرار گیرد. می خواهم از تمام امتیازات سردبیر، همکاری و دوستی استفاده کنم و از مجموعه مدیریت مالی مخابرات ایران بخواهم سنوات کارکنان شرکتی-سال ۱۴۰۱ را به سرعت پرداخت کنند.این رقم در مقابل بقیه پرداختی های مخابرات به حساب نمی آید کافی است بدانید و به ذهن بسپارید که سنوات نیروهای شرکتی باید تا پایان سال ۱۴۰۱ پرداخت می شد ضمن اینکه حق طبیعی آنان است که با حقوق سال ۱۴۰۲ دریافت کنند.

اگر شرکت مخابرات معادل این رقم وامی دریافت می کرد، طی این شش ماه تاخیر پرداخت، چقدر سود می داد؟ چرا معوقات شرکتی ها نباید بر اساس قانون دستمزد پرداخت گردد؟ فرض کنید وام گرفته اید!

می دانم گروه های مختلف، هر کدام انتظار دارند سردبیر از آنان حمایت کند اما سردبیر وقتی دخالت می کند که کارد به استخوان رسیده باشد.برای کارکنان شرکتی مبلغ سنوات، مثل همان طناب ابتدای مطلب است تا بتوانند اندکی تعادل خود را حفظ کنند.

از همه مدیران و مسئولان و کارشناسان سپاسگزارم بابت تمام لطف ها و محبت هایشان. اما می خواهم همه را فعلا در کاسه نیروهای شرکتی بریزم.

 

1442770cookie-checkسردبیر سلام می کند- سلام بر خوش حسابی! سنوات شرکتی ها را پرداخت کنید!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.