در شبکه های اجتماعی مدیران به نوبت پاسخگو باشند
مخابرات ما- در عصر حاضر بدون شفافیت در مدیریت نمی توان موفق بود.برای شفافیت باید پاسخگو بود.نه در رسانه هایی که متکلم وحده باشید بلکه در جایی که توان پرسیدن و اصرار بر پاسخ داشته باشند. در جایی که از مشکلات شناخت کافی داشته و خود نیز شفاف باشند.
در شرکت مخابرات ایران، همیشه گفته ایم، بین مدیران ارشد و کارکنان، حتی بین مدیران مناطق و کارکنان، لایه ای ایجاد شده که با تاریکی، کم اطلاعی و بی رابطه ای پر شده است. انگار در دو جزیره جدا هستند.این فاصله را یک رسانه می تواند پر کند.
حالا،
مخابرات ما به خواست مخاطبانش اعلام آمادگی می کند تا در فضای مجازی مجری جلساتی باشد که مدیران حضور یافته و بدون تعارف پاسخگوی سوالات آنلاین حاضرین باشند. اعضای هیئت مدیره بویژه رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران، مدیر عامل شرکت، معاونین مدیر عامل و مدیران مناطق مخابراتی و حتی مدیران لایه های پایین تر می توانند در این جلسات حاضر باشند.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شامل وزیر و معاونینش بویژه سازمان تنظیم مقررات که اختیار کامل از سوی وزیر دارد شامل این مجموعه پاسخگو خواهند بود.
اما،
با وجود خواست مخاطبان، با وجود میل قلبی خودم، می دانم این اتفاق نخواهد افتاد، به یک دلیل روشن!
- هیچکس خود را مسئول فعالیت هایش نمی داند! همه در سمت چپ مدیر بالادستی نشسته و خود منتقد شرایط جاری هستند! دلیل آن را اختیار می دانند! مدیری که اختیار ندارد نمی تواند مصاحبه کند، راه نشان بدهد و قولی بدهد!
در عین حال، هر یک از فضاهای شبکه های اجتماعی که انتخاب مدیران باشد، ما آماده ایم! اما پیشنهاد ما فضای اینستاگرام است تا مخاطبان بدون محدودیت و در لحظه سوالات خود را بپرسند.
بدون تعارف خود را وقتی می توانید مدیر بدانید که آماده پاسخگویی باشید.
ما بازنشستگان نمی خواهیم با مدیر عامل مخابرات که آقای سلطانی هست و پاسخگو هیچ بازنشسته ای نیستن چگونه میشه حرف زد
سلام
میشه ترجمه اش کنین؟
با سلام خدمت مهندس آرشیان تنها تنها زبان پاسخگو مخابرات
نیازی به لایو گذاشتن و سوال پرسیدن از مدیران ندارد از الان تا پیامهای یکی دو سال قبل و نگاه کنید متوجه میشوید همه شاکی و ناراحتن کسی خوشحال از وضعیت موجود نیست پس این خودش نشون دهنده قضیه ست به مدیران بگید مخابرات ما رو بخونن و همینجام پاسخگو باشند
سلام سردبیر خداقوت
درخوزستان هم این لایه ضخیم و عمیق وجود دارد وهیچ تلاشی برای کارکنان نمیشود .حتی دیدنشون جز افتخارات پرسنل هست
سلام سردبیر محترم خدا قوت به شما وهمکارانت بدهد
من از استان مرکری / اراک
بنده و بیش از یکصد نفر از همکاران در سال ۱۴۰۰ که با اجبار و قول توخالی مدیرمنطقه ومدیر اداری وقت به شرطی که مطالبات تا پایان سال تصفیه میگردد باز نشست شدیم . ولی وصول مطالبات نصفه نیمه و دلخواه تا آذر ماه ۱۴۰۱بطول انجامید ولی طلب صندوق ۶٪ پولی که هرماه از حقوق کسر تا بعداز بازنشستگی مشگل گشا این دوران باشد تا امروز آبان ۱۴۰۲ پرداخت نشده و ارزش ریالی آن با این تورم به صفر نزدیک میشود . و جهت پیگیری مطالبات به مدیر منطقه و مدیر مالی مراجعه اعلام فرمودند باید جهت رسیدن به خواسته ها ومطالبات از طریق رسانه ها و تجمعات پیگیری کنید و از خود و قولهای یکصد من یه غاز شانه خالی میکند . این است پاسخگویی مدیران منطقه مرکزی که فقط به چند صباح طولانی شده مدیریت بی مدیریت خود فکر میکنند
سال گذشته متاسفانه مدیران نیروی انسانی استانها به هر شکلی که بود تلاش کردن تا همکاران بازنشسته شوند
اما امروز کاری از دستشان بر نمی آید ولی …
درود براستاد آرشیان
انشاءالله اگر طرح شروع وپاسخگویی شروع شد ازاستان فارس شروع کنید
عمق فاجعه مشخص خواهد شد اینجا یه مدیری نشسته که استاد پیچودن است
درود بر سردبیر زحمتکش.
در استان بوشهر این لایه ضخیم وپراز حفره ی عمیق بین مدیروکارکنان که سالهاست پرچم داراست.حتی بین اموراداری (،کارگزینی)و کارکنان نیز میدرخشدومسئول جوابگو پیدا نمیشه
سلام و ارادت
سردبیر عزیز همیشه همه زحمات ما گردن شما بوده و بابتش واقعا از شما سپاسگذاریم
قطعا شما بهتر در جریان تبدیل وضعیت ایثارگران هستین خواستم خواهش کنم از شما به عنوان برادر بزرگ ما
اگر تبدیل وضعیتی در کار نیست به ما بفرمایین تا از این همه استرس و فشار خلاص بشیم
خدا شاهده خیلی از ماها تو این وضعیت بلاتکلیفی افسردگی گرفتیم
اگر هم خبری هست واقعا به ما بفرمایین تا کی باید صبر کنیم.
خواهش میکنم جواب منو بدین
خدا بهتون سلامتی بده
محمد جان
روزی یک بار اینو میپرسی
منم جواب میدم
لطفا به پاسخ های قبلی مراجعه کنید (۵-۶ تا)
پاسخگوبودن،با قائم موشک بازی ودروغ گفتن وکج دهنی کردن به زیرمجموعه آن خیلی فرق می کنند..!!! اینومدیران ارشد مخابرات خراسان رضوی خوب بلدند..!!تربیت اداری،نداشتن غرور،سوادمدیریتی،دوست نداشتن میزوجایگاه،فراموش نکردن گذشته و…خیلی موارد دیگه درپاسخگو بودن تاثیر دارد.ولی متاسفانه!!!! توقع مامثل آب در هاون کوبیدن هست وبس!!
اینجا بحثی از خراسان رضوی نداشتیم! نه!
سلام آقای سردبیر، شما دارین زحمت می کشید ،برای همه همکاران برای این پیشنهادتون،ولی چه فایده ،این مدیران باید بیایند قول های الکی ،سرکاری،یا حرف های تکراری بزنند،آیا حقوق همکاران را بالا می برند یا آیا ازاین به بعد حقوق ها رو به موقع می دن،یا آیا طرح کارشناسی بقیه شرکتی ها رو درست می کنند یا شرکتی هارو قراردادی می کنند تا کل همکاران یکپارچه بشن، فقط باید دروغ بگویند،دروغ ،دروغ دروغ،…
ببینید!
شاید یک مدیر بخواد دروغ بگه
ولی یادتون نره که وضعیت آنلاینه
و همونجا بیننده ها میتونن پیام بذارن
و مجری هم می تونه مسیر را تغییر بده
سنوووووووووووووووووووووات مارو بدیییییییییین
لطفا اسم رو تغییر بدین
اسم نمی تونه خود پیام باشه
پاسخگویی؟ چی چی هست؟ ..این تفکر مدیر ایرانی-مخابراتی است..چیزی بنام مسئولیت و پاسخگویی در مرامشان نیست..اگر میدانستن که مسئولیت و پاسخگو بودن از ضروریات مدیریت است از آن فراری بودن ولی فعلا که چنین اعتقادی ندارند به هر قیمتی در پی گرفتن و بعضاً حفظ آن هستند.
سلام
تا کی میخواهیم خودمون رو گول بزنیم و وضعیت خراب سازمان یافته رو نبینیم
این برادران هم قسمتی از این سیستم هستند ، پاسخگویی در شبکه های اجتماعی یعنی شفاف سازی و این با ماموریت آقایان مغایرت دارد.