مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدارک مطالبات از بیمه دانا (قرارداد اول) جمع آوری می شود

مخابرات ما – به دستور معاون نیروی انسانی مخابرات مدارک مطالبات بیمه شده ها از شرکت دانا (در قرارداد اول) جمع آوری می شود.

مخابرات ما – در مخابرات ایران و مخابرات مناطق، بر اساس خواست معاون توسعه نیروی انسانی مخابرات، مدارک مطالبات بیمه شدگان از شرکت بیمه دانا در قرارداد چند سال پیش، در استانها جمع آوری و برای ستاد مخابرات ایران ارسال می گردد.

بر اساس گفته معاون نیروی انسانی بر اساس مبلغ، تعداد و شرایط مطالبات تصمیم مناسب اخذ خواهد شد.

این خبر چندی قبل در مخابرات ما منتشر شد لذا مخاطبان، مشکلاتی را مطرح کرده اند که برای اطلاع ستاد مخابرات ایران و معاونت نیروی انسانی درج می گردد.

  • حجم مطالبات از بیمه دانا به مراتب کمتر از مطالبات از بیمه معلم است.لذا پیگیری مطالبات از بیمه معلم، اولویت اول است.
  • هم زمان با جمع آوری مدارک مطالبات از بیمه دانا، باید مدارم مطالبه از بیمه معلم نیز جمع آوری شود.
  • اصل مدارک در زمان خودش به بیمه ها تحویل شده است. لذا مدرک مستندی دست بیمه شده ها وجود ندارد تا به مخابرات ایران تحویل گردد. پیشنهاد بیمه شده ها این است که این مدارک بصورت جمعی از بیمه دانا و یا معلم دریافت گردد.
  • بسیاری از مدارک لازم، قابلیت دریافت المثنی ندارد. مثلا برای عمل جراحی،زمانی فاکتور لوازم و اجناس تایید می شود که بیمار روی تخت جراحی است.ضمن اینکه دریافت مجدد مدارک، بدون اطلاعات شرکت بیمه، باب مدارک جعلی را هم باز خواهد کرد.نه به این معنا که کسی بخواهد سوء استفاده کند، بلکه برای تهیه اصل مدارک مجبور به بازسازی شرایط و تکرار فاکتور دارد.
  • به نظر نمی رسد درخواست مدارک پس از دو سال، واقعا منطق درستی باشد ضمن اینکه مطالبه اصلی از بیمه معلم است نه بیمه دانا.

باید منتظر ماند تا سیاست های جدید معاونت نیروی انسانی در همه موارد شفاف شود.

 

1458470cookie-checkمدارک مطالبات از بیمه دانا (قرارداد اول) جمع آوری می شود

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. خسته دل کهنه کار می گوید

    سلام آقا سردبیر عزیز و زحمت کش
    مطالبات مانده از بیمه دانا در سایت sos موجود و برای هر فاکتور کد پرونده و شماره قرارداد وجود دارد همکاران می توانتد از سایت مذکور اطلاعات تک تک فاکتورها را با قید کد پرونده و شماره قرارداد که مستند هم می شود جمع آوری کرده و در فرمی ثبت کنند ضمن ارائه به مخابرات مناطق یک کپی هم پیش خود نگهدارند

  2. سعید می گوید

    مطالبات سال ۹۵ با دلار ۴۰۰۰ تومانی الان چه ارزشی دارد که پیگیری می شود ؟ اگر واقعا دنبال مطالبات هستند بروند سراغ مطالبات از سال ۹۹ تا ۱۴۰۲ بیمه معلم، ضمنا همه مدارک برای بیمه ارسال شده و اکثر همکاران مدرکی ندارند، با این روش برخورد تنها احتمال شراکت مخابرات با بیمه معلم هست!

  3. منتظر گفتگو می گوید

    با سلام خدمت سردبیر محترم
    دست شما درد نکنه از این خبررسانی طاقت فرسا از مخابرات که اطلاعات قطره چکانی هم درز نمی کند . اهمیت کار شما زمانی مشخص می شود که مثلا ما به واحد رفاه استان مراجعه می کنیم در مورد پرداخت مطالبات از بیمه ها اظهار بی اطلاعی می کنند. درسته شاید نامه رسمی ارسال نشده باشد حداقل اطلاعاتی غیر رسمی از همین سایت شما که اخبارش معتبر هم هست کسب نمی کنند یا با رفاه تهران ارتباط بر قرار نمی کنند که آیا این موضوع صحت دارد یا نه ؟ به نظر سایت شما باعث شده تا کلا مخابرات از هر جهت ( پاسخگویی و جهت گیری اهداف سازمانی ) در ریل پویایی نسبی قرار گیرد که اگر نبودید این انجماد همه را می بلعید . پایدار باشید .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      از لطفتون ممنونم
      چرخش اطلاعات -حتی غلطش- باعث میشه همیشه همه احساس کنن یه ناظر بیرونی داره نگاهشون می کنه
      ضمن اینکه وقتی احساس می کنی حرفی برای گفتن داری اون چرخش اطلاعات توسط رسانه ایجاد میشه
      ولی کار سخت و طاقت فرسایی است
      واقعا سخته

  4. ناشناس می گوید

    با سلام
    آقایان لطفا مطالبات درمانی از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ شرکت بیمه معلم وشرکت sos را پرداخت کنید قرارداد قبلی بیمه دانا مربوط به ۵ سال پیش یعنی سال ۱۳۹۷ یپشکش !!!!!!!
    بقول معروف آهو نچرد پنبه ما را ما گذشتیم از پشمش

  5. بازنشسته می گوید

    سلام این هم یه جور سرکاریه می‌خوان وقت بگذره راست میگن بیمه معلم روپیگیری کنند تا مدارک اونجا هم ازبین نرفته کیه مدارک پنج سال پیش رو نگه داشته باشه من دوهفته قبل فاکتور داندنپزشکی فرستادم زنگ زدن میگه مریض رو بیار استان دکتر ببینه باید بیشتر از پول فاکتور روهزینه کنم برم

  6. از اصفهان می گوید

    سردبیر : طی سالهای که طرف قرارداد مخا برات با بیمه معلم بوده تمام مدارک تحویل بیمه معلم داده شده و همکاران رسید دریافت کرده اند!ولی بیمه معلم طی سه سال گذشته مبلغی پرداخت نکرده است!!!

  7. رضا می گوید

    با سلام حضور محترم سردبیر جهت استحضار بیمه قبلی دانا مربوط به دو سال قبل نیست بلکه حدود پنج سال پیش است آخرین تاریخ بیمه دانا ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ بود

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ممنونم از توضیحتون

نظرات بسته شده است.