مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

امضاء قرارداد ۱۱ شهر استان اصفهان برای اجرای پروژه فیبرنوری

با حضور معاون برنامه‌ریزی وزارت ارتباطات و معاون استانداری، قرارداد ۱۱ شهر استان اصفهان برای شروع پروژه فیبرنوری با فناپ و آسیاتک امضاء شد.

مخابرات ما – به گزارش سیتنا، با حضور علی اصغر انصاری، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات، مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، جعفر مطلب زاده، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، شهرداران ۱۱ شهر استان و جمعی از مسئولین استانی، قرارداد شروع پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها منعقد شد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی در این جلسه ضمن بیان اینکه پروژه توسعه فیبرنوری منازل و کسب و کارها اساس توسعه دیجیتال کشور است، گفت: این پروژه از مهمترین پروژه های زیرساختی و اولویت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تصریح کرد: پروژه FTTH در استان اصفهان در هفت شهر بهارستان، مبارکه، فولادشهر، مجلسی، خوانسار، گلپایگان و داران شروع شده و تا کنون بیش از ۲۱۶ هزار متر حفاری توسط اپراتورهای فناپ و آسیاتک داشته ایم.

بر اساس این گزارش شهرداران شهرهای شهرضا، فلاورجان، زیباشهر، طالخونچه، حبیب آباد، حسن آباد کمشچه، جوزدان، رضوانشهر، اشترجان و ده سرخ قرارداد شروع پروژه فیبرنوری منازل و کسب وکارها را با اپراتور ابلاغی سازمان تنظیم مقررات امضاء کردند.استان اصفهان ۱۱۴ شهر با جمعیتی بیش از ۴٫۵ میلیون نفر دارد که ۸۸ درصد جمعیت کل استان را تشکیل می دهد.

 

پی نوشت سردبیر-… در حالی است که هنوز در مخابرات با وجود امضای unsp تحرکی دیده نمی شود.
1463260cookie-checkامضاء قرارداد ۱۱ شهر استان اصفهان برای اجرای پروژه فیبرنوری

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    از این شوآف ها در زمان مدیریت فعلی اصفهان زیاد دیده می‌شود هر وقت به بهره برداری رسید خبریش کنید .

  2. ناشناس می گوید

    در شهر نسبتا کوچک گرمسار آسیا تک شروع به حفاری برای حدود۶۰۰ , fat کرده، اما مدیران مخابرات همچنان مشغول ارائه فیبر اختصاصی به کارخانه ها و دادن سرویس g. به آنان هستند واقعا چیزی نمیشه گفت، این مدیران فقط برای نابود کردن هر چه سریعتر مخابرات هستند و گرنه نبود آنان بسیار موثرتر از بودن آنان است

    1. ناشناس می گوید

      سلام و احسنت .دقیق این است

نظرات بسته شده است.