مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر: آقای دکتر پژمانفر، مخابرات به قدر یک محله در مشهد هم مهم نبوده؟!

مخابرات ما–  سردبیر مخابرات ما از دکتر پژمانفر سوالی در مورد اهمیت مخابرات و مخابراتی ها پرسیده است.

مخابرات ما – سایتی خبری در مورد دکتر پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ و نماینده مشهد و کلات در مجلس می نویسد:

به منظور بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم در بلوار اقبال لاهوری مشهد حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر نماینده مردم شهرستان های مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی به همراه  مدیران و روسای دستگاه های اجرایی در مسجد الاقصی و بلوار اقبال لاهوری حاضر و با مردم دیدار و گفتگو کرد….

به نظر می رسد وضعیت محلات و حتی روستاها اهمیت زیادی برای نماینده مشهد دارد.اما باید یادآوری کنیم که دکتر پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ وظایف دیگری هم به عهده گرفته است.

مدتی طول کشید تا ایشان به مشکلات مخابرات اشراف پیدا کند.سپس به کارکنان و بازنشستگان مخابرات وعده داد که مشکلات آنان را در قبال سهامداران و مدیران پیگیری می کند تا مطالبات آنان گرفته شود.

تا امروز گمان کرده بودیم ایشان به شدت مشغول است و گرفتاری های زیادی دارد لذا از پیگیری امور مخابرات غافل شده است اما وقتی خبر بالا را خواندیم فهمیدیم که مشکلات ما اصولا برای ایشان مهم نیست! ضمنا  یک سوال مهم در ذهن شکل گرفته است که باید امروز از ایشان بپرسیم!

آقای دکتر پژمانفر!

آیا مخابراتی ها به اندازه یک محله یا یک روستا در محدوده نمایندگی شما هم ارزش نداشت؟! رفتار شما و کم محلی به مخابرات و مخابراتی و عدم توجه به خواسته های کارکنان و بازنشستگان مخابرات به ما می گوید اصولا شما از یاد برده اید که چه قولی داده اید به مخابراتی ها!

یک مورد از قول های شما در قبال پیشکسوتان و بازنشستگان مخابراتی یادآوری می کنیم که آنان هر روز، روزی چند بار در پیامهایشان به ما یادآوری می کنند!

شما نوشته بودید : خبر خوش! از  .. ماه رفاهیات بازنشستگان، ماهانه واریز خواهد شد!

آقای دکتر!

متاسفانه رفتار شما همان نشانه های خصوصی سازی بی سر و سامان را به همراه دارد! متاسفانه!

کاش حداقل به قدر یک محله یا روستا به مخابراتی ها اهمیت می دادید و با حضور در میان آنان دو ساعت وقت تلف می کردید.

راستش را بخواهید دیگر مخابراتی ها از شما ناامید شده اند! پس همه چیز را فراموش کنید!

 

1463270cookie-checkسردبیر: آقای دکتر پژمانفر، مخابرات به قدر یک محله در مشهد هم مهم نبوده؟!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
107 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    در سال ۱۳۹۹ کارگران و برخی کارمندان ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عیدی دریافت کردند ولی متاسفانه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی ۱ میلیون ۵۰۰ هزار تومان دریافت کردند آیا این عدالت است آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست.
    در سال ۱۴۰۱ کارگران و برخی کارمندان ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عیدی دریافت کردند ولی متاسفانه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی ۱ میلیون ۸۰۰ هزار تومان دریافت کردند آیا این عدالت است آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست.
    دولت به‌ جای حمایت زیر پای بازنشستگان تامین اجتماعی را خالی می‌کند/ هیچ کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط دولت نمی‌شود دولت به جای حمایت از بازنشستگان تامین اجتماعی زیر پای آنان را خالی می‌کند دولت هیچ نوع کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی‌کند. بازنشستگان تامین اجتماعی در شرایط معیشتی خوبی قرار ندارند و تأمین هزینه‌های زندگی برای آن‌ها بسیار سخت شده است. دولت تنها به پولداران و سرمایه‌داران کمک می‌کند.
    چه تفاوتی بین کارگر شاغل و بازنشسته وجود دارد که شاغل ۱۳-۱۲ میلیون تومان عیدی می‌گیرد ولی کارگر بازنشسته که مشکلاتش قطعا چند برابر شاغل است باید ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بگیرد؟

  2. ناشناس می گوید

    با سلام
    مگر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس آقای پژمانفر نگفته بود مخابرات ایران از خرداد ماه ۱۴۰۲ بن خواربار وسایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات را پرداخت میکند حالا که بهمن ماه ۱۴۰۲ دارد به اتمام میرسد وتا کنون خبری از رفاهیات بازنشستگان مخابرات نشده است ؟؟؟؟؟

  3. بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید

    برای بنده ۱۸۳ روز در شرکت مخابرات منطقه تهران سختی کار تعلق گرفته که در شعبه ۱۳ تهران سال ۹۴ مراحل اداری آن انجام شده است و تایید شده است ولی در زمان بازنشستگی، بیمه تامین اجتماعی، ۱۸۳ روز سختی کار را برای من منظور نکرده است.
    به دیوان شکایت کردم نتیجه نگرفتم ولی این در حالی است که حدود ۲۰۰۰ نفر بدون رای دیوان با سختی کار بازنشسته شدند.

  4. ناشناس می گوید

    و این در حالی است که متأسفانه بخش خصوصی ۱۰۰ درصد فقط عامل اصلی همه مشکلات مردم و کشور بوده است.بخش خصوصی متأسفانه به نفع مردم و کشور نیست و تاکنون هم نبوده است.

  5. ناشناس می گوید

    ۱۸:۲۸۲۰ دی ۱۴۰۲
    نماینده ناتوان و عاجز در مجلس از سال ۱۴۰۰ تاکنون مشکلات اصلی کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور را رها کرده است و به دنبال اعتراض افزایش قیمت تعرفه‌های اینترنت است تاسف بار است

  6. ناشناس می گوید

    عملکرد دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس از سال ۱۳۹۲ تاکنون به نفع مردم ایران و کشور ایران نبوده است.

نظرات بسته شده است.