مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس فتاح در حاشیه بازدید از مرکز عملیات شبکه

مخابرات ما – مهندس فتاح در حاشیه بازدید از مرکز عملیات شبکه؛براهمیت تعامل با وزارت ارتباطات و توجه بیشتر به کارکنان تاکید کرد.

روی این خبر، یادداشت سردبیر منتشر خواهد شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر فتاح رییس ستاد فرمان امام در حاشیه بازدید از مرکز عملیاتی شبکه در نشستی با حضور مدیران ارشد مخابرات ( رییس و نایب رییس هیات مدیره ،اعضای هیات مدیره ، مدیر عامل و معاونان شرکت مخابرات ) به بررسی مسایل و مشکلات حوزه مخابرات پرداختند.

مهندس فتاح در این نشست با تاکید بر اهمیت تعامل با وزارت ارتباطات و توجه بیشتر به کارکنان اظهارداشت : نظام اسلامی برمبنا رضایت مردم شکل می گیرد . با تقویت روابط و ایجاد وحدت رویه از مخابرات حمایت می کنیم تا مسایل و مشکلات این شرکت بر طرف شود .

وی با اشاره به اهمیت مخابرات درایجاد ارتباطات امن وپایداری در کشور بر ارایه خدمات به مشتریان  تاکید داشت و گفت: توسعه در حوزه ICT در دنیا با سرعت زیادی در حال پیشرفت است ، باید به فناوری روز دست یابیم و از دنیاعقب نمانیم زیرا رضایت مردم و مشتریان برای بهره گیری از خدمات فناوری بسیار اهمیت دارد .

دکتر محمود زاده رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران  همچنین در این نشست با اشاره به راهکارهای مختلف برای حل مسایل در این شرکت تصریح کرد  : با شناسایی هزینه درآمد ها و مطالعات دقیق اقتصادی ، با وجود ۱۱ هزار مرکز در هر منطقه از شهر و روستا در سراسر کشور مخابرات وارد وضیعت جدیدتری نسبت به گذشته می شود .

وی با اشاره به اینکه در این دولت فرصت خوبی ست که شرکت مخابرات  با حمایت وتعامل مناسب بتواند به تعهدات خود عمل کند گفت : توجه به نیروی انسانی از اولویت های اصلی شرکت است .در حوزه منابع انسانی و عملکرد در بخش های خودگردانی شرکت های خدمات اول و شسکام اقدامات خوبی انجام شده است و نظامات نیروی انسانی وضعیت بهتری را در پیش گرفته است.

دکتر محمود زاده همچنین تصریح کرد: از نظر ترکیب نیروی انسانی تحولاتی مناسب با تغییرات و ساختار آتی ایجاد می شود و آموزش لازم برای نیروی آموزش انسانی متخصص متناسب نیز صورت می گیرد.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران افزود : امیدواریم با تحقق برنامه های اصلی شرکت مخابرات ایران در حوزه های مختلف،  از هر لحاظ شاهد توسعه متناسب و متوازن شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگ ترین اپراتور ارتباطی کشور باشیم.

دکتر سید هاشمی معاون ستاد فرمان امام نیز در این نشست با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر برای حل مسایل مخابرات گفت : با همکاری و همفکری و تعامل با وزارت ارتباطات موضوعات مطرح شده در این شرکت به نتیجه مطلوب برسد .

وی با اشاره به حمایت و توجه بیشتر شرکت مخابرات ایران گفت : نخستین کار سامان دادن به خانواده مخابرات است . با ایجاد راهکارهای موثر مسایل کارکنان و بازنشستگان را می توان به زودی برطرف کرد .

1465620cookie-checkمهندس فتاح در حاشیه بازدید از مرکز عملیات شبکه

Please rate this

0 1 2 3 4 5
28 نظرات
  1. علی می گوید

    سلام سردبیر جان
    مسیولین مخابرات فقط حرف زدن و بلدن ولی درعمل هیچ کاری انجام نمیدن . ( سامان دادن به خانواده مخابرات )
    شعار خوبیه . مگه خانواده مخابرات همان پرسنل مخابرات نیستن که همه ناراضین . از کل نیروهای مخابرات چه شرکتی چه رسمی چه بازنشسته یه امار بگیرید ببینید کدام قشر راضی هستن از وضعیت موجود مخابرات . اقایون مدیر اگع این نیروها نباشن شماها هم نیستین پس به فکر باشد .

  2. رضا می گوید

    با عرض سلام سردبیر محترم همانگونه که در بالای خبر درج شده منتظر یادداشت شما برای این خبر هستیم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      امروز زبون دراز متنی نوشت
      به همین دلیل من یه کم صبر کردم

      1. انسانم آرزوست می گوید

        سلام سردبیر عزیز

        خسته شدیم بگید دیگه

        با احترام به شما،ما دیگه به مخابرات ما عادت کردیم و به نوعی معتاد هم شدیم ( البته از نوع خوبش)

        نهایت اینه که پیش بینی شما تحقق پیدا نمی کنه که پر واضح است دخل و تصرفی ندارید و متغیرهای خارجی بسیاری روی این قضیه تاثیر گذارند

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          سلام
          همانطور که نوشتید خیلی از نوشته ها تحلیلی است و در تحلیل یک پیش بینی هم وجود داره
          اما وقتی برخی از خوانندگان ظرفیت مخالفت با عقایدشون رو ندارن … باید چه کنم!
          منتظرم این مسائل مالی یه جوری رفع و رجوع بشه تا بشه بحث های اساسی مطرح کرد

  3. همکار بازنشسته می گوید

    هر کسی حرفی بزنه شاید بشه باورش کرد اما ان سخنان سید هاشمی در مورد بازنشستگان تاریخی شد. این فرد از مخالفان رسیدگی به وضعیت بازنشستگان است و تا در راس کار است درب روی همین پاشنه می چرخد.

  4. ناشناس می گوید

    لطفا یکی به این حضرات نابغه ونیست درجهان اعلام کنه که بابا مخابرات که به محله برو وبیادانشمندان بی بدلیل تحت عنوان مدیرعامل وهییت مدیره و….تبدیل کردید دلیلش وضعییت فعلی وپیشرفت شگرف فنی واقتصادی شرکته که بایدکشورهای دیگه باید بیان الگو برداری کنن ..حداقل دراین شرایط اسفباراقتصادی سنوات بازنشستگان۴۰۱ پرداخت کنید یا حداقل ذره ای مردانگی داشته باشید وکناره گیری کنید که متاسفانه اهل این حرفها هم نیستید.

  5. علیرضا نجفی می گوید

    سلام جناب فتاح هم آبی ازش گرم نمیشه طبل توخالیه اگر بخواد کار کنه باید سیدهاشمی را کنار بذاره ولی با وجود این شازده معلومه که هیچ کاری برای پرسنل بازنشسته و شاغل نمیکنه . دلخوش نباشیم یعنی…

نظرات بسته شده است.