مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طنز امروز – آقای رئیس ستاد اجرائی! ما را به مادربزرگ ها حواله می دهید؟!

مخابرات ما- (زبون دراز) رفتار و منش و گفته های آقای رئیس ستاد اجرائی مثل این است که ما را به مادربزرگ ها حواله می دهد؟!

مخابرات ما (زبون دراز) – امروز به پیشنهاد سردبیر، مجموع فعالیت های رئیس جدید ستاد اجرائی (سهامدار عمده مخابرات)  و مدیران مخابرات را منتشر کنیم! فقط همینقدر بگویم که مسئولیت اول این عزیزان تازه وارد و کهنه وارد، رفع مشکلات شاغلین و بازنشستگان بوده است.

گزارش اول-جلسه رئیس ستاد با مدیران مخابرات

پرویز فتاح در نخستین جلسه رسمی خود ضمن دیدار با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران پیگیر مسائل و مشکلات کارمندان و بازنشستگان مخابرات شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام  با اعلام تصمیم بر اصلاح برخی رویه‌ها، بر رفع فوری موانع پرداخت مطالبات کارکنان مخابرات تاکید و ضمن صدور دستورات لازم ابراز امیدواری کرد که این مسائل در بازه زمانی معقولی برطرف گردد.

گزارش دوم- بازدید رئیس ستاد از مرکز عملیاتی شبکه

پرویز فتاح رییس ستاد فرمان امام در حاشیه بازدید از مرکز عملیاتی شبکه  اظهارداشت: نظام اسلامی برمبنا رضایت مردم شکل می گیرد. با تقویت روابط و ایجاد وحدت رویه از مخابرات حمایت می کنیم تا مسایل و مشکلات این شرکت بر طرف شود.

محمود زاده رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران همچنین در این نشست با اشاره به راهکارهای مختلف برای حل مسایل در این شرکت تصریح کرد : در حوزه منابع انسانی و عملکرد در بخش های خودگردانی شرکت های خدمات اول و شسکام اقدامات خوبی انجام شده است و نظامات نیروی انسانی وضعیت بهتری را در پیش گرفته است.

سید هاشمی معاون ستاد فرمان امام  با اشاره به حمایت و توجه بیشتر شرکت مخابرات ایران گفت: نخستین کار سامان دادن به خانواده مخابرات است. با ایجاد راهکارهای موثر مسایل کارکنان و بازنشستگان را می توان به زودی برطرف کرد.

و حالا ذکر دو حکایت!

حکایت اول

دهقانی از مأمور مالیات به حاکم شکایت برد. حاکم مأمور را نفرین بسیار کرد. دهقان به خشم آمد و نومید راه بازگشت در پیش گرفت. حاکم گفت: «کجا می‌روی؟» گفت: «نزد مادر بزرگم، زیرا او بهتر از تو نفرین می‌کند.»

حکایت دوم

دوست مدیری داشتیم که در جلسات وقتی مورد سوال قرار می گرفت و بازخواست می شد در پاسخ می گفت: طرحش را داده ایم، می فرستیم برای اجرا!

این طرح ها هرگز به اجرا تحویل داده نمی شد!

*****************

کافی است یا توضیح دیگری هم لازم است؟

1466420cookie-checkطنز امروز – آقای رئیس ستاد اجرائی! ما را به مادربزرگ ها حواله می دهید؟!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
13 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    بازنشستگان محترم مخابرات به انتظار این بودند که ریئس ستاد اجرایی فرمان امام برای انها دلسوزی کند و به مدیر عامل و هیئت مدیره مخابرات فشار اورد که حق و حقوق انها را پرداخت کند نخیر، ایشان هیچ کاری برای شما انجام نمی دهد چون فقط می خواهد خدمات شرکت مخابرات به مشترکین انجام شود ودرامد داشته باشد وظیفه ای ندارد که کارمند و بازنشسته مخابرات به حق و حقوق خودش میرسد یا نه، چون اینها مربوط به هیئت مدیره و مدیر عامل مخابرات است که هیچکدام نمی خواهند این حق و حقوق پرداخت شود مخصوصا مدیر عامل سلطانی و محمود زاده تا این دو نفر در این شرکت هستند هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد و حق و حقوقی پرداخت نخواهد شد

  2. مخابرات اشغالی می گوید

    قبلاً مسئولین مخابرات ادعا می کردند که ۶۰ درصد هزینه های مخابرات هزینه پرسنلی است. این عدد اخیراً به ۹۸ درصد رسیده است!
    با هم سری به کدال می زنیم:
    به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت مخابرات ایران در مدت ۶ ماهه سال ۱۴۰۲ حدود ۵۱۹۱ میلیارد تومان درآمد از فروش محصولات خود به دست آورد. در مدت مشابه سال قبل این رقم حدود ۳۶۰۸ میلیارد تومان بود که نسبت به دوره مشابه قبل حدود ۴۴ درصد رشد داشته اشت. همچنین فروش این شرکت در شهریور ماه ۸۵۹ میلیارد تومان بود. (پایان خبر)
    این یعنی میانگین درآمد مخابرات ماهانه ۸۶۵ میلیارد تومان بوده است. ۹۸ درصد این مبلغ ۸۴۷ م ت و ۶۰ درصد آن ۵۱۹ م ت می شود. حال شما بگویید اگر ۸۴۷ میلیارد یا ۵۱۹ میلیارد ماهانه برای حقوق پرسنل هزینه می شد، این وضع الان ما بود؟ اوضاع ما شبیه آنهایی که ماهانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیارد تومان برایشان هزینه میشود هست؟
    حکایت: شخصی را اسبی لاغر بود . گفتند: چرا این را جو نمی دهی؟ گفت: هر شب ده من جو می خورد . گفتند: پس چرا چنین لاغر است؟ گفت: یک ماهه جو اش نزد من به قرض است . کلیات عبید زاکانی
    شما را نمی دانم! خیلی هم عذر می خواهم! بلا نسبت. ببخشید! سال هاست که با اسب آن مرد بد جور همذات پنداری میکنم!!!!!!

  3. هادی می گوید

    . سلام عالی بود اینقدر حرف تو دلم مانده جای هیچ کدام از این آفایان اینجا نیست

  4. ناشناس می گوید

    زمان معقول یعنی بی خیال

  5. علی می گوید

    بازنشستگان سال ۱۴۰۰ مخابرات الان نزدیک به ۳ سال است بازنشست شده اند و هنوز مخابرات حق وحقوق انها را نداده از جمله صندوق ۶درصد که پول خود بازنشستگان بوده پاداشهای چندین ساله و رفاهیات دیگر کی پرداخت می کنید هر …. بو د تا الان حق و حقوق بازنشستگان را پرداخت کرده بود

  6. ناشناس می گوید

    آقای فتاح لازم است بدانند که مدیران فعلی شرکت مخابرات کارشان با نفرین و اخم درست نمی شود باور بفرمایید هر آدم دیگری بهتر ار اینان عمل می کند محض رضای خدا کاری کنید . اگر با وجود شما وضع با گذشته فرق نکند پس آمده ای چکار کنی همان قبلی که جای شما بود برای ما بهتر …

  7. ناشناس می گوید

    نه فتاح ونه سلطانی

  8. بدهکار شرمنده مخابراتی می گوید

    سلام ،
    لازم است زبون دراز جان !
    چون نرود میخ آهنین در سنگ !

  9. ناشناس می گوید

    پس از ۲۳ ماه هنوز سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات واریز نشده است.
    از مسئولان محترم عاجزانه تقاضای پاسخ و پی گیری لازم داریم.

  10. ایرانی می گوید

    با سلام و احترام
    جناب فتاح بزرگوار
    متاسفانه مخابرات درگیر مسائل و معضلات بسیاری است و کارکنان هم اکنون بدنبال مقصر و مجازات آن نیستند اما طی دوره پسا خصوصی سازی کارکنان رنج های بیشماری را تحمل کرده اند و میتوان گفت که دیگر تاب و توانی و رمقی در جان خسته آنها نمانده (خصوصاً در سالهای ۸۹تا ۹۸ که پائین ترین میزان دریافتی را میتوان گفت در بین تمامی حقوق بگیران) ،و به جرات میتوان گفت که نیروهای مخابرات جزءپاک ترین،باوفاترین، کاری ترین و دلسوز ترین و کارآمدترین نیروها هستند و شرکت را با تمام وجود دوست دارند زیراعمر و جوانی خویش را در آن گذرانده و به پایش گذارده اند فلذا از حضرتعالی انتظار دارند با درایت خویش و احترام و اعتماد به توان و تخصص کارکنان عزت و احترام خدشه دار شده را با حل مشکلات همه مخابراتی ها اعم از کارکنان رسمی و شرکتی ،بازنشستگان و …باز گردانید زیرا این شرکت هم امکانات و جایگاهش را دارد و هم زیر ساختش را و تنها همدلی و همراهی با متخصصین درون شرکت و استفاده از توان آنان و پرداخت حق حقوقشان میتواند رهگشای مشکلات باشد

  11. کارمند موچولو می گوید

    همه اش تقصیر زبون دارزه وبس وبقیه تقصیری ندارند!!!!

  12. شناس می گوید

    عالی بود
    از “زمان معقول” و “وضعیت بهتری را در پیش گرفته” معلومه که خبری نیست

    1. ناشناس می گوید

      همون حکایت زبون دراز کاملاً صدق میکند.!!!

نظرات بسته شده است.