مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

کانون بازنشستگان اهواز- هیچ پولی به بازنشستگان خوزستان داده نشده

مخابرات ما- کانون بازنشستگان اهواز در پاسخ به ادعای مخابرات ایران: هیچ پولی به بازنشستگان خوزستان داده نشده

 

مخابرات ما- کانون بازنشستگان مخابرات منطقه خوزستان گزارشی از جلسه چهارشنبه گذشته با معاون استاندار و نمایندگان دستگاه های اجرائی و مدیران مخابرات منطقه خوزستان منتشر کرده اند.

باسلام واحترام

قابل توجه بازنشستگان محترم مخابرات خوزستان به اطلاع میرساند

روزچهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ راس ساعت ۱۰/۳۰صبح نمایندگان بازنشستگان مخابرات به دعوت استانداری خوزستان  در معاونت سیاسی واجتماعی استانداری با حضور آقای دهدشتی معاون استاندار و نمایندگان دستگاههای نظارتی (سپاه و اطلاعات) باحضور آقای فلاح زاده و آقای عیدی از مخابرات استان و آقایان نعمانی و حاذقی و کریمی باشکند و حسینی و صالحی زاده برگزار گردید. ازما خواسته شد که مطالب و مشکلات بازنشستگان را توضیح بدهیم که کلیه مطالبات بازنشستگان ازجمله اجرای آئین نامه بدون تنازل و معوقات و مطالبات بازنشستگان ۱۴۰۱ ومشکلات بیمه تکمیلی وبیمه عمر و جاری شدن خواربارماهانه و فروش زائرسرا وصندوق کشوری و …  مطرح شد که آقای فلاح زاده درپاسخ تمام موارد ذکر شده را تائید و اعلام داشتند پیگیری لازم انجام میشود. هرچند امیدوارم مسئولین عالی استان گوش شنوایی داشته باشند و خواسته های بازنشستگان استان را پیگیری وعمل نمایند. درپایان از کانون خواسته شد تمام مطالب بیان شده را مکتوب وبه حوزه معاونت سیاسی واجتماعی استانداری ارسال گردد.

این گزارش صرفا جهت اطلاع عزیزان اعلام شده وپیگیری مطالبات همچنان باجدیت ادامه دارد…..

موفق و پاینده باشید

کانون بازنشستگان مخابرات خوزستان ۱۴۰۲/۰۹/۲۳.

مورد دیگری هم در این استان مطرح شده است.مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در نامه ای رسمی مدعی شده است در تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۲، مبلغ ۱۶ میلیارد ریال به بازنشستگان این استان پرداخت کرده است.کانون بازنشستگان خوزستان به این ادعا معترض شده و در نامه ای (تصویر زیر) ذکر کرده اند که چنین مبلغی به حساب مخابرات منطقه و یا به حساب بازنشستگان واریز نشده است.

1466510cookie-checkکانون بازنشستگان اهواز- هیچ پولی به بازنشستگان خوزستان داده نشده

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. رضا ازمشهد می گوید

    اقای ارشیان سلام ازشما انتظارداریم پرداخت سنوات ومطالبات بازنشستگان ۱۴۰۱ را پیگیری کنید و داد ما را به این مسئولین برسانید سال ۱۴۰۲ تمام شد واقعا کی میخواهند پرداخت کنند ؟؟؟؟؟؟؟
    واقعا خجالت نمیکشند ۲۰۰۰ نفر را سرکار گذاشتن …. بااین تورم ؟؟؟

  2. hasan می گوید

    سلام سردبیر عزیز ،درس اخلاق ؟

  3. hasan می گوید

    سلام سردبیر عزیز ،از زمانی که مدیران شرکت……………

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حسن اقا
      درس اخلاق نده چون تخصصی در اون ندارم
      حرف های خودمونو بزنیم دین و اعتقاد باشه برای وقتش

  4. حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات می گوید

    بسم الله الرحمن الرحیم

    جناب آقای دکتر پژمانفر

    رئیس محترم کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی

    سلام علیکم
    مجید سلطانی عامل شرکت مخابرات ایران و به همراه سایر مدیران مخابرات در سایه سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون برای همه بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور مشکل ایجاد کرده است و متأسفانه هنوز هم مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور حل وفصل نشده است و همچنان نیز ادامه دارد و متأسفانه هیچ کس هم در شرکت مخابرات و هم در کشور پاسخگو و جوابگو نیست و از سال ۱۴۰۰ تاکنون هم نبوده است.
    خبری از بن خواربار بازنشستگان نیست پس این بن خواربار بازنشستگان مربوط به ماههای تیر الی آبان ۱۴۰۲ وتفاوت بن خواربار از فروردین ۱۴۰۱ تا کنون بر اساس حداقل حقوق همانسال (بن خواربار بازنشستگان وکارکنان رسمی مخابرات در سال ۱۴۰۲ ماهیانه باید مبلغ ۲۹۱۵۰۰۰ تومان باشد ) کی پرداخت میشود بازنشستگان دراین تورم ۵۰ درصدی نمیتوانند کمر خود را راست کنندمدیران مخابرات چاره اندیشی کنید.
    پس از ۲۳ ماه هنوز سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات واریز نشده است.

  5. بازنشسته می گوید

    شکایت به مجلس و دفترریاست جمهوری و خود ریاست جمهوری و دفتر مقام رهبری انجام گردید هیچکس نتوانست کاری از پیش ببرد یعنی استاندار و استانداری اینقدر قدرت داره که مشکلات رو حل کنه واقعا مسخره نیست واقعا که بخدا خیلی خنده داره این قضیه که استانداری میخواد مشکل حل کنه

  6. بنده خدا می گوید

    سلام عزیزان، در سالروز شهادت صدیقه کبری حضرت زهرای مرضیه، و در مسجد محل، مطلب درج شده مبنی بر نامه مدیر عامل محترم شرکت مخابرات ایران را خواندم.
    واقعا” حالم دگرگون شد!
    آیا اینها که … نمی دانند روز قیامتی هست؟!
    و دروغگو دشمن خداست؟

  7. ناشناس می گوید

    ده ساله نامه نگاری داریم
    حیف کاغذ وخودکار تواین وضع
    پول همین کاغد و…فکرکنم مطالبات جور میشد
    دست بردارید اقا جان
    جوابتون داده خوب علنا وواضح چندملیارد پرداخت شده
    واقعا مسخره شدیم وعزت نفس همه پاک ازبین رفت

  8. ناشناس می گوید

    در مجموع ۳۰ منطقه در ۳۰ استان فقط خوزستان تک و تنها از حق و حقوق بازنشستگان دفاع میکنه و بقیه ساکت و ریلکس نشسته و نظاره گر هستند بعد توقع هم داریم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.در این بین از مناطق بزرگ نظیر خراسان رضوی، تهران و اصفهان انتظار تحرک بیشتری می رود.بماند که در خراسان رضوی همان تجمع دوشنبه ها هم تعطیله.

نظرات بسته شده است.