مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

وزارت کار، طرح تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات ایران را تصویب کرد

مخابرات ما- بالاخره وزارت کار طرح مخابرات ایران را برای تبدیل وضعیت ایثارگران امضا کرد.

 

مخابرات ما- طرح تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات ایران توسط وزارت کار تایید و برای اجرا ابلاغ شد. هنوز جزئیاتی از این طرح منتشر نشده است اما دو گروه در مخابرات ایران پیگیر این موضوع هستند.

گروهی که تحت عنوان کمیته تبدیل وضعیت ایثارگران با نمایندگان مختلف بخش های موثر دراین امر با ریاست مهندس مطهری معاون نیروی انسانی  تشکیل شده و گروهی که با ریاست مهندس مختاری مسئول بسیج مخابرات برای کار گزینش این نیروها فعالیت می کند.

متن کامل بخشنامه تبدیل وضعیت ایثارگران را در اینجا بخوانید.

در این بخشنامه در مورد گزینش ذکر شده است:

صلاحیت مشمولین برای استخدام رسمی باید به تایید گزینش رسیده باشد.در صورت عدم تایید گزینش ادامه خدمت وی در دستگاه اجرائی تابع حکم مقرر در ماده ۴۷ آیین نامه اجرائی قانون گزینش کشور می باشد.

لازم است به سراغ ماده ۴۷ آیین نامه اجرائی قانون گزینش کشور برویم.

ماده ۴۷ آیین‌نامه اجرایی قانون گزینش کشور

در مواردی که تبدیل وضع استخدامی مستخدم رسمی آزمایشی بر اساس نظر گزینش ذیربط به استخدام رسمی قطعی میسر نمی‌گردد ‌ادامه اشتغال وی به صورت پیمانی یا قراردادی در صورت تأیید گزینش و نیاز دستگاه مربوط مجاز خواهد بود.
تبصره – تبدیل وضع افراد موضوع ماده فوق از قراردادی یا پیمانی به رسمی آزمایشی پس از اعلام نظر گزینش بلامانع خواهد بود.
وقتی صحبت از مستخدم رسمی-آزمایشی می شود قطعا این فرد سابقه مناسبی در موسسه یا شرکت کطبوع خود داشته است.بنابراین به حکم داشتن سابقه نمی توان از گزینش صرف نظر کرد.
اما وقتی در سوابق ۲۰- ۲۵- ۱۵ سال صحبت می کنیم شاید لازم باشد  نگاه متفاوتی داشته باشیم.
نظر شما چیست؟ این دیدگاه حتما توسط مجریان دیده و در نظر گرفته خواهد شد.
1467050cookie-checkوزارت کار، طرح تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات ایران را تصویب کرد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
63 نظرات
  1. عسکری می گوید

    سلام کارگزاران مخابرات روستایی قرارداد دائم دارند این فقط یک اسم است هیچ چیز به ما تعلق نمیگیره مگه ۷ درصد حق بیمه را ما باید بدهیم مگه یک مقطع تحصیلی نباید به ما بدهند وما باید یگ گرو از عادی ها بیشتر داشته باشیم مگه بابت روستای اقماری نیاید هزینه حداقل نقلیه ما را بدهند من که کلا بدبخت شدم از ۷۲ تا ۴۰۲ سی سال کارم چرا سابقه بیمه من از ۷۲ تا ۸۸ ایجاد نشد تا بازنشست شوم چرا مدام زور می‌گویند ومثل برده با کارگزار برخورد میشه وچراهای دیگر مگه جای دیگر داریم تا بهمن ۴۰۲ وباسابقه ۳۰ سال کار وجانباز و۴۲ ماه جبهه چرا باید ماهانه با روستای اقماری ۳۰۰ شماره فعال ۸ ونیم میلیون بمن بدهند کجاست وجدانها کدام شیعه کدام اسلام مجلس وهمه از وضعیت ما خبر دارند اللهم عجل لولیک الفرج

  2. رضا کاظمی می گوید

    باسلام . چرا از تبدیل وضعیت قسمت نقلیه مخابرات استان تهران ممانعت بعمل امده و میگویند نمیشود . ولی در اموزش و پرورش تبدیل وضعیت نقلیشون انجام شد. مثلا من که از هجده سالگی اومدم مخابرات الان سی وهشت سالمه با هجده سال سابقه .کجا برم که قبولمون کنند. خواهشا استخداممون کنید ودل خانوادمونو شاد کنید

  3. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر عزیز
    داشتن طرح طبقه بندی مشاغل برای کارگاه‌های بالای ۵۰ نفر که به تصویب وزارت کار رسیده باشد الزامی است حالا از این خبر این فکر قوت می گیرد که مخابرات طرح جداگانه ای برای این عزیزان تهیه وبرای تایید نظر وزارت کار ارسال نموده که این خود جای تفکر دارد پس بهتر است متن این طرح تایید شده زودتر اعلام گردد

نظرات بسته شده است.