مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تودیع و معارفه معاونین در مالی شرکت مخابرات ایران

مخابرات ما- برگزاری مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت مالی شرکت مخابرات ایران

 

مخابرات ما (منبع خبر: Tci.ir) –

در مراسمی که روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲، در محل ساختمان زنده یاد وفا غفاریان برگزار شد؛ مهندس طاهری بعنوان سرپرست جدید معاونت مالی شرکت مخابرات معرفی و از زحمات دکتر زارع خانقاه معاون پیشین قدردانی شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ،مهندس سلطانی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات دکتر داوود زارع و اهمیت تصمیمات به موقع ایشان برای حل مشکلات نقدینگی خاطر نشان کرد: فعالیت در شرایط سالم در شرکت های اقتصادی و ارتباطی مانند شرکت مخابرات که بخش اعظمی از زیرساخت های ارتباطی کشور را فراهم می کند نمونه ی بارزی از جهاد فی سبیل الله است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اهمیت گذر از شرایط موجود و رفع مشکلات گفت: در سال گذشته مشکلات زیادی در نقدینگی داشته ایم که با عنایت الهی و تلاش دکتر زارع و تیم مدیریتی شرکت سعی در مرتفع کردن آن ها داشته و در بخش هایی به موفقیت رسیده ایم که امیدواریم روند حل مسائل موجود با شتاب بیشتری انجام شود و شاهد استفاده از پتانسیل های موجود در این معاونت باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر “مدیریت مقتدر اما مهربان” اذعان کرد: مهندس طاهری به عنوان سرپرست جدید معاونت مالی نمونه بارزی از این توصیه مدیریتی هستند که با سعه ی صدر و راهبردهای مدیریتی و همچنین همدلی سهامداران و هیات مدیره و دیگر کارکنان شرکت، تسهیل گر و زمینه ساز افزایش نقدینگی و کاهش هزینه ها خواهند بود.

مهندس سلطانی در ادامه با اشاره بر اینکه هدف نهایی تمام تلاش ها رونق کسب و کار و افزایش درآمد است افزود : برای ارایه خدمات مناسب برای مشتریان با برنامه ریزی مناسب و هدف قرار دادن سازمان در مسیر موفقیت با همدلی و هماهنگی گام های اساسی برداشته شود .

1467440cookie-checkتودیع و معارفه معاونین در مالی شرکت مخابرات ایران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
35 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    اینا فقط به فکر عالم خودشان هستند متوجه جایگاهشان که خدمت به مردم هست نیستن همیشه هدف توسعه مملکت نیست گاهی هدف باید رفاه یک ملت در یک مملکت باشد

  2. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    خدا را بران بنده بخشایش است . که خلق از وجودش در اسایش است . جناب سلطانی هیچ یک از کارکنان وبازنشستگان وخانواده یشان به اندازه تار مویی از تو وسایر مدیران وارداتی تو راضی نیستند .وارامش واسایش ندارند . بنظرت جایی داری.
    ……………………….. والسلام

  3. بهمن می گوید

    این افراد از چهرشون مشخصه اصلا به فکر کارگران نیستن

  4. همکار می گوید

    سلام
    سوابق کاری اقای طاهری را اعلام نمایید
    باتشکر

  5. ناشناس می گوید

    سلطانی رافقط برای سرکوب کردن بازنشستگان مظلوم گمارده‌اند

  6. حسین می گوید

    درود و ادب
    یکی از این آقای سلطانی بپرسه با چه انگیزه ایی بخشنامه ی سراسر دروغ بازنشستگی ۱۴۰۱ را ابلاغ کرد و باعث بازنشستگی خیل عظیمی از کارکنان زحمتکش مخابرات علی رغم میل باطنیشون شد و تا الان آذر ماه پس از گذشت نه ماه به تعهداتش عمل نکرده است
    آقای سلطانی
    مدیریت مقتدر اما مهربان را برای ما تعریف کن نه کنه یکی از آنها تو هستی؟؟!!

  7. ناشناس می گوید

    درود بر شما.
    بازنشستگان شرکت مخابرات چندین ماه است که منتطر دریافت بن خواروبار همچنین هزینه های درمانی از طرف بیمه معلم و sos هستند.وهیچکس پاسخگو نیست.
    تمامی مسئولین از این مسائل باخبر هستند ولی هیچکس رسیدگی نمی‌کند.
    شرکت مخابراتی که روزی جزو شرکت‌های پردرآمد کشور بود با بی کفایتی مدیران به روز سیاه نشسته وحتی برای پرداخت حقوق شاغلین سرمایه های شرکت را مانند زمین وحتی کابل مسی می‌فروشد.واقعآ افسوس.

  8. ناشناس می گوید

    تا حالا توایران عزیز ما اینطوری بوده که هر مدیری آمده فقط دنبال کوبیدن مدیر قبلی بوده چون هیچ کاری بلد نبوده وما هم گول این را خوردیم که فکر می‌کنیم با جابجایی مدیران کار خوب می شود بلکه مدیر زمانی باید ازش تعریف کرد که یک کار خوب از خودش ارائه بدهد وهر کس دیدید از خودش خیلی تعریف می‌کند باید در مدیریتش شک کرد

  9. شریعتی می گوید

    واقعاً معلوم نیست چرا کارمندان شاغل را همچون برده ها وادار می کنند علیرغم داشتن حساب و کارت بانک تجارت مجددا در بانک تجارت حساب باز کنند و کارت جدید بگیرند و متاسفانه مثل بقیه تصمیم های مدیران مخابرات کسی پاسخگو نیست

  10. ذره بین حقیقت یاب. می گوید

    خنده های زورکی , اشکای یواشکی
    شب و روزی بی هدف , لحظه های الکی
    ساعتهای پر سوال , دل خوشیها تو خیال
    حسرت پرنده ی دل که نداره پرو بال
    این دو روز زندگی , طی شده تو کهنگی
    میدونم دیگه بریدی تو هوای خستگی
    دل خوشیها یه لحظه , به خندش نمی ارزه
    از همه کس طلبکار , یه دنیا زیر قرضه
    نه خط خطی نه ساده , مسافر گم و گیج
    یه جاده سخت و دشوار به مقصد تو ره هیچ

  11. ادم ابوالبشر می گوید

    اقای سلطانی حتما مهربانی مد نظر شما باطوم و گاز اشک اور . نارنجک صوتی است . با بازنشستگان که دادخواه حق خود بودنند با این مهربانی برخورد کردید . اخه ادم حسابی از مهربانی چیزی بلد هستی .

  12. ارسلان می گوید

    سلام عرض ادب انشاله اقای مهندس طاهری ب لطف خداوند و پشت کار ب تواند فکری برای کار مندان و خدمات ونگهبانی شرکت بکند از این وضعیت رد بشیم وبعد ۲۰سال زحمت درشرکت مخابرات ایران ما قراردادی ها هم رسمی شرکتی بشیم انشاله

نظرات بسته شده است.