مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شرکت مخابرات ایران بازیگر اصلی در جهش حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور به سمت توسعه است

مخابرات ما -دکتر لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در آیین تبدیل وضعیت ایثارگران مخابرات اظهار داشت: اکنون در مرحله ایجاد یک انقلاب ارتباطی در حوزه‌های ثابت و سیار هستیم که فعالیت شرکت مخابرات ایران به عنوان مهم‌ترین بازیگر اصلی جهش در حوزه ارتباطی کشورمان را به مرزهای تحول دیجیتال نزدیک می‌کند.

مخابرات ما (مالکی)-به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر لاجوردی قائم مقام وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات با اشاره به حرکت صحیح و زیربنایی دولت سیزدهم از ابتدای شروع فعالیت در پروژه زیرساختی پوشش ۲۰ میلیون فیبر نوری گفت: شرکت مخابرات ایران در حال بازگشت به جایگاه معظم و با اصالت خود است که تمام کارکنان آن در سراسر کشور به حضور و فعالیت در آن افتخار کرده و مشتریان نیز از دریافت خدمت از شرکت مخابرات ایران به درجه بالایی از رضایتمندی برسند.

دکتر لاجوردی با اشاره به چهار شاخص برای شرکت های  موفق تشریح کرد و اظهار داشت :شرکت مخابرات از نیروی انسانی متخصص سرمایه خوب برخوردار است که تیم مدیریتی مدبر این بخش هدایت می کنند

وی با اشاره به بکار گیری ایده های نو و استفاده از فناوری های جدید در مخابرات گفت :در نمایشگاه تلکام امسال شرکت مخابرات بسیارفعال و نوآور ظاهر شد. حضور در نمایشگاه تلکام از خدمات و سرویس‌های مبتنی بر ارزش افزوده مخابرات بازدید کردیم و معلوم است که مخابرات با تلاش چندین ساله به این سطح از نوآوری رسیده است. این نشان از برنامه ریزی درست و استفاده از متخصصان این حوزه است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، زمان مناسب ورود به بازار برای ارایه سرویس را یکی دیگر از شاخص های شرکت موفق اعلام کرد و گفت :شرکت مخابرات و این زمینه عملکرد خوبی داشته است.

وی با اشاره به تعامل و هماهنگی با مدیران مخابرات گفت :برنامه جامع ای در زمینه مسایل مختلف شرکت مخابرات تدوین شد که در زمانبندی مشخص اجرا میشودکه در توسعه فناوری و مسایل شرکت تاثیر دارد. انشالله مشتریان و کارکنان شرکت مخابرات از اجرای این برنامه ها بهره مند می شوند. و شبکه ارتباطی کشور نیز دچار تحول و پیشرفت خواهد شد.

دکتر لاجوردی با اشاره به مسئله ایثارگران شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: اکنون بسیار خرسندیم که شرکت با اصالت مخابرات با منافع برای عموم مردم، موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران را به بهترین وجه ممکن با یک سیستم نظامند توانست به مرحله اجرا برساند.

در ادامه این مراسم، ۱۴ نفر از خانواده ایثارگران شرکت مخابرات به نیت ۱۴ معصوم احکام تبدیل وضعیت خود را با حضور مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دریافت کردند.   

1474000cookie-checkشرکت مخابرات ایران بازیگر اصلی در جهش حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور به سمت توسعه است

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.