مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

فرهنگ ایثارگری تنها تضمین کننده پیشرفت در حوزه اقتصادی و ارتباطات کشور است

مخابرات ما -مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در آیین جشن میلاد همای رحمت امام علی(ع) و تبدیل وضعیت ایثارگری شرکت مخابرات اظهار داشت: جاری سازی فرهنگ ایثارگری تنها تضمین کننده توسعه و پیشرفت واقعی در بخش های اقتصادی با روحیه ی جهادی و خستگی ناپذیری است.

مخابرات ما (مالکی)-به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی در مراسم جشن میلاد همای رحمت امیرالمومنین حضرت امام علی (ع) که با حضور دکتر لاجوردی؛ قائم مقام وزیر ارتباطات و ریس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مدیران ارشد وزارت ارتباطات، اعضای هیات مدیره و مدیران و معاونین ستادی شرکت مخابرات ایران و جمعی از ایثارگران و خانواده های این عزیزان حضور داشتند، تقارن این تبدیل وضعیت با میلاد حضرت علی (ع) را بسیار مبارک و دارای برکات فراوانی عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به احادیثی از امام علی مبنی بر انجام کارها با نیت خالص و بدور از ریا و همچنین اخلاص در عمل خاطرنشان کرد: درس های زندگی در نهج البلاغه حضرت علی (ع) در زندگی امروزه ما شیعیان آن حضرت موجب شد حتی بیشتر از گذشته در سیره عملی ایشان حرکت کنیم.

وی با اشاره به معنای واقعی کلمه ایثارگری بیان کرد: ایثارگری معنای بسیار عمیق تری از صورت ظاهری و رایج آن دارد  و در واقع ایثارگران کسانی هستندکه با بذل جان و مال خود ولایت و امنیت و اسلام عزیز را زنده نگه می دارند.

مهندس سلطانی گفت: در بیان ویزگی های  امام علی(ع)، به ایثارگری می رسیم که ۲۵ سال به خاطر تحقق معنای واقعی ایثارگری خانه نشین شده است که بزرگترین ایثارگری در زمان خواهد بود.

وی افزود: شما عزیزان ایثار، یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستیدکه در آن دفاع مقدس صرفا با تکیه بر ایثارگری بر۴۲ کشور تا دندان مسلح پیروز شد و بیش از ۱۰۰ روز است که مردم غزه را در مقابل تمام جبهه ظلم و استکبار پیروز و سربلند نگه داشته است.

مهندس سلطانی گفت: از نظر عِده و عُده بزرگ ترین شرکت دارای ایثارگری، شرکت مخابرات ایران است و اکنون با جنگ پیچیده و ترکیبی دشمن وظیفه تمام کارکنان و به ویژه ایثارگران و یادگاران ایثارگران در سراسر کشورحرکت با فرهنگ ایثارگری است.

وی اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران به جز زحمات عظیم در دوران دفاع مقدس،۳۵۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و بیش از ۴ هزار جانباز و حدود ۲۰ هزار ایثارگر این شرکت را با فرهنگ ایثارگری عجین ساخته است.

مهندس سلطانی در زمینه تاخیر  تبدیل وضعیت ایثارگری گفت: انجام شدن تبدیل وضعیت ایثارگری صرفا به خاطر مشکلات مالی ناشی از عدم توجه دولت های پیشین به وضعیت کلی شرکت بود و اکنون افتخار می کنیم که در ایثارگرترین شرکت کشور، این تبدیل وضعیت به نحو قانونی و با همت و روحیه جهادی از امروز به صورت رسمی کلید خورد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خاطر نشان کرد: از وزارت ارتباطات، دکتر لاجوردی، هیات مدیره مخابرات، تشکل های مخابرات، اداره ایثارگری مخابرات و تمام حوزه های درگیر این مساله تشکر می کنیم که با کمک این عزیزان توانستیم خدمت هرچند کوچکی را در این روز فرخنده به طور رسمی کلید زده و امروز به نیت چهارده معصوم ،۱۴ نفر را به صورت نمادین تبدیل وضعیت می کنیم .

وی افزود: تلاش می کنیم تا با همت شبانه روزی بخش منابع انسانی مخابرات، در سریع ترین زمان ممکن تبدیل وضعیت تمام ایثارگران مشمول این طرح را با سیاست ها ی مصوب و نظامند انجام دهیم تا علاوه  بر تقدیر از این عزیزان برکت این کار ارزشمند و معنوی در تمام شرکت و چرخه اقتصادی آن ،جاری و ساری شده و شرکت مخابرات ایران بیش از گذشته با روحیه جهادی در مسیر توسعه حرکت کنند.

1474010cookie-checkفرهنگ ایثارگری تنها تضمین کننده پیشرفت در حوزه اقتصادی و ارتباطات کشور است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    شرم آور و تاسف بار است که دکتر محمودزاده رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون متأسفانه نتوانسته‌اند به مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات رسیدگی کنند چرا؟

  2. ناشناس می گوید

    سوال اینجاست آیا مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران شرکت مخابرات ایران انسان نیست آیا از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون درک نمی کند و نمی داند بازنشستگان مخابرات خانه شان مریض و مشکلات دارند.

  3. ناشناس می گوید

    و باید حدود ۲ سال حقوق و مزایای مدیران و مسئولان شرکت مخابران ایران قطع کنید و تا به مشکلات ما بازنشستگان مخابرات را درک کنند، بدانند و بفهمند.

  4. ناشناس می گوید

    عملکرد مهندس سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران از ۱۸ آذر ماه سال ۱۳۹۹ تاکنون به نفع کارکنان، بازنشستگان و شرکت مخابرات نبوده است.

    عیسی زارع پور وزیر ارتباطات، مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، هر دو تاکنون متاسفانه هیچ کاری برای حل مشکلات کارکنان رسمی مخابرات و هم بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور نکردند چرا؟ اعتراض جمعی از کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور

  5. ناشناس می گوید

    سوال اینجاست آیا مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابران ایران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون آیا درک نمی کند که بازنشستگان مخابرات خانه شان مریض و مشکل دارند.

نظرات بسته شده است.