مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پاسخگویی به نیاز مشتریان شرکت مخابرات همگام با پیشرفت فناوری و مدیریت کسب و کار

مخابرات ما -رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با تاکید بر تحول بر کسب و کار در مخابرات برای پاسخگویی مناسب به نیاز جامعه گفت: باید پاسخگویی به نیاز مشتریان همگام با پیشرفت فناوری صورت گیرد.

مخابرات ما (مالکی)-به گزارش سیتنا، دکتر محمود زاده در جشن میلاد همای رحمت و آیین تغییر وضعیت اشتغال ایثارگران شرکت مخابرات ضمن تبریک روز پدر اظهار داشت: امروز باید به نیاز مشتریان نه تنها در بخش تلفن ثابت بلکه با استفاده از ارزش افزده نیز به مشتریان پاسخ دهیم و در کسب و کار با استفاده از زیر ساخت های ثابت باید تحول ایجاد کرد.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در جشن میلاد امیرالمومنین، حضرت امام علی علیه السلام با اشاره به اهمیت انجام تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات ایران همزمان با این ایام مبارک و فرخنده گفت: توسعه و نوآوری در کسب و کار و رسیدن به اقتصاد مبتنی بر دیجیتال نیاز به آینده نگری و اجرایی شدن نوین، برای ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیریت تعارضات در این مسیر دارد

دکترمحمودزاده با اشاره به اهمیت کسب و کار در شرکت مخابرات وایجاد خلاقیت و نوآوری در این حوزه گفت: این شرکت نیازمند تحول کسب و کاربرای پاسخگویی به جامعه است برای تحقق این امر باید تمام همت و پتانسیل شرکت بکار گرفته شود.

وی با بیان اینکه ما در شرکت مخابرات به دنبال توسعه ارزش افزوده برای ارایه خدمات و سرویس های متنوع هستیم، تصریح کرد: انشالله مدل کسب و کار این شرکت الگویی برای شرکت های دیگر در کشور شود.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در این آیین با اشاره به موارد یاد شده تشریح کرد: حل و فصل تعارضات در مدل‌های کسب و کار موجب رونق اقتصادی و توسعه متوازن در صنعت جهانی اقتصاد دیجیتال مبتنی بر نسل‌های نوین ارتباطات ثابت و سیار می‌شود .

محمودزاده افزود: در مجموعه وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران اکنون نیازمند یک تحول ساختاری و اساسی در مدل کسب و کار مبتنی بر تکنولوژی و بازار تجاری هستیم که با درآمد قیمت مناسب و ماندگاری بالا موجب چرخش سریع‌تر چرخ‌های تکنولوژی می‌شود.

1474040cookie-checkپاسخگویی به نیاز مشتریان شرکت مخابرات همگام با پیشرفت فناوری و مدیریت کسب و کار

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.