مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

٢٧٠ هزار خانوار البرز تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند

مخابرات ما -مدیرکل مخابرات البرز گفت: در قالب دو فاز توسعه فیبر نوری تا ١۴٠۴ قریب به ٢٧٠ هزار خانوار البرز تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند.

مخابرات ما (مالکی)-عبدالله بیان در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک»، گفت: مخابرات البرز یک میلیون و ١٠٠ هزار شماره تلفن ثابت به مشترکین واگذار کرده است.

مدیرکل مخابرات البرز با اشاره به اینکه ٢٠٠ هزار سرویس دیتای باند پهن در البرز وجود دارد، افزود: البرز در زمینه واگذاری فیبر نوری رتبه اول کشور را از آن خود کرده است.
بیان از قرار گرفتن ١۶ هزار مشترک در بستر فیبر نوری خبر داد و اظهار داشت: فیبر نوری تکنولوژی و فناوری نوینی است که جایگزین واگذاری تلفن مسی شده است.
وی تصریح کرد: تکنولوژی واگذاری اینترنت ADSL، فیبر نوری و VDSL است و خوشبختانه البرز در بستر فیبر نوری هیچگونه مشکلی ندارد.
مدیرکل مخابرات البرز گفت: هزینه بخشی داخل منازل برای استفاده مردم از فیبر نوری بر عهده مشترکین و قریب به ٧۵٠ هزار تومان است.
بیان ادامه داد: هزینه مودم از ۶٠٠ هزار تومان تا ٢ میلیون تومان بوده و انتظار داریم مردم برای توسعه فیبر نوری مخابرات البرز را همراهی کنند.
وی در ادامه اظهار داشت: مردم با شماره ٢٠٢٠ تماس بگیرند و با طرح شماره تلفن خود از امکان استفاده از فیبر نوری مطلع شوند.
مدیرکل مخابرات البرز تصریح کرد: دو فاز توسعه فیبر نوری تا ١۴٠۴ انجام می‌شود و ٢٧٠ هزار خانوار البرز تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند.
بیان با تأکید بر اینکه امسال طالقان مجهز به فیبر نوری خواهد شد، گفت: شبکه مسی برای واگذاری اینترنت ایجاد نشده بود اما بعد‌ها ADSL را روی آن پیاده کردند.
وی افزود: اغلب مناطق البرز به‌واسطه فاصله زیاد از مرکز مخابرات نمی‌توانند از سرعت اینترنت نیم مگابایت بهره بگیرند لذا برای فیبر نوری در اولویت هستند.
1474050cookie-check٢٧٠ هزار خانوار البرز تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.