مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیر عامل مخابرات ایران: پرداخت رفاهیات بازنشستگان و مطالبات بازنشستگان ۱۴۰۱

مخابرات ما- مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از پرداخت رفاهیات بازنشستگان و مطالبات بازنشستگان ۱۴۰۱خبر داد

مخابرات ما – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اعلام خبر پرداخت رفاهیات همه بازنشستگان و مطالبات بازنشستگان سال ۱۴۰۱، ضمن پوزش از این بازنشستگان اعلام کرد: به یُمن گشایش‌های مالی حاصل‌شده، مطالبات بازنشستگان ۱۴۰۱ به‌صورت کامل، طی هفت روز کاری پیش رو پرداخت می‌شود.

مهندس مجید‌ سلطانی در آستانه فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و مبعث پیامبر اعظم(ص)، ضمن نکوداشت این ایام عزیز و یادکرد از شهدای انقلاب که آزادی و استقلال و رهایی از طاغوت و استکبار را برای مردم ایران اسلامی به ارمغان آوردند، تصریح کرد: با تلاش‌ها و همکاری‌های هیأت مدیره شرکت، معاونان، مدیران و همراهی سیاستگذاران و تصمیم‌گیران در دولت انقلابی و مجلس مردمی، بخش مهمی از مطالبات بازنشستگان سال ۱۴۰۱ شرکت مخابرات در حال پرداخت است.

وی با پوزش از بازنشستگان سال ۱۴۰۱ به علت نبود منابع مالی برای پرداخت تمامی مطالبات آنان تصریح کرد: در این تأخیر، هیچ تعمدی نبوده و اکنون به یُمن گشایش‌های مالی حاصل‌شده، مطالبات این بازنشستگان به صورت کامل، طی هفت روز کاری پیش رو پرداخت می‌شود.

مهندس مجید سلطانی با بیان اینکه دیروز سه‌شنبه، به فضل الهی، مطالبات بازنشستگان پنج استان پرداخت شد، افزود: در مورد رفاهیات بازنشستگان عزیز  که از دی‌ماه سال ۱۴۰۰ با وقفه‌هایی مواجه شده بود، مشکلات و مسائل مالی، حل‌شده و باقی‌مانده طلب بازنشستگان در موضوع رفاهیات هم تا پایان سال پرداخت می‌شود.

وی با تجلیل و ارزشمند خواندن فعالیت‌های بازنشستگان این شرکت که پیشرفت‌های مخابرات، ماحصل زحمات این عزیزان از گذشته تا کنون بوده است، گفت: حقیقتاً وضعیت مالی شرکت مخابرات در گذشته مطلوب نبود و با تلاش همه‌جانبه افراد دخیل در موضوع مخابرات به عنوان یک امر ملی، مشکلات این صنعت پایه‌ای و زیرساختی کشور، به مرور در حال کمتر شدن است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با قدردانی از تلاش تمامی کارکنان این شرکت در سراسر کشور گفت: در بازدیدهایی که از مناطق مخابراتی در سراسر کشور داریم تلاش کارکنان در ایجاد، حفظ و نگهداری ارتباطات و توسعه آن در این مجموعه، بسیار ستودنی است.

وی با تأکید برهمدلی و همیاری مجموعه شرکت مخابرات برای ساختن آینده بهتر و روشن‌تر، گفت: مدیران شرکت مخابرات، خدمتگزاران جامعه و مردم هستند و امیدواریم پرداخت تمامی مطالبات کارکنان، به‌موقع صورت گیرد و مردم هم از خدمات مخابرات به‌خوبی بهره‌مند شوند.

 

1476060cookie-checkمدیر عامل مخابرات ایران: پرداخت رفاهیات بازنشستگان و مطالبات بازنشستگان ۱۴۰۱

Please rate this

0 1 2 3 4 5
85 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام جناب سر دبیر عزیز
    لطفا در مورد واریزی بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران هم خبری بدارید

  2. بهروز می گوید

    آقای مدیر محترم ، وعده وصول مطالبات طی هفت روز را صراحتا داد زدید ، ولی دارد وارد هفتاد روز می‌شود، باز هم خبری نیست ، و نخواهد شد ، چند روز دیگر هم وارد سال جدید می‌شویم، و می‌ماند، حق ادا نکرده شما ، و آه و ناله و نفرین بازنشسته و خانواده آنان ولا غیر ….
    یا حق

  3. ناشناس می گوید

    آقای مدیر شما که از بدیهی ترین و کمترین خواسته بازنشستگان عاجز هستید و دائما با دروغ امسال را به سال آینده میکشانید ، بالاخره تا کی؟ روز قیامت را با با توجه به انباشته شدن روز به روز حق بازنشستگان که به گردنت است چه میکنی ، هر ثانیه ای که می‌گذرد قدمی به آن روز نزدیکتر میشوی،
    یا حق .

  4. حمداله حسین زاده شهبازی می گوید

    شما حق شاغلین و بازنشسته های شرکت مخابرات را از گلوی بیمه معلم بیرون بکشید ما متشکر و سپاسگزار خواهیم بود داخل این گروه هستند که از شرکت بیمه معلم شاید حدود یک میلیارد تومان هم طلب داشته باشند نمونه آن خود بنده هستم که مدت دو سال هستی و نیستی خود را برای بیماری همسرم خرج کردم در نهایت هم همسر از دست دادم هم تمام اندوخته دوران شاغل بودن خود را در اثر بی تدبیری مسئولین محترم وقت مخابرات بیمه پر طمطراق معلم بالا کشید و یک کاسه هم آب روی آن نوش جان کرد و به ریش ما هم خندید و بشکن زنان پیش خود گفت نه چک زدیم نه چونه میلیاردها تومان پول باز نشسته و شاغل مخابرات آمد تو خونه . راستی وجوهی که همه ماه از حقوق ما بابت این موضوع کسر شد آن چه شد ؟؟؟؟؟؟؟؟ حد اقل آن را به خود ما پرگردانید تا شاید قسمتی از دردهای خود را بتوانیم درمان کنیم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      من واقعا متاسفم
      و تسلیت می گم
      دردها و رنج های ما تمامی نداره ….

  5. ذبیح اله می گوید

    اینم دروغی دیگر این بابا اینقدر دروغ گفته که اگه بگه الان روز باید شک کنی

  6. ناشناس می گوید

    همانطور شما عزیزان میدانید یکی از ارکانی که مدیران مخابرات به ان متوسل شدن دروغه که ما پرسنل بازنشستته وشاغل دراین دوساله کذشته به او عادت کرده ایم وعده دروغه که حربه ودست اویزه شده برای تداوم وبقای ماندن انها هرچند اخرش باید …… محل را ترک کنند اقای سلطانی جناب عالی ….

  7. ناشناس می گوید

    این درامد عظیم‌مخابرات را چیکار می کنن؟ فقط در حوزه دیتا میلیاردها تومن درامد داریم، در حوزه فیبر فقط یک استان از یک‌بانک چندین میلیارد تومن درامد داره؟! لامصب حداقل بگیر این درامد را چیکار می‌کنید؟؟ بی کی می دید؟؟؟

  8. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    سلام . کاری به اسلام ندارم که دروغ گفتن در ان خیلی بعنوان یک امر حرام یاد میشود . از لحاظ انسانی ووجدانی ومعرفتی واحساس خجالتی . کسی با اقاق سلطانی ارتباط ندارد . بگه اخه مرد . چرا این قدر دروغ میگی . درکرمانشاه هم به کانون بازنشستگان وهم به استاندار استان . در گیلان به کانون بازنشستگان . قول دادی که مطالبات بازنشستگان را طی هفته جاری پرداخت میکنیم . کو پرداخت . چون به وعده خودت عمل نکردی باید فوری استعفا داده . وبری دنبال پیدا کردن جا برا خودت . اخه دروغ هم حد وحسابی داره

  9. طلبکار می گوید

    مطالبات بطور کامل که پرداخت نشده ذخیره صندوق ۶٪ بازنشستگان را هنوز بدهکارید

  10. رضا95 می گوید

    سلام این دروغهایی که میگی راسته 😀

  11. ناشناس می گوید

    مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران از سال ۱۴۰۰ تاکنون حق و حقوق بازنشستگان شرکت مخابرات مخابرات را در سراسر کشور پایمال و ضایع کردند و این در حالی است که دولت، نمایندگان مجلس وغیره تاکنون هیچ کاری نکرده اند و در مورد مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات سکوت کرده اند و هم از اهانت ها و خیانت های مدیران و مسئولان مخابرات ایران دفاع، حمایت و استقبال هم کرده اند.

  12. ناشناس می گوید

    بیش از۲۴ ماه است که بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور هر هفت اعتراض می کنند ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ کسی هم در شرکت مخابرات و هم کشور به اصطلاح اسلامی پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
    به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از بازنشستگان مخابرات ایران، امروز، دوشنبه، ۱۶ بهمن ماه، در تهران، خوزستان، اردبیل، کرمان، گیلان، هرمزگان، کردستان، مرکزی و آذربایجان شرقی تجمع کردند.

    این بازنشستگان به بی‌توجهی سهامداران عمده و مدیران مخابرات به آیین نامه ۸۹، بروز نشدن کمک هزینه‌های رفاهی در سالهای ۱۴۰۱و۱۴۰۲، افزایش کسور بیمه تکمیلی درمان از۲۰٪ به۵۰٪، عدم تسویه بیمه معلم، عدم اجرای تبصره ۱ ماده ۲۱ قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره ۲ ماده ۳۱ سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در خصوص بازنشستگان بعد از خصوصی سازی، عدم پرداخت مطالبات سالهای گذشته به نرخ روز و برخی مشکلات دیگر، معترض هستند.

  13. چرا بازنشستگان شرکت مخابرات از سال 1388 تاکنون در سراسر ایران اعتراض می‌کنند؟ می گوید

    چرا بازنشستگان شرکت مخابرات از سال ۱۳۸۸ تاکنون در سراسر ایران اعتراض می‌کنند؟

  14. ناشناس می گوید

    قرار بود بن خوار بار و رفاهیات بازنشستگان شرکت مخابرات شهریور ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت شود پس چی شد.

  15. بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران می گوید

    ماه مهر سال ۱۳۹۹ از شرکت مخابرات منطقه تهران درخواست وام تعاون کردم ولی هنوز پرداخت نکردن کسی هم جوابگونیست
    بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران

  16. ناشناس می گوید

    سردبیر و همکاراشم کامنتارو سانسور میکنن یا منتشر نمیکنن چند گزارش مختلف تهیه میشه و منتشر میشه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      البته فحش و ناسزا حذف میشه بقیه اش منتشر میشه
      بقیه حرفها درست نیست

  17. ناشناس می گوید

    اخرش میزاره ۲۹ اسفند میریزه

نظرات بسته شده است.