مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

حامد شیخ‌پور مدیرکل جدید ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران

مخابرات ما- با حکم مهندس سلطانی ،حامد شیخ‌پور به عنوان مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران منصوب شد

مخابرات ما- حامد شیخ‌پور که به عنوان مدیرکل جدید ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران جانشین محمدرضا بیدخام شده است، تحصیلات دکترای تخصصی خود را در رشته مدیریت استراتژیک رسانه و ارتباطات به پایان رسانده است.

مجید سلطانی، مدیرعامل این شرکت ، حامد شیخ‌پور را به عنوان مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران منصوب کرد. تقویت ارتباطات بیرونی و درونی در شرکت مخابرات ایران به عنوان یک شرکت  تخصصی و فناوری‌محور از جمله مأموریت‌های ابلاغی به شیخ‌پور است.

حامد شیخ‌پور که به عنوان مدیرکل جدید ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران جانشین محمدرضا بیدخام شده است، تحصیلات وی در رشته مدیریت استراتژیک رسانه و ارتباطات است. رایزن مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه توسعه و همچنین چندین شرکت تجاری و اقتصادی  از جمله سوابق کاری اوست.

شیخ‌پور همچنین در حوزه رسانه، سابقه عضویت در هیئت مؤسس و شورای سردبیری خبرگزاری‌های دانشجویان ایران (ایسنا)، کار ایران (ایلنا)، باشگاه خبرنگاران جوان، سردبیر و عضو شورای سیاستگذاری خبرگزاری‌های مشرق، ایسنا و فارس، مدیریت پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری و کارگروه شورای عالی اطلاع‌رسانی دولت را دارد.

شیخ‌پور در مراسم معارفه خود تأکید کرد که استفاده از تجارب گذشته و کار تیمی و مشارکت‌جویانه به همراه نگاه تخصص‌محور و روزآمد به بخش ارتباطات نوین، تضمین‌کننده رسیدن به اهداف سازمانی است.

 

1476080cookie-checkحامد شیخ‌پور مدیرکل جدید ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از بازنشستگان مخابرات ایران، امروز، دوشنبه، ۱۶ بهمن ماه، در تهران، خوزستان، اردبیل، کرمان، گیلان، هرمزگان، کردستان، مرکزی و آذربایجان شرقی تجمع کردند.

    این بازنشستگان به بی‌توجهی سهامداران عمده و مدیران مخابرات به آیین نامه ۸۹، بروز نشدن کمک هزینه‌های رفاهی در سالهای ۱۴۰۱و۱۴۰۲، افزایش کسور بیمه تکمیلی درمان از۲۰٪ به۵۰٪، عدم تسویه بیمه معلم، عدم اجرای تبصره ۱ ماده ۲۱ قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره ۲ ماده ۳۱ سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در خصوص بازنشستگان بعد از خصوصی سازی، عدم پرداخت مطالبات سالهای گذشته به نرخ روز و برخی مشکلات دیگر، معترض هستند.

  2. خدمات اول می گوید

    با سلام و احترام خدمت مدیرعامل مخابرات
    یک موضوعی روی بیش از یازده سال پیگیر هستم ولی موفق نشدم..
    آقای رحیم همرنگ و یوسف ملک نژاد در مرکز نسیم شهر دارای حکم tct خدمات (مامور تنظیف )هستند. ولی بترتیب در واحد واگذاری و mdf مشغول کار هستند و بندگان خدا ،سالها (بیش از ۱۲ سال ) منتظر تغییر حکم و افزایش بسیار کم حقوقشان هستند که تاکنون محقق نگردیده است.
    با پیگیری کردن از منابع انسانی (خانم شیری ۸۸۲۹۴۶۸۷) فرموند دو ماه پیش مکاتبه ای جهت اعلام اسامی نفرات مامور، به مناطق جهت تغییر وضعیت ارسال کردیم ..
    لیکن جهت تغییر پست از مامور تنظیف به واگذاری خطوط در سال ۱۳۹۱ مکاتبه اداری توسط مدیرکل وقت انجام گرفته است.
    با توجه به کارآمد بودن پرسنل ذکر شده و رعایت حق الناس و درخواست بحق افراد ذکر شده ، خواهشمند است در صورت امکان موضوع مذکور مورد بررسی جنابعالی قرار گیرد.
    با تشکر فراوان از پیگیری های مجدانه حضرتعالی

  3. ادم ابوالبشر می گوید

    حالا ……بیار وباقلا بار بکن .

نظرات بسته شده است.