مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

رد اظهارات وزیر ارتباطات درباره تخریب تجهیزات فیبرنوری شرکتها

مخابرات ما-مدیر عامل مخابرات ایران اظهارات وزیر ارتباطات را درباره تخریب تجهیزات فیبرنوری برخی شرکت های اینترنتی توسط شرکت مخابرات ایران رد کرد.

مخابرات ما- (منبع خبر) – به گزارش خبرنگار مستقر در نمایشگاه رسانه های ایران، مجید سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران در دومین روز از نمایشگاه از غرفه خبرگزاری مهر بازدید کرد.

سلطانی  توضیحاتی را درباره شائبه تخریب تجهیزات فیبر نوری برخی شرکت های اینترنتی توسط شرکت مخابرات ایران ارائه داد.

مجید سلطانی در واکنش به اظهارات وزیر ارتباطات مبنی بر اینکه گزارش هایی از تخریب تجهیزات فیبر نوری برخی شرکت های اینترنتی توسط شرکت مخابرات رسیده است، اظهار کرد: درباره اخباری که منتشر شده تا زمانی که صحت سنجی نشود، نمی شود تصمیم گیری کرد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه ما در شرکت مخابرات سرگرم توسعه زیرساخت ها هستیم، گفت: اتفاقا زیرساخت های اپراتورها در کشور در بخش ثابت و سیار از سوی شرکت مخابرات ایران سرویس دهی می شود. در بخش ثابت تعداد زیادی از شرکت ها  از زیرساخت ها و کابل های ما استفاده می کنند و یا مثلا شبکه های سیار از زیرساخت شرکت مخابرات ایران بهره مند می شوند.

وی با رد تخریب تجهیزات فیبرنوری توسط شرکت مخابرات ادامه داد: شرکت مخابرات که خودش سرویس دهنده است، چطور ممکن است که چنین اقدامی را انجام دهد؟ همکاران من اصلا به هیچ وجه نه مجوز چنین کاری را دارند و نه چنین کاری را انجام می دهند.

سلطانی خاطرنشان کرد: بارها این اتفاق افتاده که شبکه مخابرات ایران آسیب دیده است اما آیا ما اعلام کردیم که کجا و چه کسی این آسیب را وارد کرده است؟ ممکن است یک نفر با اهداف مشخص و به عمد و برای فضاسازی، اقدام به چنین کاری کند ولی ما هیچ موقع درباره چنین اتفاقاتی صحبت نمی کنیم.

 

پی نوشت سردبیر- آقای مهندس سلطانی! به نظر می رسد به قدر بقیه مخابراتی ها از این موضوع ناراحت و عصبانی نشده اید! این توضیحات کافی نیست ضمن اینکه انتظار داریم صراحتا از وزارت ارتباطات بخواهید مدارک و مستندات را برای شما هم ارسال کنند تا صحت سنجی شود.
1478040cookie-checkرد اظهارات وزیر ارتباطات درباره تخریب تجهیزات فیبرنوری شرکتها

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها….
    لابد وزیر یه چیزی دیده که میگه

  2. پیمان می گوید

    با سلام
    در تمامی سرقتهای تجهیزات مخابراتی اعم از کابل و پست و درب حوضچه و تخریب‌های پیش آمده ،
    از طرف مسئولین وزارتخانه و عوامل نیروی انتظامی و سایر بخشهای نظارتی محکوم به این بودیم که عوامل خود مخابرات به دلیل نارضایتی دست به چنین اقداماتی میزنند
    حال چگونه همین عوامل ناراضی می‌توانند درخدمت مخابرات، برای ضربه به دیگر شرکتها باشند

    حتی با عقل هم جور در نمی آید
    که مدیران بزرگترین شرکت ارتباطی چنین فکر کنند و
    از نیروی ناراضی ( بقول خودشان) چنین درخواستی داشته باشند

    چرا در تمام این مدت حتی به یکبار انگشت اتهام ، مشکلات مخابرات به سمت رقبا گرفته نشد .

    چون به این اعتقاد داشتیم که متولیان امر ارتباطات به قطع ارتباطات مردم حتی فکر هم نمی‌کنند

نظرات بسته شده است.