مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیر عامل مخابرات به رئیس جمهور:شکستن رکورد اجرای انتخابات امن، سریع

مخابرات ما- مدیر عامل مخابرات به رئیس جمهور: رکورد اجرای انتخابات امن، سریع و آرام را شکستیم

مخابرات ما- مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ،در نامه ای خطاب به رییس جمهور محترم ،ازافزایش سطح پوشش و پایداری شبکه،در برگزاری بهینه انتخابات الکترونیک در سراسر کشور گفت .

متن پیام بدین شرح است :

محضر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی دامت برکاته

ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی بار دیگر حماسه آفریدند و با حضور در پای صندوق‌های رأی، با آرمان‌های انقلاب و امام راحل حضرت امام خمینی(ره) تجدید پیمان کردند.

شرکت مخابرات ایران نیز همپای مردم عزیز، در تقویت مشارکت، سهم خود را ایفا و با حمایت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نقش ستادی ویژه این وزارتخانه در برگزاری بهینه انتخابات الکترونیک و همچنین با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز از جمله فیبرنوری وهمچنین تأمین امن‌ترین بسترهای ارتباطی، با افزایش سطح پوشش و پایداری شبکه، برگزاری بهینه انتخابات الکترونیک در سراسر کشور را میسر و رکورد اجرای انتخاباتی امن، سریع و آرام را شکست.

هزاران نفر از کارکنان این شرکت، پس از ماه‌ها فعالیت شبانه‌روزی موفق شدند تا تمامی فرمانداری‌ها و بخشداری‌های کشورمان را به شبکه فیبر نوری تجهیز کرده و طی روزهای منتهی به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بعضاً با  چند روز تلاش مستمر و بی‌خوابی در شرایط دشوار در نقاط برف‌گیر و صعب‌العبور و در مواجهه با سیلاب، زمینه برگزاری پیشروترین انتخابات تاریخ ایران اسلامی را فراهم کنند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ شرکت مخابرات ایران در سراسرکشور، این موفقیت را به حضرت‌عالی به عنوان رئیس قوه اجرائی کشور تبریک عرض نموده و آمادگی خود را در انجام وظیفه و خدمت‌گزاری به ملت شریف ایران تحت زعامت ولی امر مسلمین، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مراحل پیش رو اعلام می‌دارم.

 

و من الله التوفیق

مجید سلطانی

مدیرعامل

1480420cookie-checkمدیر عامل مخابرات به رئیس جمهور:شکستن رکورد اجرای انتخابات امن، سریع

Please rate this

0 1 2 3 4 5
35 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام
    مخابرات منطقه تهران کی میخواهد تفاوت افزایش معوقات بن خواربار، مناسبت وسایر رفاهیات بازنشستگان را در سالهای ۱۴۰۱ و۱۴۰۲ واریز کند ؟

  2. ناشناس می گوید

    آیا زمان عذرخواهی از بازنشستگان مخابرات نرسیده است؟

  3. ناشناس می گوید

    زارع‌پور: شرکت مخابرات بخش خصوصی محسوب می‌شود اما پیگیر مشکلاتش هستیم اعتراف زارع پور: شرکت مخابرات به تعهدش در قبال بازنشستگان عمل نکرده است

  4. همکاربازنشسته می گوید

    جناب سردبیر محترم، به نظرم، کاش آقای سلطانی یکمی انصاف به خرج می داد. به جای آماردادن به رئیس جمهور، ازدروغ گفتن و وعده های توخالی دادناش به بازنشستگان هم کمی به ایشان می گفت.

  5. بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران می گوید

    جناب آقای مهندس مجید‌ سلطانی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران
    سلام. من ۷۶،۵۰۰ هزارسهم سهام اخابر مخابرات دارم واسش سود اومده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ مبلغ ۸۴۱،۵۰۰ ریال یعنی پول یه ساندویچ هم نیست
    بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران

  6. ناشناس می گوید

    سلطانی از سال ۱۴۰۰ تاکنون در مخابرات توجهی به بازنشستگان منطقه تهران نداشته است

  7. سلام می گوید

    سلام جناب سردبیر کسی تو انتخابات شرکت نکردن . مدیر عامل خالی بندی نمیگه

  8. ناشناس می گوید

    حق وحقوق پرسنل رادرست بده

  9. ناشناس می گوید

    برای پرسنل چه حرفی داره…..اینا که همش…..

  10. مجید می گوید

    چه سبزی برای هم خرد میکنن

  11. همکارمخابراتی می گوید

    باسلام وعرض ادب و احترام
    کاش جناب مهندس سلطانی مدیرعامل محترم شرکت تحت زعامت ولی امر مسلمین، حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای تلاش مضاعف نموده ومطالبات نیروی انسانی را قبل از اتمام سال جاری پرداخت می نمودند.
    ومن الله توفیق
    باسپاس

  12. امین می گوید

    این داره خدمات کل پرسنل رو به پای خودش میتویسه …. اینو بدون شما کمترین سهم رو داشتی … بیشترین سهم برا اون نفر شبکه هست که با کمترین امکانات و یا بهتره بگیم بدون امکانات بیشترین فایده رو داشته و بیشترین عملکرد رو داشته و شما الان داری سواستفاده میکنی ، شما بهتره به حرفای بازنشسته ها گوش بدین که تازه اکثریتشون رسمی بودن و حقوقشون بهتر از نیروهای شبکه هست حرفای ما نیروهای سخت کوش که قابل شنیدن نیست . انشالله خدا آخر عاقبت ما رو با کسایی که فقط بلدن از موقعیت سواستغاده کنن به خیر کنه .

  13. ناشناس می گوید

    مخابرات منطقه تهران خواروبار و سایر رفاهیات بازنشستگان را از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به طور کامل پرداخت نکرده است کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟ شرم آور و تاسف بار است که مهندس ملک جعفریان مدیرمخابرات منطقه تهران متأسفانه از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را بررسی و رسیدگی نکرده است و در این مدت ۲۷ ماه در مورد مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران فقط سکوت اختیار کرده است چرا؟ حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران

  14. ناشناس می گوید

    داداش دارین رکورد دیر واریز کردن عیدی را هم میشکنینا،خواستم یادآوری کرده باشم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here