مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر مالی و حقوقی- امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ساعت ۱۳:۰۰

مخابرات ما- خبر امروز چیزی به دانسته های خبر قبلی اضافه نمی کند.از امروز طی سه روز حقوق کلیه کارکنان مخابرات مناطق سطح کشور پرداخت خواهد شد.دو شرکت شسکام و طاها هنوز اطلاعات نهایی وقطعی به معاونت مالی تحویل نداده اند. به همین دلیل نظم و ترتیب ماه های گذشته قدری به هم خواهد خورد.

ما می توانیم پیش بینی کنیم.این یک خبر قطعی نیست. پیش بینی می کنیم از آنجا که اطلاعات کارکنان رسمی و قراردادی آماده است امروز حقوق آنان پرداخت شود.فردا و پس فردا هم امیدواریم اطلاعات شرکتها آماده شود و پرداخت حقوق آنان ممکن شود.

تغییرات اطلاعات مالی کارکنان شرکتی و بخصوص شرکتهای شسکام و  طاها در ابتدای سال زیاد بوده که روی فیش حقوقی هم تاثیر می گذارد.لذا فعالیت های این دو شرکت ممکن است قدری به تاخیر بخورد.

آنچه خواندید اطلاعات و پیش بینی های همین لحظه است.فقط همین لحظه! ما به پرداخت حقوق در همین سه روز معتقدیم (سوم و چهارم و پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳)  و روی آن تاکید داریم.بقیه ممکن است تغییر کند.

البته لازم است از حوزه معاونت مالی مخابرات  و همکارانش تشکر کنیم که رساندن اطلاعات دقیق و درست به شما را در اولویت کارهای خود قرار داده است.

1489090cookie-checkخبر مالی و حقوقی- امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ساعت ۱۳:۰۰

Please rate this

0 1 2 3 4 5
36 نظرات
  1. مخابراتی می گوید

    تنها دلیل واگذاری به شرکت طاها فقط و فقط منفعت شخص………. هست ولاغیر وگرنه خدمات اول مشکلش چی بود
    عاقبت بخیر نشود ان شاالله

  2. میثم می گوید

    لطفا” از تاریخ یکم تا پنجم هر ماه فقط اخبار مالی بارگذاری کنید ، برای نیروی شرکتی که تا گردن توی قسط و بدهی فرو رفته هیچ خبری مهم تر و واجب تر از خبر مالی نیست ، وگرنه چه اهمیتی داره اخبار مخابرات ورشکسته ای که روز ب روز اوضاعش داره بدتر میشه ، ما دیگه هیچ تعصبی روی این شرکت نداریم ، شما بی زحمت فقط بگو حقوق و مطالبات رو کی پرداخت میکنن ، باقی مسائل در این برهه از زمان فاقد اهمیت.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      من که دو تا پیشنهاد به شما کردم
      ۱- اجازه بده بخاطر شما و فقط شما یه سایت دیگه بزنیم و فقط خبر حقوق بذاریم
      ۲- شما لطف کن و فقط خبرهای مالی رونگاه کنید. لینک هم گذاشتیم که یه کلیک میخواد
      تمام
      دیگه هم در این مورد یک کلمه حرف نمیزنم
      ده بار این پیشنهاد رو دادم دیگه

  3. صفری می گوید

    خیلی اذیت کردن خداهمچین مسعولی رو اذیت کنه چون …

  4. ناشناس می گوید

    مخابرات برج هاش به ماه رسیده اونوقت برای پول سنوات ما گدایی بازی در میاره

  5. آواره بدبخت ازهمه جارانده شده می گوید

    باسلام شرکت طاهاچی.همش کشکه خدمات اول بااون همه ادعاچه بلایی سرمون آوردورفت حالامونده ببینیم شرکت طاهامیخوادچکارکنه باهامون.عیب وایرادپیش خودمون هست متاسفانه توسری خورباراومدیم.

  6. ناشناس می گوید

    با سلام
    امروز دوشنبه ساعت ۱۵ حقوق رسمیهای کرمانشاه واریز شد

  7. ناشناس می گوید

    رسمی ها واریز شد تهران

  8. شرکتی می گوید

    سلام سردبیر جان . میشه یه خبر از سنوات ما بگیرین اگه براتون مقدوره

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      فعلا خبری نیست
      روی اون حساب نکنید
      ولی امسال پرداخت میشه

      1. ناشناس می گوید

        سلام بنظر شما امسال یا امسال ۱۰ سال دیگه 😃😃🤣😄😅🤣😂🤣😃😄

      2. Sajad می گوید

        شما هم گرفتی همه ما رو 😁
        پارسال میگفتی حداقل یکیشو میدن

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          الان ولت میکنم.
          حالا آزادی .. برو داداش!

  9. سیاوش می گوید

    سردبیر جان شسکام که تغییرات نداشته مثل tct

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      داشته
      اضافه شدن حق عائله مندی برای اونم بوده

      1. شرکتی خشمگین می گوید

        یک ایتم حق عاعله مندی انقد سخته همین افزایش حقوق و محاسبه ش برا حقوق دستمزد کارکنان رسمی هم اعمال شده چطور اینا انقد زود تموم کردن ولی شرکت طاها و شستگام برا یک ایتم انقد وقت تلف کردن بدترین حرف ممکن

  10. کارگر کلافه می گوید

    به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، ابوافضل احمدزاده اظهار داشت: بر اساس گزارشات واصله موثق مردمی در خصوص کم‌کاری و قصور مدیرعامل شرکت مخابرات استان سیستان و بلوچستان و همچنین گزارش مستند واصله از اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و همچنین بازدیدهای متعدد این مرجع قضائی از جای جای استان به ویژه شهرستان زاهدان و مشاهدات میدانی، وفق دستورالعمل‌های مربوطه از جمله دستورالعمل مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن و دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه که مصوب ریاست قوه قضائیه است، علیه مدیرعامل شرکت مخابرات استان در دادستانی مرکز استان اعلام جرم شده است.

    سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان سیستان و بلوچستان افزود: قصور مدیرعامل شرکت مخابرات استان سیستان و بلوچستان در دو حوزه است؛ حوزه اول مربوط به نگهداری و پایداری شبکه‌های مخابراتی استان بوده که شبکه انتقال اطلاعات، شبکه همراه اول و شبکه تلفن ثابت را شامل شده و متاسفانه قطعی‌های مکرر این شبکه‌های ارتباطی بر کسانی که در استان زندگی می‌کنند پوشیده نیست به نحوی که بسیاری از مردم قریب به یک سال است که این مطالبه را مطرح می‌کنند.

    حوزه دوم که اهمال، قصور و ترک فعل مدیرعامل شرکت مخابرات استان سیستان و بلوچستان محرز است، توسعه شبکه‌های مخابراتی استان بوده که در این زمینه این مدیر به علت آنکه مدت زیادی در استان این مسئولیت را عهده‌دار بوده و می‌توانسته در این راستا اقدامات عاجل و مثبته‌ای انجام دهند بنا به دلایلی عمل نکرده و همین امر موجبات نارضایتی مردم استان را فراهم کرده است.

    بنابراین در راستای صیانت از حقوق مردم استان که همیشه در شرایط سخت پای کار نظام بوده‌اند، ما بر اساس وظیفه قانونی و شرعی خود و با استناد و دستورالعمل‌های مورد اشاره و قوانین و مقررات، صریحاً علیه فرد مذکور اعلام جرم کرده‌ایم و در این حوزه همان اصطلاح مرسوم بین مردم تحت عنوان «ترک فعل» صورت گرفته است.

    به گزارش تسنیم، روز یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه فرزاد رامین به عنوان سرپرست شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان معرفی و از خدمات محمدحسین عیدی زاده مدیرعامل سابق این مجموعه تقدیر به عمل آمد. رامین پیش از این مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه سیستان و بلوچستان بوده که به سمت سرپرست مخابرات منصوب شد.

  11. ناشناس می گوید

    اقای سردبیر شما لطف کنید بهشون بگین حداقل امروز فیش ها رو بارگزاری کنن میشه بازگزاری فیش هم براشون زحمت داشته باشه

  12. ناشناس می گوید

    اینا همه بهانه ست،چه تغییری؟مگه هرسال فروردین حقوق ها تغییر نمیکنن

  13. خدمات آخر می گوید

    سردبیر محترم سامانه فیش حقوقی طاها رو لطفا اعلام کنید.ممنون از حسن توجه جنابعالی

  14. شرکتی خشمگین می گوید

    شرکت طاها خنده داره انگار اپالو خواستن هوا کنن بعد یک ماه خوردی تازه یادشون افتاد تغییرات اعمال کنن تو فیش حقوقی اخه چی بگیم همون بهتر زبونمون بسته بمونه اینجوری برا ارامش خودمون بهتره بعدشم کلا دوساله سنوات نداده خدمات اول کاملن به فراموشی سپرده شد راحت واقعا که

  15. مهدی می گوید

    میشه بفرمایید چه تغییرات زیادی داشته؟
    فقط ی آدم حق تاهل اضافه شده

  16. فرزند همکار می گوید

    سلام اقای سردبیر اینجور خالی شدیم که پیش زن و بچه سرمون پایین هست یواش میریم تو خونه تا بچه ها ما را نبینن تمام انگیزه کار کردن از ما گرفته شده تا به کی این وضع ادامه دارد حتما مهدی موعود باید بیاد !!!

    1. آواره بدبخت ازهمه جارانده شده می گوید

      ازماست که برماست

  17. محمد می گوید

    سلام شرکت طاها هنوز سایت فیش حقوقیشم راه ننداخته
    بعد یک ماه تازه یادش افتاده سامانه فیش حقوقیش باید تغییر پیدا کنه

  18. ناشناس می گوید

    ۳۴ روز زمان داشتن این تغییرات اطلاعاتی رو اعمال کنن چرا نگه داشتن اخر ماه
    متاسفانه کار از این حرفا گذشته و افتاده دست آدم های بیخیال و ضعیف!

  19. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر محترم خداقوت
    والا ماههای قبل نظمی نداشت که به هم بخوره

    1. آواره بدبخت ازهمه جارانده شده می گوید

      خیلی نظم داشت چراالکی میگیدحقوق همیشه به موقع داده میشد.سنوات ‌وحق مرخصی که هم مونده حتما حقمون نیست ازمابدبخت ترهست میخوان بدن به اونها

  20. مخابراتی می گوید

    سلام سردبیر محترم لطف میکنید سامانه دریافت فیش حقوق شرکت طاها رو مجدد اعلام بفرمایید هر چی تو کامنتها گشتم پیدا نکردم ممنونم ازتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here