مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر سلام می کند- مقدمات دوستی فراهم شد

مخابرات ما (سردبیر) – چندی قبل ندا را دادم به شما که می خواهم گروهی از دوستان قدیمی و تازه آشنا را دور هم جمع کنم تا از آنان کمک های کاری و مالی بگیرم. این گروه جزو دوستان سردبیر خواهند بود و من و آنان این افتخار را خواهیم داشت تا شبکه تلویزیونی مخابرات ما را با نام تجاری TVMA20 را در اینستاگرام و یوتیوب ایجاد و افتتاح کنیم.

همه شما عزیزان که در مخابرات ما، سردبیر را همراهی می کنید قطعا جزو دوستان من هستید اما حضور شما در این گروه باعث می شود در مقاطع خاص بتوانید به من کمک کنید.پس لطفا کسی برای شنیدن خبر تقاضا ندهد.آنجا بحث های خبری نخواهیم داشت، بلکه فقط به شیوه های کمک به مخابرات ما خواهیم اندیشید.

هر کسی مایل است مدیریت این گروه را به عهده بگیرد می تواند اعلام آمادگی کند.

همکاران مخابرات ما هم چنانچه بیش از شرایط امروز، می توانند کمک کنند در گروه ثبت نام کنند.

در نهایت، هیچ چیز خارق العاده ای از شما خواسته نمی شود فقط .. اگر … واقعا و از صمیم قلب دوست سردبیر هستید وارد شوید.

لطفا ۳ چیز را برایم ارسال کنید: ۱- شماره تلفن  ۲- یوزر اینستاگرام  ۳-یوزر یوتیوب

در آینده هر یک از دوستان با کد خاصی نامگذاری می شوند. بعد از اعلام کد، با همان نام برای خودتان یوزر جدیدی بسازید.

هیچ لزومی به اعلام نام و … نیست. فقط .. ولی .. من حتما تماس می گیرم و با شما صحبت می کنم تا همه چیز را چک کنم. مثلا ربات پیام نداده باشد …یا …

فعلا ۳ مشخصه مذکور را در صفحه محرمانه با سردبیر ارسال کنید.

پیام ویژه یا خصوصی برای سردبیر

حدود ۵۰ نفر کافی خواهند بود.اما قول می دهم این گروه حتما می ترکاند!! خیلی حرفها هست که نمی شود عمومی کرد ولی وقتی کسی مسئولیتی قبول کرد، قدرت شنیدن و رازداری را هم خواهد داشت. فعلا در ۵۰ نفر اول می بندیم تا بعدا ببینیم خدا چه می خواهد!

1499980cookie-checkسردبیر سلام می کند- مقدمات دوستی فراهم شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. طلا می گوید

    سلام.سالار خسته….ازمجمع و پرداخت سود سهام موبایل و تلفن ثابت هیچ خبری نیست مهندس؟؟!ارادتمند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      فکر کنم خرداد باید تمومش

  2. ناصرگچساران می گوید

    سلام
    ادم بدرد بخوری نیستم تو شهرستان گچساران کارگر خدمات برام زدن البته تا پبام بیمه برام نیومده بود نمیدونسم حکمم چیه
    اگ بدردتون میخورم بسم الله

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ناصر خان
      به دل نگیرید
      بیمه ها رو اینطوری رد کردن که اونم درست میشه
      احکام اداری و فیش حقوقی درسته

  3. ناشناس می گوید

    برادرمحترم تواون فیلم حتما اشا ره کنید که مخابرات تنها سازمانی بود که برای بازنشستگان ۱۴۰۰ببعدش جمله به افتخار بازنشستگی درآن به خفت وخواری وذلت بازنشستگی نائل آمدن تغییریافت .اصلا بهانه نمیکنم ولی خودمو که میبینم چه کارهایی وحمالی هایی برای اون اداره که یک کارمند زن بودم و چیزی فراتر ازحقوقم براش انجام دادم تامشتی تازه بدوران رسیده مفتخور درآن به مقام مدیریت برسند که بنده نه خونه دارم ونه ماشین هرگز نخواهم بخشید ….میدونید مخابرات تنها جولانگاهی ست که یکنفر براحتی وعوامفریبی میتونه اونو به عرصه تاخت وتاز آزادانه خودبدل کنه …و گرچه این صحبتها فایده ای هم نداره اما درمخابرات برای ارائه پیشنهادات کمیته ای برای شما نظر میده که اعضاش فاقد هرگونه سواد وصلاحیتن…..فقط پست دارن …ودرکل میخوام بگم لطفا روی این مسئله فوکوس کنید : سازمانی که مدعی پیشرو بودنست فاقد هرگونه تحول و روشن گرایی ست .هروقت یادم بیاد عذاب میکشم …اگر چه احتماا روز رسیدگی به حساب ما مخابراتی ها یکم بیشتر از بقیه طول خواهدکشید🤔

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      فقط یه کم بیشتر طول می کشه؟!
      فکر بعد از ما مخابراتی ها یک صف ۴۰ کیلومتری تشکیل بشه
      از بس طول میکشه کار ما

  4. ناشناس می گوید

    امیدوارم این کاری که می کنید منعکس کننده تمام مشکلات نیروهای مخابرات باشه نه یه طیف خاص!!!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چرا فکر می کنی باید این کار منعکس کننده منافع همه طیف ها باشه؟
      من میگم کمک می خوام در اداره سایت و کارهاش! شما دنبال ………..
      گاهی واقعا …. دلخور میشم
      اصلا نخوندی چی میگم

  5. مهدی می گوید

    رئیس دیوان عدالت اداری گفت: مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که منجر به سلب امتیاز سیم‌کارت‌ها و خطوط تلفن ثابت بلااستفاده می‌شد خلاف قانون بوده و قانون‌گذار هرگز چنین اجازه‌ای را به این کمیسیون نداده است.

    به گزارش ایسنا، «حکمتعلی مظفری»، رئیس دیوان عدالت اداری افزود: بر اساس رویه‌ای که وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات در پیش گرفته بود، اگر به هر دلیلی سیم کارت تلفن همراه و یا خط ثابت تلفنی مدتی مورد استفاده قرار نمی‌گرفت، پس از ۶ ماه خط تلفن را سلب امتیاز و نسبت به فروش آن اقدام می‌کردند که این موضوع در دیوان عدالت اداری مورد شکایت قرار گرفت.

    وی افزود: دیوان عدالت اداری بنا به وظیفه قانونی خود در هیئت تخصصی و هیئت عمومی به این موضوع ورود کرد و دلایل این کار را از شرکت مخابرات، وزارت ارتباطات و کمیسیونی که درباره این امر تصمیم گرفته بود، اخذ کرد و با توجه به دلایل ارائه شده مشخص شد که استدلال های موجود مطابق قانون نبوده و قانون‌گذار چنین اختیاری را به آن‌ها نداده است که از افراد سلب امتیاز و سلب مالکیت کنند، در همین راستا این مصوبه با رای دیوان عدالت اداری ابطال شد.

  6. پیام می گوید

    Tell: 09117442049
    abbasmolna84@
    molana206@
    payam2060molana@

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here