مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تجمع هفتگی بازنشستگان مخابرات در ۵ استان

مخابرات ما- تجمع هفتگی بازنشستگان مخابرات در ۵ استان.

مخابرات ما- به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، روز گذشته نوشت تعدادی از بازنشستگان مخابرات ایران به روال هفته‌های گذشته در اعتراض به بی‌توجهیِ مسئولان به مطالباتشان تجمع کردند.

این بازنشستگان در استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، کردستان، خوزستان و هرمزگان تجمع کردند.

اجرای کاملِ آیین‌نامه استخدامی پرسنلی ۸۹، اجرای عادلانه‌ی همسان‌سازی حقوق، اجرای تبصره ۱ ماده ۲۱ قانون خدمات کشوری و تبصره ۲ ماده ۳۳ سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و رفع مشکلاتِ مربوط به بیمه تکمیلی از مهم‌ترین خواسته‌های این بازنشستگان است.

 

1505360cookie-checkتجمع هفتگی بازنشستگان مخابرات در ۵ استان

Please rate this

0 1 2 3 4 5
27 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    امروز سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ هست که متأسفانه هنوز هم تکلیف پرداخت تفاوت افزایش معوقات بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون مشخص و روشن نیست چرا؟ به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس!
    درآمد شرکت مخابرات به جیب کسانی می‌رود؟ شرکت مخابرات بابت چه ۶۵ هزار میلیاردتومان پس از خصوصی سازی به دولت پرداخته است و این در حالی است که متأسفانه دولت ثابت کرد و نشان داد دشمن واقعی کارکنان رسمی و هم بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور بوده است.
    چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
    دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس و… در این مورد به کارکنان رسمی و هم بازنشستگان شرکت مخابرات توصیح و پاسخ به دهند در آمد و بودجه شرکت مخابرات در کجا خرج و هزینه می شود.

  2. ناشناس می گوید

    هنوز بن خوار بار مهر ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت نشد لطفا اطلاع رسانی کنید کی پرداخت میشه

  3. ناشناس می گوید

    سلام وعرض ادب
    بن خواربار شاغلین رسمی و بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ماهیانه مبلغ ۳۹۶۰۰۰۰تومان است چرا مخابرات بن خواربار را هنوز بر اساس سال ۱۴۰۰مبلغ ۱۴۰۰۰۰۰تومان محاسبه میکند .

    اگر تصمیم بر برکناری مدیر شرکت مخابرات بر عهده سهامداران آن است سوال اینجاست پس چرا از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون هیچ کاری و اقدامی نکردند و نمی کنند چرا؟

    مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خودش را رزمنده، ایثارگر، جانباز و به ویژه مسلمان می داند ولی اما متأسفانه علنی و آشکار از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون حق و حقوق کارکنان رسمی وهم به ویژه بازنشستگان شرکت مخابرات را درسراسر کشور پایمال و ضایع کرده است چرا؟ با تشکر پیغام شما ثبت گردید.

    دکترمحمود زاده رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران خودش را رزمنده، ایثارگر، جانباز و به ویژه مسلمان می داند ولی اما متأسفانه علنی و آشکار از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون حق و حقوق کارکنان رسمی وهم به ویژه بازنشستگان شرکت مخابرات را درسراسر کشور پایمال و ضایع کرده است چرا؟ با تشکر پیغام شما ثبت گردید.

  4. اعتراض می گوید

    سوال اینجاست که چرا بن خوار بار مهرماه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران ۱۴۰۲ بعداز گذشت ۹ ماه هنوز پرداخت نشده است؟!

  5. ناشناس می گوید

    شرکت مخابرات هر ماه از فیش حقوق همه بازنشستگان مخابرات مبلغ ۵ هزار تومان بابت وام تعاون کسر می کند.
    و این در حالی است که شرکت مخابرات استان تهران از سال ۱۳۹۹ تاکنون وام تعاون را به برخی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران واریز نکرده است چرا؟
    و هیچ کسی هم متأسفانه از مهر ماه سال ۱۳۹۹تاکنون پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟

  6. حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات می گوید

    مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران بیش از ۳۱ ماه است که برای ما بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور مشکل ایجاد کرده است ولی متأسفانه هیچ کسی هم در دولت، مجلس، اداره کار، دیوان عدالت اداری، بازرسی کل کشور، قوه قضائیه پاسخگو و جوابگو نیستند چرا؟
    حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here