مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تجمع هفتگی بازنشستگان مخابرات در ۵ استان

مخابرات ما- تجمع هفتگی بازنشستگان مخابرات در ۵ استان.

مخابرات ما- به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، روز گذشته نوشت تعدادی از بازنشستگان مخابرات ایران به روال هفته‌های گذشته در اعتراض به بی‌توجهیِ مسئولان به مطالباتشان تجمع کردند.

این بازنشستگان در استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، کردستان، خوزستان و هرمزگان تجمع کردند.

اجرای کاملِ آیین‌نامه استخدامی پرسنلی ۸۹، اجرای عادلانه‌ی همسان‌سازی حقوق، اجرای تبصره ۱ ماده ۲۱ قانون خدمات کشوری و تبصره ۲ ماده ۳۳ سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و رفع مشکلاتِ مربوط به بیمه تکمیلی از مهم‌ترین خواسته‌های این بازنشستگان است.

 

1505360cookie-checkتجمع هفتگی بازنشستگان مخابرات در ۵ استان

Please rate this

0 1 2 3 4 5
14 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام، ۱۵ عدد از مزایایی که همکاران رسمی و بازنشستگان مخابرات در طول ۱۵ سال خصوصی سازی مخابرات در ۱۸ آبان ۱۳۸۷ از دست داده اند، به قرار زیر می باشد:

    ۱-عدم ارتقا گروههای شغلی از سال ۱۳۸۷ لغایت ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

    ۲- حق جذب از سال ۱۳۸۷ لغایت ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

    ۳-حق تخصص

    ۴- اضافه کاری

    ۵- حذف وام صندوق ۶%

    ۶- حذف وام قرض الحسنه

    ۷- حذف وام پایگاه

    ۸- عدم افزایش رفاهیات

    ۹- مناسبت ها

    ۱۰-سکه بازنشستگی

    ۱۱-هزینه درمان بیمه تکمیلی

    ۱۲-حق لباس

    ۱۳-حق ورزش

    ۱۴-وام ۲۰ برابر اندوخته صندوق ۶% هنگام بازنشستگی

    ۱۵- افزایش سهم بیمه تکمیلی همکاران و بازنشستگان از ۲۰% به ۵۰% و فشار مالی بیشتر.

  2. ناشناس می گوید

    بن خوار بار مهر ماه سال ۱۴۰۲ بازنشستگان مخابرات منطقه تهران کی واریز می شود؟ بن خوار بار اردیبهشت و خرداد ماه امسال بازنشستگان مخابرات منطقه تهران کی واریز می شود؟

  3. ناشناس می گوید

    سردبیر الان چرا رفاهیاتو ندادن این داستان مالیات بر رفاهیات بازنشستگان چه تاثیری دارد ؟

  4. ناشناس می گوید

    تا کی باید چشم به‌راه بیمه تکمیلی دانا باشیم؟
    این چه بیمه تکمیلی بازنشستگان است که متأسفانه آزمایشگاه های و… طرف قرار داد بیمه دانا قبول نمی کنند. پول بیمه تکمیلی را هر ماه از حقوق ما کسر می کنند ولی اما متأسفانه برای استفاده به آزمایشگاه های و… طرف قرار داد بیمه دانا مراجعه می کنیم لغو کردن چرا؟

  5. ناشناس می گوید

    مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور از سال دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون ثابت کرده است و ثابت می کند که متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره تاکنون هیچ کاری و اقدامی برای حل وفصل مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور نکردند و هنوز هم نمی کنند چرا؟

  6. ناشناس می گوید

    این چه بیمه تکمیلی بازنشستگان است که متأسفانه آزمایشگاه های و… طرف قرار داد بیمه دانا قبول نمی کنند. بیمه تکمیلی دانا هم بدتر از مخابرات است.

  7. ناشناس می گوید

    با سلام
    بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران مصوب سال ۱۳۸۹ بن خواربار بازنشستگان ۵۵ درصد حداقل قانون کار همان سال میباشد.
    حداقل حقوق قانون کار در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۳۰۰۰۰۰ تومان است پس بن خواربارشاغلین رسمی وبازنشستگان در سال ۱۴۰۲ ماهیانه ۲۹۱۵۰۰۰ تومان میباشد.
    ولی متأسفانه مخابرات تهران کمک هزینه خوار بار فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه سال ۱۴۰۲ را و با کمک هزینه خوار بار سال ۱۴۰۰ را مبلغ ۲۲۳، ۶۰۵، ۱۴ ریال حساب کرده است چرا؟
    بن خواربار شاغلین رسمی و بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ماهیانه مبلغ ۳۹۶۰۰۰۰تومان است چرا مخابرات بن خواربار را هنوز بر اساس سال ۱۴۰۰مبلغ ۱۴۰۰۰۰۰تومان محاسبه میکند .
    معلوم نیست که این مدیران مخابرات از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون چکار می کنند؟
    متأسفانه هیچ کاری و هیچ اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکردند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

  8. ناشناس می گوید

    مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به همراه مسئولین، عید سعید قربان سال ها ۱۴۰۰، ۱۴۰۱، ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ برای همه بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور مشکل ایجاد کرده است و هم اهانت کرده است و بن خوار بار واریز نکردن.
    و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره فقط سکوت اختیار کرده اند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اهانت که نه دیگه انصافا!
      در کلام هرگز چنین کاری نکرده اما اگر بگین رفتار موجب آن شده، باید در موردش مثال بزنید

  9. ناشناس می گوید

    ۱۴:۱۷۲۷ خرداد ۱۴۰۳
    سوال اینجاست اگر مخابرات مشکل بودجه دارد پس چرا مخابرات هر سال به کارکنان رسمی ۲ ماه عیدی می دهد و این در حالی است که مخابرات از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به بهانه مشکل بودجه خواروبار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات را به طور کامل پرداخت نکرده است و هنوز هم به طور کامل نمی کند چرا؟
    بن خواربار شاغلین رسمی و بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ماهیانه مبلغ ۳۹۶۰۰۰۰تومان است چرا مخابرات بن خواربار را هنوز بر اساس سال ۱۴۰۰مبلغ ۱۴۰۰۰۰۰تومان محاسبه میکند .

  10. ناشناس می گوید

    اعتراف زارع‌ پور: شرکت مخابرات به تعهدش در قبال بازنشستگان عمل نکرده است
    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران به تعهدات خود در قبال بازنشستگان عمل نکرده است

  11. ناشناس می گوید

    ۱۶:۲۰۲۷ خرداد ۱۴۰۳
    بیش از ۳۱ ماه است که بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور هر هفت اعتراض می کنند ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ کسی هم در شرکت مخابرات و هم کشور به اصطلاح اسلامی پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
    به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از بازنشستگان مخابرات ایران، امروز، دوشنبه، ۱۶ بهمن ماه، در تهران، خوزستان، اردبیل، کرمان، گیلان، هرمزگان، کردستان، مرکزی و آذربایجان شرقی تجمع کردند.

    این بازنشستگان به بی‌توجهی سهامداران عمده و مدیران مخابرات به آیین نامه ۸۹، بروز نشدن کمک هزینه‌های رفاهی در سالهای ۱۴۰۱و۱۴۰۲، افزایش کسور بیمه تکمیلی درمان از۲۰٪ به۵۰٪، عدم تسویه بیمه معلم، عدم اجرای تبصره ۱ ماده ۲۱ قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره ۲ ماده ۳۱ سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در خصوص بازنشستگان بعد از خصوصی سازی، عدم پرداخت مطالبات سالهای گذشته به نرخ روز و برخی مشکلات دیگر، معترض هستند.

  12. ناشناس می گوید

    از دوستان مالی مخابرات یک سوال دارم
    آیا حق جذب در پاداش پایان خدمت بازنشستگان نباید محاسبه گردد
    اگر جواب بله است چرا مخابرات حق جذب را در پاداش بازنشستگان لحاظ نکرده است ؟ باید شکایت در کجا انجام شود ؟ اداره کار یا دیوان عدالت؟
    از همکارانی که اطلاعات در این زمینه دارند لطفا اطلاع رسانی کنند.متشکرم.

  13. ناشناس می گوید

    سلام
    بیمه معلم بعد از چهار سال کی هزینه های درمانی را واریز میکند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here