مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تذکر به وزیر ارتباطات برای احقاق حق کارکنان شرکت مخابرات 

مخابرات ما – حاجی دلیگانی مطرح کرد؛  تذکر به وزیر ارتباطات برای احقاق حق کارکنان شرکت مخابرات
مخابرات ما (بولتن نیوز) – عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در خصوص عمل به انجام تعهد در خصوص بازنشستگان کشوری شرکت مخابرات پس از واگذاری به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تذکر داد.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در خصوص عمل به انجام تعهد در خصوص بازنشستگان کشوری شرکت مخابرات پس از واگذاری به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تذکر داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به تذکر خود به عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: محور این تذکر در خصوص لزوم عمل به انجام تعهد در خصوص بازنشستگان کشوری شرکت مخابرات پس از واگذاری است.

وی افزود: برخی از بازنشستگان شرکت مخابرات اعلام کرده اند در سال ۱۳۸۸ که مطابق اصل ۴۴ قانون اساسی شرکت مخابرات به بخش خصوصی واگذار شد، تا ۱۳۹۸ قوانین و مقررات قانون کار بر کارکنان آن اعمال نگردیده است.

وی افزود: این در حالی است که طبق تبصره یک ماده ۲۱ قانون مدیریت خدمات کشوری تاکید شده در صورت واگذاری سهام شرکت های دولتی به نحوی که شرکت مذکور غیر دولتی شود، قوانین و مقررات قانون کار بر کارمندان شرکت واگذار شده اعمال می گردد و این افراد کارمندان کارفرمای جدید محسوب می شوند و در صورت تمایل می توانند کماکان تابع صندوق بازنشستگی قبلی خود باقی بمانند.


عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اضافه کرد: بنابراین اجرای ناقص قانون باعث شده که حقوق بازنشستگان کشوری مخابرات نسبت به بازنشستگان تامین اجتماعی که بعد از سال ۱۳۹۸ قانون مذکور را بر آنان اعمال نموده اند، اختلاف زیادی داشته باشد لذا جهت رفع تبعیض ضروری است نسبت به پیگیری موضوع تا حل مشکل اقدام لازم صورت پذیرد.

حاجی دلیگانی گفت: تذکر اینجانب به زارع پور وزیر ارتباطات در صحن مجلس قرائت شد و وزیر باید در این زمینه پاسخگوی مجلس باشد.

 

1535780cookie-checkتذکر به وزیر ارتباطات برای احقاق حق کارکنان شرکت مخابرات 

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. همکاربازنشسته می گوید

    سلام آقای سردبیر، این وزیرمخابرات تاکنون که درمسندقدرت بودکه هیچ توان دفاع ازحقوق بازنشستگان کشوری نداشته، الان هم که رفتنیه به سلامتی، دیگه انتظاراتی نبایدازش داشته باشیم،

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      میدونی؟ بحث بر سر شیوه هاست
      این دوستان فکر می کنن با دستور همه چی درست میشه!
      دستور دادن، ولی فقط ۵۰ درصدش حله!

  2. خسته دل کهنه کار می گوید

    سلام آقای آرشیان عزیز
    تذکر در خاتمه وزارت !!!!!
    اصل جناب نماینده با چه تفکری اینکار را در این زمان انجام داده است؟
    واقعا ….

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام شاید برای کار زمین مانده است. از ایشان بهتر می توان امتیاز گرفت تا بعدی!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here