مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تعطیلی و یا کاهش ساعت کاری استانها

مخابرات ما – ساعات کاری دستگاه های اجرایی برخی از استان ها در روزهای ۶، ۷ و ۸ مرداد ماه کاهش یافت و برخی از استان ها نیز شنبه تعطیل شدند.

 

مخابرات ما-  به دنبال گرمای هوا و ضررهای ناشی از این گرما برای افراد، دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت اعلام کرد ساعت کار روز شنبه  بصورت قطعی و لازم الرعایه برای همه دستگاهها در سراسر کشور صرفاً ساعت ۶ تا ۱۰ صبح خواهد بود.

شرکت مخابرات ایران نیز طی اطلاعیه ای ساعت کاری کارکنان را در روز شنبه و در استان تهران ۶ تا ۱۲ اعلام کرده است.. در این اطلاعیه تاکید شده است تمامی ادارات تابعه شرکت مخابرات ایران در تعطیلی‌های مشابه، تابع اطلاعیه‌های استانداری‌های سراسر کشور خواهند بود. تاکنون مخابرات منناطق مشابه اعلام استانداری ها رفتار کرده اند بنابراین شرایط ساعت کاری در چند استان اعلام می شود.

در خراسان رضوی استانداری در دو روز شنبه و یکشنبه، فعالیت کلیه مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و نیز فعالیت‌های ورزشی در محیط‌های روباز راتعطیل اعلام کرده است. بر اساس مصوبه کارگروه شرایط اضطرار استان، به دلیل گرمای شدید هوا طی روز‌های آتی و به منظور حفظ سلامت عمومی و همچنین مدیریت مصرف انرژی، فعالیت کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان به جز مراکز درمانی و امدادی در روز‌های «شنبه ۶ مرداد و یکشنبه ۷ مرداد» از ساعت ۶ تا ١١ خواهد بود.

خبر آنلاین نوشت ساعات کاری دستگاه های اجرایی برخی از استان ها در روزهای ۶، ۷ و ۸ مرداد ماه کاهش یافت و برخی از استان ها نیز شنبه تعطیل شدند. استانداران براساس اقلیم و شرایطی که در هر استان حاکم است، تصمیم می گیرند که ادارات، کارخانه جات را تعطیل کنند یا ساعات اداری کم شود.

در آذربایجان غربی  ساعات کار دستگاه های اجرایی، سازمان ها، موسسات، نهادهای عمومی غیردولتی، شهرداری ها، بانک ها، شرکت های بیمه ای و دانشگاه های سراسر استان در تاریخ های ۶ و۷ و ۸ مرداد ماه از ۶ صبح تا ۱۱ ظهر خواهد بود.

در استان همدان  تمامی دستگاه های اجرایی، ادارات و بانکهای استان از روز شنبه ۶ مرداد تا پنجشنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۳ از ساعت ۶ صبح فعالیت خود را آغاز و با دو ساعت تعجیل در پایان کار، رأس ساعت یازده تعطیل شوند.

در استان فارس، ساعت کار همه دستگاه های اجرایی استان (مؤسسات عمومی دولتی و غیردولتی و بانک ها) از روز شنبه ۶ مرداد تا آخر هفته از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ تعیین شده است و کسری ساعت موظفی به صورت دورکاری و با برنامه ریزی دستگاه های اجرایی براساس مقررات، جبران می شود. ضمنا  همه دستگاه های دولتی به غیر از بانک ها و دستگاه های خدمت رسان روز یکشنبه ۷ مرداد تعطیل هستند و مدیران دستگاه های اجرایی موظفند نسبت به برنامه ریزی و نظارت بر دورکاری کارکنان و کنترل آن، اقدام کنند.

در بقیه استانها هم تصمیمات مشابهی گرفته شده ولی تاکنون اطلاعیه های استانداری ها به دستمان نرسیده است.

 

1551620cookie-checkتعطیلی و یا کاهش ساعت کاری استانها

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. مجید می گوید

    سلام.
    جهت اطلاع و یادآوری به مدیران محترم عرض میشود با کاهش ساعات کار ایام تابستان، مدت حضور و کارکرد گروههای مختلف شغلی مخابرات متفاوت شده بعنوان مثال در همین مرداد همکاران ستادی طی ۲۳ روز جمعا ۱۶۰ ساعت، همکاران اداری در ۲۷ روز جمعا ۱۸۰ ساعت و همکاران شیفت حدود ۱۹۸ و بیشتر تا ۲۰۰ ساعت در محل کار حضور خواهند داشت.‌ این البته بدون لحاظ روزهایی است که ادارات بطور کامل تعطیل شدند چون تعطیلات شامل پرسنل شبفت نمیشود و گاه پرسنل اداری را هم دربرنمیگیرد الحمدلله از اضافه کار و پرداخت مابه التفاوت ساعت حضور هم خبری نیست. اگر کل ۳ ماه از نیمه خرداد تا نیمه شهریور را در نظر بگیریم تفاوت ساعت حضور نفرات شیفت و همکاران ستادی به حدود ۱۰۰ ساعت میرسد

  2. شرکتی می گوید

    سلام جناب سردبیر سایت مخابرات ایران ساعت کار دوباره ۶ صبح تا ۱۰ صبح برای همه استانها اعلام کرده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here