مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر – یک توضیح برای خبرهای مالی

مخابرات ما- دوستان گرامی! بدون تعارف بگویم! هر کسی بگوید از واریزی های حقوق از قبل خبر دارد، به شما دروغ می گوید!

تنها یک نفر برنامه مالی شرکت را می چیند که او هم حتما در لحظه آخر بر اساس موجودی حسابش، لیستی را به بانک می فرستد تا پرداخت شود.از این لحظه به بعد، خبرها ممکن است منتقل شود  ولی بانک در حال واریز است و … باز هم ممکن است در بانک جیزی تغییر کند که شرکت و یا استان تغییر کند.

نمی توانم بگویم از خبرهای مالی هیچ نمی دانم، ولی آنچه گفته می شود در حد یک خبر رسمی نیست.

در حوزه معاونت مالی فعلا همه چیز شناور است.کاری از من هم ساخته نیست.حتی از معاون مالی هم ساخته نیست.نوع تصمیم گیری ایشان دقیقه نودی است.

یک مثال بزنم، روزی خبری به من رسید به این شکل: ” فردا منتظر ۸۰ میلیارد از جایی هستیم این پول برسد  ۵ تا استان پرداخت می شود.اگر نرسد سه استان!  پس فردا خبری نمی شود!  بعد از آن، هر ۵ استان را در یک روز واریز می کنیم!”

باور کنید این مثال واقعی است! حالا من باید با آن چه کنم! نه نام استانها مشخص است نه زمان واریز!

مدیریت مالی بر اساس ورودی هایش تصمیم می گیرد، آن هم در لحظه آخر! خبرهایش هم عموما متغیر است و درست از آب در نمی آید. پیدا کردن زمانی که بتوانند چواب تلفن دیگران را هم بدهند معلوم نیست.

مثلا این ماه، شسکام به من خبر داد: ” حقوق کارکنان شسکام رفته بانک.الان واریز می کنند!”

شرکتهای شسکام و طاها به همین دلیل نمی توانند به من زمان بدهند کاری که قبلا انجام می شد!

عذرخواهی مرا بپذیرید اما موضوع بسیار پیچیده تر از این حرفهاست که تمام آبروی ما را خواهد برد.آبرویی که به لطف شما ذره ذره جمع کرده ایم.

ببخشید.

خبر فعلی: حقوق کارکنان رسمی در ۵ استان مانده، از پس فردا طی دو روز پرداخت می شود! ولی اگر فردا پولی رسید، یکی دو استان واریز می شود!

این خبر اصلا شما را راضی نمی کند!

اما اجازه بدهید یک خبر خوب به شما بدهم. بر اساس تفاهم نامه مخابرات با همراه، امیدواریم مشکل واریز حقوق کارکنان شرکتهای شسکام و طاها حل شود.به این ترتیب مخابرات حقوق رسمی ها را راحت تر پرداخت می کند. خبرها را بخوانید.
1559360cookie-checkسردبیر – یک توضیح برای خبرهای مالی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
16 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر عزیز، من قبلا همکار شما بودم، یعنی تا اردیبهشت، بخاطر همین وضعیت اسف بار شرکت دیگه حاضر به همکاری نشدم، فقط یه سوال دارم میشه اینو پیگیری بفرمایید که سنوات و مرخصی مانده شرکت خدمات اول کی پرداخت میشه؟ و آیا به نرخ روز هست یا نه؟ ممنون

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      زمان پرداختش برسه معلوم میشه

  2. ناشناس می گوید

    چگونه پیام دهیم در مخابرات ما

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      همینطوری که اینجا نوشتین

  3. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر حقوق‌ راننده ها کی پرداخت میشه؟

  4. ناشناس می گوید

    این عکس همان یخچالی است که باحقوق مخابرات خالی بود حالا نگاه کنید که بایک روز کارگری وسرچهارراه ایستادن و یک روز غیر ساعت کاری مخابرات پر شد ولی شاید اگر سر چهارراه گدایی می کردیم بیشتر پر می شدبسیار باید تاسف خورد که بعداز سال ها کارکردن اینچنین درمانده نگردیم.

  5. مرتضی می گوید

    خدا انشالله برای همتون خوش نخواد که حقوق راننده جماعت همیشه با خون دل واریز میکنید گناه ما چیه ما گناه کردیم مثل شما درس نخوندیم اومدیم تو این خراب شده راننده شدیم باید تو سری خور شماها باشیم

  6. ناشناس می گوید

    چه بل بشویی شده با این مدیران از خارج آورده شده به مخابرات

  7. مظلوم می گوید

    سلام بر همگی
    خوزستان همین الان واریز شد

  8. بهزاد می گوید

    سلام لطفا” در مورد حقوق رانندگان که شرکت طاها واریز نکرده سوال بفرمایید.یا اگر اطلاع دارین بگین چرا ما رو اذیت میکنن

  9. محمد می گوید

    سلام چرا هیچ خبری از راننده ها نمیگید که هنوز حقوق نگرفتن بیشترین زحمت رو هم ما راننده ها میکشیم

  10. ناشناس می گوید

    آقای سر دبیر پرسنل نقلیه سراسر کشور حقوقی دریافت نکردند ….
    صدای ماااااا‌به کی میرسه ؟؟؟؟

  11. ناشناس می گوید

    آقای سردبیر کجا حقوق شرکتی ها تکمیل شده؟؟؟
    بزرگوار حقوق پرسنل نقلیه هنوز تو سراسر کشور هنوز پرداخت نشده بعد از یک هفته که شرکتی تا حقوق گرفتن

  12. عبدالعلی پورپارسا می گوید

    سلام سردبیر محترم
    این ماه در فیش حقوق چیزی دیدم که باورش سخت بود مابه‌التفاوت مالیات سه ماه حقوق ششو نیم میلیون تومان از حقوق کسر کردن نمی‌دونم این چه صیغه ای است اسفند ماه هم دو نیم میلیون کسر کردن و کسی هم جواب گو نیست پیگیری کردم گفتم برو اداره مالیات از اونجا بپرس رفتم با کارشناس داری پرسیدم گفت ما خبر نداریم از رییس حل اختلاف پرسیدم گفتن ما نمی‌دانیم جریان را باز کرده و از ریس شورای حل اختلاف پرسیدم گفتن این اصلا امکان ندارد جریان این هست که بنده در طاها هستم و شیفتی و موقعی که بیکار هستم در شرکتی کار میکنم و اونجا هم بیمه وارد میکنن از نماینده طاها در تبریز پرسیدم گفتن جون دو جا مشغولی ازت مالیات کسر کردن گفتن برو از اونیکی شرکت بگو اسمتو رد نکنند تا مالیات نخوری همه اینها را از کارشناس و رییس حل اختلاف اداره داری پرسیدم گفتن ما بخش نامه‌ای نداریم که کسی که از دو جا بیمه میگیرد اختلاف مالیات بگیرند هرکس در چندجا میتواند کار کند و حقوقی که میگیرد ازش مالیات کسر می‌شود ولی نمی‌دونم اون حسابدار طاها چطور و با چه مجوزی ازم مابه‌التفاوت مالیات گرفته نمی‌دونم کسی هم جواب گو نیست نظرتون چیه من از کجا پیگیری کنم ممنون

    ۱۷۲۱۴۷۳۸۳۸

  13. همکار می گوید

    بله درسته سردبیر عزیز

  14. ناشناس می گوید

    سلام اقای سردبیر حقوق رانندگان کی واریز میشه بخدا پول بنزین دیگه نداریم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here