مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پاسخگویی مدیرعامل شرکت مخابرات به پرسش‌های بازنشستگان

مخابرات ما (منبع خبر : ایسنا) مدیرعامل مخابرات ایران در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی با حضور در جمع تعدادی از بازنشستگان مخابرات منطقه با آنها دیدار و گفتگو کرد .

مهندس مجید سلطانی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی با نمایندگان شورای اسلامی کار مخابرات منطقه و تعدادی از بازنشستگان مخابرات  این منطقه از نزدیک با آنها گفتگو کرد.

در این دیدار که در فضایی صمیمی انجام شد اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان مخابرات منطقه آذربایجان  غربی  ضمن قدردانی از زحمات و پیگیری های نوری مدیر سابق مخابرات منطقه  و تبریک انتصاب بهمن اسمعیل زاده به سمت سرپرست مخابرات منطقه ، در خصوص حل مشکلات بازنشستگان مخابرات و رفع موانع موجود ازجمله مطالبات و سایر موضوعات با مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به بحث وگفتگو پرداختند.

در این نشست مهندس مجید سلطانی گفت :بازنشستگان مخابرات به عنوان انسان‌هایی شایسته و با تجارب متعدد که عمری را در راه خدمت به جامعه سپری نموده اند بایستی به عنوان الگو برای تمامی کارکنان باشند و از تجربه های آنان در حوزه های مختلف به عنوان مشاورانی امین استفاده شود .

وی ادامه داد: مانیز وظیفه داریم در چارچوب قوانین و مقررات تمام سعی و تلاش خود را برای حفظ کرامت و خدمت به بازنشستگان و خانواده گرامی آنان به کار ببندیم.

 

پی نوشت مخابرات ما- معاون مالی شرکت مخابرات ایران، برنامه پرداخت مطالبات بازنشستگان و کارکنان شرکتی مخابرات را اعلام کرد.
1620620cookie-checkپاسخگویی مدیرعامل شرکت مخابرات به پرسش‌های بازنشستگان

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. عباس. زارع بازنشسته مخابرات و بد بخت و دارای ۳تا سرطان و پول دارو و دوای مارا هم قطع کرده می گوید

    مگه الان سال ۱۴۰۰ هست که مخابرات رفاهیات مارا بر مبنای ۱۴۰۰ اونم با هزار بدبختی مگه طبق قانون آئین نامه ۲۴/۸۹ نباید عمل کنه که همش با دروغ و زیرکی خاص خودش از زیرش در میره

  2. اهوازی، می گوید

    به آقای سلطانی توصیه میکنم هرچه زودتر یا به شغلش برگردد یا برود پیش خانواده واینقدر ظلم به شاغل وبازنشسته نکند…..!!!

  3. ناشناس می گوید

    سلام .خب برنامه ای که معاون مالی درخصوص بازنشستگان اعلام گرده کجاست ؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ها …..
      نگو که مطالب قبلی رو نخوندین

  4. ناشناس می گوید

    جزییات برنامه ش چیه .؟همه چی نوشته شده الا اینکه این برنامه چیه

  5. وظیفه بگیر حداقلی می گوید

    سلام وعرض ادب..
    والا چارچوب وقانون وجود داره که خواربار ومناسبت ها طبق۵۵درصدحقوق همونسال افزایش پیدا کنه ولی از زمان ورود سلطانی به مخابرات این چارچوب وقانون زیر پا گذاشته شده ورفاهیات با۵۵درصد حقوق سال ۱۴۰۰ پرداخت شده طی۳سال ولی کسورات بیمه طبق سال۱۴۰۳ کم میشه…
    یکی توی این دیدارها با مدیر عامل به ایشون بگه..
    سپاس

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بذارین یه ذره از طنز استفاده کنیم
      مطمئن باشید حقوق هم با تراز مالی ۱۴۰۰ پرداخت میشه
      یعنی جوری از بهره وری و جذب و … زدن که شما ابا ۱۴۰۰ حقوق میگیرین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here