مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیرعامل مخابرات ایران در مراسم تودیع و معارفه آذربایجان غربی

مخابرات ما- مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: هدف از تغییر مدیران، ایجاد نشاط و استفاده از نگاه‌های نو در مخابرات است

مخابرات ما- مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: هدف از تغییرات مدیریتی در شرکت مخابرات ایران، ایجاد شادابی و بروز خلاقیت های جدید و استفاده از نگاه های نو در مناسبی است که طول دوران مدیریت در آن طولانی شده است.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان غربی، مهندس مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه آذربایجان غربی در آئین تودیع و معارفه مدیرمخابرات منطقه آذربایجان غربی ضمن تقدیر از اقدامات انجام گرفته در مخابرات این منطقه اظهار کرد: خوشبختانه ریل گذاری مناسب و خوبی در مخابرات منطقه آذربایجان غربی انجام گرفته و جهت دهی مثبتی به روند توسعه زیرساخت های مخابراتی در استان داده شده است.

وی افزود: هدف از تغییرات مدیریتی در شرکت مخابرات ایران،  ایجاد شادابی و بروز خلاقیت های جدید و استفاده از نگاه های نو در مناسبی است که طول دوران مدیریت در آن طولانی شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: هدف از تغییرات مدیریتی در شرکت مخابرات ایران، ایجاد شادابی و بروز خلاقیت‌های جدید و استفاده از نگاه‌های نو در مناصبی است که طول دوران مدیریت در آن طولانی شده است.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان غربی، مهندس «مجید سلطانی» مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در آیین تودیع و معارفه مدیرمخابرات منطقه آذربایجان غربی، با تقدیر از اقدامات انجام‌گرفته در مخابرات این منطقه، گفت: خوشبختانه ریل‌گذاری مناسب و خوبی در مخابرات منطقه آذربایجان غربی انجام گرفته و جهت‌دهی مثبتی به روند توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در استان داده شده است.

وی افزود: هدف از تغییرات مدیریتی در شرکت مخابرات ایران، ایجاد شادابی و بروز خلاقیت‌های جدید و استفاده از نگاه‌های نو در مناصبی است که طول دوران مدیریت در آن طولانی شده است.

مهندس سلطانی با تمجید از عملکرد مثبت «بهمن اسمعیل‌زاده» در مخابرات منطقه اردبیل، مدیریت وی در این استان را جهادی و موفق عنوان کرد.

وی افزود: امیدواریم روند این تحول‌آفرینی که آقای اسمعیل‌زاده در اردبیل پیش گرفته بودند در آذربایجان غربی نیز ادامه یابد، هرچند که با توجه به شرایط ویژه جغرافیایی و مرزی این منطقه، رسیدن به شاخص‌های راضی‌کننده مستلزم کار و تلاش دو چندان است.

مهندس سلطانی با تأکید بر لزوم همراهی و همکاری دولت‌ها با مخابرات برای ارائه خدمات بیشتر به مردم ایران گفت: خوشبختانه آقای استاندار استانداران خوب و شاخص ایران است و موفقیت‌های شرکت مخابرات ایران در آذربایجان غربی به نگاه مثبت ایشان بازمی‌گردد.

وی با تأکید بر این‌که مخابرات همیشه در کنار مردم است، گفت: در همین زلزله اخیر خوی، همه شهادت می‌دهند که مخابرات به عنوان یک شرکت خصوصی، از نخستین دستگاه‌هایی بود که در کنار زلزله‌زدگان حاضر شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: شرکت مخابرات ایران سرمایه‌های بسیاری در استان‌ها از جمله در آذربایجان غربی دارد و امیدواریم مسؤولان دولتی از این سرمایه که متعلق به مردم است استفاده کافی را ببرند.

مهندس سلطانی در پایان خاطرنشان کرد: من بر اساس گزارش‌های دقیق معتقدم که مشکلات مخابرات در حال حل‌شدن است و آینده بسیار روشن و بهتری در انتظار است.

در این مراسم   از سوی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، بهمن اسمعیل زاده به عنوان سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی معرفی شد.

همچنین در این مراسم از چنگیز نوری مدیر سابق مخابرات منطقه آذربایجان غربی  تقدیر شد .

 

1620660cookie-checkمدیرعامل مخابرات ایران در مراسم تودیع و معارفه آذربایجان غربی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
16 نظرات
  1. محسن می گوید

    اگه به شما مخابراتی ها باشه ایرانسل و رایتل و خیلی شرکتهای دیگه رو قلع و قمع میکردین. کاش موقع واگذاری مخابرات هیچ داکت و چاله‌ای رو مفت واگذار نمیکردن که این وضع تو کشور پیش نمیومد

  2. ناشناس می گوید

    باسلام
    ظاهرا مرگ فقط برای همسایه حق است.
    برادر عزیز بعد از ۴ سال و این همه دستاورد منفی ! خودت از روی صندلی پاشو تا نشاط کشوری ایجاد شود

  3. کارگزاران مخابرات فارس می گوید

    باسلام فکری به‌حال کارگزاران ایثار گر استان فارس هم شود که تبدیل وضعیت نشدند مشکل حقوق کارگزاران دائمی فارس هم مانده است تمام شعار تاکی بااین حقوق اندک میشه زندگی کرد

  4. ناشناس می گوید

    سیب‌های گندیده وخراب تومخابرات زیاده ،هرباغبونی بیاد،هرچقد سمپاشی کنه ،بازم درست نمیشه که نمیشه!! نمونش بی عرضه های خراسان رضوی !! ………………

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      واقعا متوجه نمیشم چی نوشتین و هدفتون چیه!
      البته اطلاعاتتون به روز هم نیست همون اسمی که بردین یک ساله رفته اصلا!
      درک نمی کنم مفهوم حرفهای شما رو!

  5. ضد سلطانی می گوید

    اقای ارشیان میشه لطفا از این …. خبری منتشر نکنی؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      نمیشه که!
      میشه؟!

      1. ضد سلطانی می گوید

        میشه میشه میشه…باور کن حالمون بد میشه

  6. رساگو می گوید

    مبارک باشد.ان شااله منشا خیربرای پرسنل ومردم واستان ومخابرات باشند

  7. خسته دل کهنه کار می گوید

    البته تغییر مدیریت در آذربایجان غربی چطوری میشه موجب نشاط کارکنان باشد در حالیکه تمامی شاغلین در مخابرات ایران هر روز آه و ناله می کنند و به نحوی از انحا اعتراضات خود را اعلام میدارند آقای مهندس سلطانی برای آفرینش نشاط در مابقی استانها چه نقشه دارند راست حسیتی بگویند این تغییر سیاسی بود و ناشی از فشارهای جانبی که آقای مهندس سلطانی این تغییر را انجام دادند
    ولی فشار کل کارکنان و تعداد زیادی از نمایندگان به مسئولین ارشد خصوصا رئیس جمهوری طوری هست که تغییرات در مدیرعامل مخابرات و تعدادی از اعضای هیات مدیره و بعضی مدیران مناطق قریب الوقوع هست

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      البته عزل مدیران شاید موجب نشاط کارکنان بشه ولی نصبش ..!! جبران می کنه!!!!

  8. آذ می گوید

    یک حلقه بسته از چند نفر دائم المدیر بین استانها جابجا میشوند و عموما هم از لحاظ دانش مخابرات بسیار ضعیف هستند. کجای این استفاده از نگاه نو است!!!!
    اینها خوب بلدند کارهایشان را با عناوین جذاب القا کنند و فکر میکنند که هیچ کس چیزی نمیفهمد و کسی این مدیران را نمیشناسد. همین آقای … هیچ دانش مخابراتی ندارد فقط لابی گری بین نمایندگان مجلس و … خوب انجام میدهد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست من
      هنوز متوجه نشدین روابط عمومی خوب و ارتباطات قوی اولین امتیاز یک مدیره؟
      رابطه اش خوب نباشه نمی تونه کار کنه
      اما تنها هنرش این نباشه …

  9. دلسوز می گوید

    با سلام و احترام
    بنظرم چنانچه آقای مهندس سلطانی خود به نظر نو گرایی و تغیرات مدیریت اعتقاد داشته باشد تغیرات اساسی در مدیریت شرکت مخابرات ایران شامل اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل که در این چند سال اثر بخش نبودند یک امر ضروری است.
    امیداست سهامداران عمده به ویژه وزیر محترم ارتباطات به این امر مهم توجه خاص نمانیدو با تغیرات اساسی روح تازه وجان دیگر به شرکت وارد گردد.انشاالله

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دارد
      می گردد

  10. کارمند می گوید

    اقای سلطانی یه دستی به سر مخابرات خوزستان بکش.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here