مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

کارکنان شبکه مخابرات تبریز در روز چهارم تجمع

مخابرات ما- به گفته خبرنگار مخابرات ما، کارکنان شبکه مخابرات تبریز، امروز در چهارمین روز تجمع خود در مقابل ساختمان مرکزی ستاد مخابرات منطقه آذربایجان شرقی حضور پیدا کرده اند.

تا این لحظه جز پیام های غیرمستقیم، کسی با این گروه دیدار یا صحبتی نداشته است. گفته می شود در هر مرکز یک یا چند نفر از کارکنان حضور دارند تا کار مردم مشکل نشود اما مابقی در مرکز تجمع حضور دارند.

دلیل این حرکت کاملا روشن و واضح است.در میان مخابراتی ها همه از مطالبات این گروه اطلاع دارند. عدم پرداخت سنوات و ذخیره مرخصی پایان سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ ، عدم پرداخت بیمه های معوق سال های گذشته، عدم افزایش گروه های سغلی طی مدت خدمت و ….

اقتصاد آنلانی نوشته است “اخیرا آمار خط فقر ۲۰ میلیونی برای خانواده سه نفره در تهران نیز مطرح شده است. با توجه به این شرایط بسیاری از اقشار کم برخوردار و کارگران منتظرند تا تصمیمات جدید دولت چهاردهم به ویژه در حوزه سبد معیشت و حداقل دستمزد‌های خود را رصد کنند.”

حمید حاجی اسماعیلی؛ کارشناس بازار کار و کارگری در گفتگو با فرارو خط فقر را ۳۰ میلیون تومان می داند.

هر یک از این دو عدد مقیاس خط فقر باشد، شاغلین و بازنشستگان مخابرات -بجز مدیران- زیر خط فقر هستند.

*****

پی نوشت سردبیر- نوشتن چنین خبرهایی برای ما بسیار دشوار است.حتی در انتخاب کلمات آنقدر دقت می کنیم که شائبه کار سیاسی و یا احساسی به کارکنان نچسبد.هر چند از نظر احساسی بکار بردن کلماتی مانند تجمع و اعتصاب یا … مورد توجه خبرنگاران است اما ما علاوه بر رسالت خبری، وظیفه محافظت از همکارانمان را هم داریم.یا اینکه حداقل آنها را با یک خبر به خطر نیندازیم! اگر گله ای از نوع نگارش ما دارید در کامنتها بنویسید تا مشابه بقیه رسانه ها عمل کنیم.
1640250cookie-checkکارکنان شبکه مخابرات تبریز در روز چهارم تجمع

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    مدیران مخابرات واقعا چرا به نیروهای پیمانکاری ظلم میکنن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here