مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

جریان تجمع کارکنان مخابرات به اینجا ختم نخواهد شد!

مخابرات ما- از روز گذشته خبرنگاران مخابرات ما، بارها بر روی شبکه های اجتماعی تصاویر تجمعات را برای ما ارسال کرده اند اما بسیار عجیب بود! تصاویر را نگرفتیم! هیچ فکری نمی کنیم اما برای ما عجیب بود.

تقریبا دو هفته پیش مطالبی را منتشر کردیم و از مدیران مخابرات خواستیم حداقل در انتهای شهریور و ابتدای مهر حقوق کارکنان را به موقع پرداخت کنند تا با توجه به هزینه های ماه مهر، شاغلین نفسی بکشند وگرنه پیش بینی می کنیم وقایع جدیدی اتفاق خواهد افتاد. حقوق پرداخت نشد و حالا تجمعات کارگری آغاز اعتراضات جدیدی خواهد بود.

اینک کارکنان مخابرات در کل کشور و در اکثر استانها تجمع کرده اند.تهران، تبریز، اردبیل و …. خواسته اول آنان پرداخت به موقع حقوق است ماه گذشته ۱۷ شهریور حقوق گرفته اند! هیچ چشم انداز روشنی هم دیده نمی شود! حالا شما بگویید کارکنانی که بیرون آمده اند، فقط برای حقوق است؟

دسته دسته کارکنان مدارک و مستندات و احکام حقوقی بر علیه مخابرات را  -که تعدادشان هم زیاد است- جمع آوری می کنند تا به یاری وکلا شکایت کنند.

باز ما بگوییم باز جدی نگیرند!

این بار شکایتها سازمان یافته تر است و با توجه به سابقه بخش حقوقی مخابرات، می توان آینده را تصور کرد.

شما می توانید بخاطر پیش بینی آینده ما را متهم کنید اما آینده همه چیز را روشن خواهد کرد.ما تلاش کردیم آخرین موی نخ های ارتباطی و علاقه مندی کارکنان با مخابرات کنده نشود اما نشد!

در اکثر استانها شاغلین در حال تجمع هستند.روز به روز هم بر تعدادشان اضافه می شود.در تبریز چهارمین روز و در تهران سومین روز تجمع است.استانهای دیگر هم از دیروز شروع کرده اند.با ندیده گرفتن این گروه نمی توان مشکل را حل کرد. بازنشستگان عزیزمان، هر چند پر قدرت بودند ولی کاری دستشان نبود اما اینها شاغلین مخابراتند و در صورت نارضایتی کامل، مخابرا رنگ درآمد را بخود نخواهد دید.

 

1655590cookie-checkجریان تجمع کارکنان مخابرات به اینجا ختم نخواهد شد!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here